Specialized Stumpjumper FSR mtb

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév: 2011 (frissítve: 2011.05.)
  • Listaár: 1.589.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




sebokz avatar
2 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 88%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Az én gépem egyedileg lett össze rakva. S-Works Stumpjumper alu váz, Fox Talas RS32 villa, Fox hátsó csillapító, Shimano XT agyak és váltók, Formula fékek. A geometriája és a súlypontja kiváló. Ahogy ráültem bele szerettem. Gondos ápolással semmi gondom nem volt még vele. Kivéve egy dolgot: Salgótarján közelében egy nagyon murvás úton észrevétlenül kihasította egy kő a teleszkóp jobb szárának a belső felét, és az olaj kifolyt. A szerelő egyszerűen nem hitte el. (én sem!) A szegedi Prológ szervízbe vittem, ahol megígérték, mindent meg tesznek. Ez nekik is kihívást jelentett. Kerestek hozzá leírást, szerszámokat, technológiát és megjavították.  Nagyon hálás vagyok nekik! Ettől eltekintve a gép hibáltan mind hegyen, murván, sík terepen, országúton is. Az összteleszkóp, számomra eddig ismeretlen komfortot nyújt. Élvezem minden pillanatát! Csak ajánlani tudom a Stumpjumper FSR-t.

Hátrány

Hátrányként három dolgot tudok említeni: 1. a váltó alkalmanként nem pontos. Néha "közé vált" így döccenőknél ugrik egyet. Ha figyeled, jól kezelhető. 2. Az ára igen magas, de azt gondolom megéri. 3. A kulacstartó váz formálya miatt nincs kényelmes helyen.

Tapasztalat

Nem vagyok már fiatal, ezért a teljesítmény mellett nagyon fontos a komfort is. Ettől a géptől soha nem látott teljesítményt és komfortot kapok.

Erre ajánlom

Xc földön, hegyen, úton egyaránt. Verseny környezetben is megállja a helyét, de én általában, évente 2-3 alkalommal teljesítmény túrákra, hegyi versenyekre használom és ajánlom.

Ennyiért vettem
sok :)
Mért tömeg
11.5 g
Csatolt képek
Specialized Stumpjumper FSR  2006 mtb
Specialized Stumpjumper FSR  2006 mtb
Specialized Stumpjumper FSR  2006 mtb
8 olvasó 88%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Karbon, M5-alumínium


méretek:
  • S
  • M
  • L
  • XL

 
színválaszték:

Fekete - piros


villa (teló):

Specialized Future Shock, S140TA, Spike Valve csillapítás, 1,1/2" - 1,1/8" karbon villanyak, állítható csillapítás, 115-140 mm közötti rugóút állítás


 
hátsó rugóstag:

Specialized/Fox Brain Shock, kormányról vezérelhető csillapítás, 7,75x1,9"


Meghajtás

hajtókar:

S-Works OS, Karbon, 10S, XC Trail double, 38-24T, 4 csavaros, 104/64 mm, 175mm


lánc:

SRAM PC-1090, 10S,


fogaskoszorú:

SRAM XX, 10S, 11-36T


középrész:

S-Works, OS, integrált


első váltó:

SRAM X.0, 10S


hátsó váltó:

SRAM XX, 10S


 
fokozatok száma:

2x10


pedál:

Műanyag, Teszt, klipsszel


Kerék

külső gumi:

Első:

  • S-Works Purgatory, 120 TPI, Aramid perem, két komponensű, 26x2,2"

Hátsó:

  • Specialized "The Captain" Control, 60 TPI, Aramid perem, két komponensű, 26x2,0"

belső gumi:

Ultralight, presta szelepes


 
komplett kerék:

Roval Control Trail SL (Első: 24L, Hátsó: 28L)


Irányítás

váltókar:

SRAM XX, 10S, Karbon, Match Maker bilincs


kormány:

S-Works XC Carbon, hajlított, karbon, 680 mm, 8 fokos hátrahajlás, 6 fokos emelés, 31,8 mm befogó


markolat:

Specialized lock-on


kormányszár:

Syntace F109, 6 fokos emelkedés, 31,8 mm befogó


kormánycsapágy:

1,1/8" és 1,5" menetes


nyereg:

Specialized BG Henge Expert, Titán sín, 143 mm


nyeregcső:

S-Works karbon, egy csavaros rögzítés, 30,9 mm átmérő,

Hossz:

  • S/M méretű modell esetén: 350 mm

  • L/XL méretű modell esetén: 400 mm


Fék

tárcsafék:

Avid XX R


 
féktárcsa:

S/L méret esetén:

  • 185 mm (első)
  • 160 mm (hátsó)

L/XL méretű modell esetén:

  • 203 mm (első)
  • 185 mm (hátsó)

fékkar:

Avid XX R


Geometria

váz geometria kép
Specialized logó

Specialized márka bemutatás

A Specialized mint márkanév 1974-ben jelent meg. A cég alapítója Mike Sinyard, aki a mai napig tevékenyen irányítja a céget, történelmet írt a kerékpáros szakmában. A Specialized sok területen úttörőként szerepelt a hegyikerékpár - MTB - népszerűsítésében, és a carbon technológia alkalmazásában is.

Mike Sinyard-nak, miután elvégezte a főiskolát Kaliforniában, 1974-ben, fogalma nem volt mihez kezdjen. Egy gondolat hajtotta: minél több időt a kerékpárján tölteni. Az igazi kerékpáros élmény megtapasztalásának reményében egy európai körtúrára indult.

Végül Olaszországban kötött ki, ahol megismerkedett egy lánnyal, aki ismerte Cino Cinellit, a legendás kerékpárépítő mestert. Szerzett egy öltönyt, és elintézett egy találkozót a mesterrel, akivel rögtön megállapodást is kötöttek. Mike importálhatta alkatrészei az USA-ba.

Az első irodája a kaliforniai lakókocsija volt, első vásárlói pedig a környékén lévő kerékpárboltok, mivel az első 5 évben még autója sem volt. Mike célja a Specialized néven forgalmazott alkatrészekkel a minőség képviselése volt, és nincs ez másként ma, lassan 4 évtizeddel később sem, amikor a Specialized vezető szerepet tölt be az iparban és kiemelkedő technológiai fejlesztésekkel hívja fel a márkára a világ figyelmét, szinte minden kerékpározási irányzatban.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Specialized Stumpjumper FSR termékkel kapcsolatban: