Tartalék gépnek használtam ha a másik éppen elromlott, így nem kelett gyalogolni.
-A váltókart nem lehet összehangolni a hátsó váltóval ,kopnak rajta a fokozatjelző számok,a markolata feltöri kesztyű nélkül a kezem, egy idő után cserélni kelett.
- Első teleszkóp :az gyakorlatilag a fele utat nem járja be (megfelelő karbantartás ellenére)
-hátsó rugostag : keményre állítva is elnyeli a tekerési energiát, nyikorog, hangos, rozsdásodik
-Nekem tárcsafékes verzióba volt meg hát a tárcsák gyakorlatilag 1500 km után tönkre mentek , valamint a fékbe beleszakadt a csavar így az egész fékrendszert átkelett építeni V fékre ami szép kiadás volt.
- Túl rövid a kormányon a markolat , így bejebb kell fogni de viszont akkor meg rajta van a kezem a váltókaron és egy bukanonál azonnal elvált
- a gyári gumik fél év (1500 Km ) után simára kopnak és hamar defektet kapnak, a belsőket nagyon hamar cserélni kell csak úgy mint a gyári bowdeneket.
- a fékkar gyenge egy lazább esésnél deformálodik, a felnik szintén nem a használatra vannak tervezve mert szinte havonta lehetet volna centírozni,.
- a gyári nyereg katasztrófa. A váz festése egy 0 kopik mint a szar.
- maga a bicaj dög nehéz, a lánc tartósan nyúlik.
- a markolat csak kesztyűben viselhető el
- a középrész a pedállnál hamar elkezd kotyogni, a kerékbe az agyak sűrün leszálnak , kilazulnak
Nekem egy évig volt meg de csak fél évet használtam azt is már csak tartalékba. Kaptam karácsonyra így a megvételi ár engem nem terhel de még, így is a javítására legalább ráköltöttem 30 ezret. Ez nem arra van gyártva , hogy használd még bolba járni sem jó. Szerencsére már eladtam de nagyon egy hulladék volt.Inkább maradok a 13 éves régi egyszerű, használható mtb -nál!
Nem ajánlom senkinek , semmire de tényleg!