Ez egy spec epic, na ná hogy előnyös, mindenben! Na de a tréfát félre téve, úgy megy át mindenen mint egy tank és ez komoly! Össz telő brain stb és csak 12 kiló körül van! A felszereltsége nem rosz! Egy átlag versenyző bringásnak tuti mindenre jó! A saját felszereltségébe is nehezen tudtam belekötni! A brain teszi a dolgát. Ha jól be van állítva akkor bizony épp hogy nem merev farú amikor kell és nagyon is fully amikor arra van szükség! Ha a braint kiengedjük akkor fotelmódjára tudunk vele ereszkedni! De ha merev kell, illetve versenyekkpr edzésekkor egy kattintéssal a brain éppen csak annyi mozgást enged tekerésnél hogy lent marad a kerék és nem üti a segged, egyébként meg kisimítja az utakat! Az első reba az eddigi foxom után merevnek tűnt, de kiderült hogy kikellett szervizelni, illetve 8cm-ről felhuzzattam 10-re na azóta mint a kisangyal, bár azóta a gépet jobban a nyakamba tudom kapni, lehet megkéne fordítani a stucnit! Én imádom, gyors, halk, könnyen kezelhető és a kétszer 10-es rendszer meg maga az álom! Nem hiányzik a 3 tányér előről sőt...Ritka az ahol nem megyek fel vele, az meg nem a gép hanem az én hibám! Sebességnél meg max betonon hiányzik a 42-es tányér síkon, de se nem síkra se nem betonra való! Én amikor megvettem race kingekkel volt szerelve, az meg defektgyanus gumi, bár nagyon jól viselkedett, de azóta már rocket - racing combóval megy a gép! Az L.es váz az én 178cm-mhez tökéletes, és bírja a 120kilómat is!
Hátránya sok nem volt, és a legtöbb az én kekeckedésemből jött!
Az egyik hogy drága a szervizlése, lévén hogy srammal van szerelve. Én a hajtást csak is ilyen megfontolásból cseréltem slx-re mert hogy ahhoz olcsóbb az alkatrész, és nyilván a sár meg a monoblockot zabálja!
A fékkel voltak fentartásaim, nem volt vele komolyabb gond,de félév alatt megzabáltattam vele 4 pár fékbetétet, és nem éreztem a max stabilitást, lévén hogy slx-hez vagyok szokva, így azt is lecseréltem rajta, ami aztán okozott fejtörést, mert valahogy az első villa nem szerette és nehéz volt beállítani, a hátsónak a felfogatásához meg nincs shimanó adapter!
A brain szervizelése drága, de a specialized autómatikusan cseréli a komplett hátsó rugós tagot, egy szervíz áráért, így kaptam bele egy auto sagos hátsó tagot!
A sarat nem szereti mert a hátsó villánál nincsen nagyon hely, így sáros derbyn a kistányérra áment is vethetsz mert azt mosásig nem fogod használni!
Én imádom! Bem volt másik 29 alattam, de nem is akarok, ez volt álmaim bringája, nekem ennél jobb nem kell!
Talán a braint ha még lehetne lock karral kiegészíteni az király lenne, de mindent nyilván nem lehet!
XCO maraton tura!
Nem ajánlom boltba járni, mert annyira szép, hogy kilopják alólad!