Nekem nagyon jól szolgál. Kényelmes az ülés....
A teleszkóp csak kicsit mozog néha. Ez nem baj? Egyébként semmi más.
Szerintetek ezzel a biciklivel ugrathatok( trek 3500)?
Fiataloknak biciklizni tanulni tökéletes lehet.
Nekem nagyon jól szolgál. Kényelmes az ülés....
A teleszkóp csak kicsit mozog néha. Ez nem baj? Egyébként semmi más.
Szerintetek ezzel a biciklivel ugrathatok( trek 3500)?
Fiataloknak biciklizni tanulni tökéletes lehet.
Nagyon kényelmes, könnyű vele tekerni országúton és könnyű terepen verhetetlen. Jól bírja azért a nehezebb terepet, meredek ereszkedéseket. Leszoktam vele menni a köves, sáros, gyökeres ösvényről be az erdőbe. A legkisebb "terep" fokozatban lazán elmegy a vad erdőben is, egészen addig, amíg egyszerűen már nem férek el az ágaktól. Aszfalton is nagy király a városban 25 km/h lazán megy vele.
Mivel a bicajt a mindennapi teendők mellett (munkába-boltba járás, barátnőhöz tekerés, kocsmába be, onnan haza) komolyan nyúzom terepen is heti több alkalommal. Sokat gondolkoztam rajta, hogy eladom, hozzácsapok még valami pénzt és veszek egy komolyabb gépet XC-re, de végül arra jutottam, hogy felesleges. Mert a drágaszág teszi a dolgát rendesen, amit kérek tőle azt meg is oldja alattam.
A kormány kényelmes, az ülés is(25-30 km tekerésig, utána már rohadtul tör). Könnyű vele haladni. Az ember rajta ülve tapintja és érzi a Trek minőséget.
A bicaj jól kezelhető, fordulékony kis 26-os. A városi harcosként cikázni a kocsik és a gyalogosok között könnyű vele.
Ez a fekete-zöld méregzsák szín nagyon jól áll neki.
Jó kis bicajról van szó, de azért elmondom, hogy mi az, amit le kell rajta cserélni azért, hogy egy igazán komoly gépet kapjunk:
- A Suntour teleszkópot, nem egy túl jó teló, bár a dolgát azért teszi
- A V fékeket (amik amúgy szerintem nagyon jók, de azért egy komoly gépen mégis tárcsa legyen)
- A gyári teleszkópra nem lehet tárcsát rakni (szerencsére hátra lehet, ott a helye a vázon)
- Valahogy nem igazán egyszerű vele meredek dombokra felmászni terepen. Ha túl erősen tekerjük vagy elrúg a kerék, vagy feldobja az elejét. Ha meg nem elég erősen, akkor meg azért nem megy fel. Nem tudom, hogy ez a geometria miatt van e, vagy a fogaskerekek rossz mérete miatt. Amúgy a bicaj minden terepen jól viselkedik, egyedül a nagyon meredek oldalakon nem.
- A gyári Bontrager gumik nem túl strapák, se a belső, se a külső.
Imádom! Ez a bicaj szerettette meg velem az erdei csapatást az ösvényeken, pedig amikor megvettem, csak egy városban mászkálós bicajt akartam magamnak. Azóta már többet van terepen, mint a városban, pedig kb mindenhova vele megyek. Egyszerűen imádom :)
Város, erdő, mező, XC, mindennapok
aszfalt és terepen eggyaránt jól hasít, főleg terepen
a 2012 modell elég jó áron kapható
úgy érzem sújra kicsit nehéz így olykor úgy érzem tekerés közben, mintha menne ez gyorsabban is, de nem megy mert húz a gravitáció
Eleve aszfalt/terep gyilkost kerestem. És a színezése fekete/zöld nagyon király. Pár honapja lovagolom de a váltó az 5-ös 4-es be kicsit nehezen akad be, de ezt orvosoltam.2 defektem is volt 1 hónapon belül pedig eddig sosem kaptam. 19.5 méretet használok 179 cm es magaságommal és szerintem tökéletes a mérete hozzám, nem értem miért akartak 21-es ajánlani ott helyben.
Túrázásra, főleg ha az földesútakkal keresztezett, mert azon nagyon jól megy.
A váz
fogaskoszorú, váltó, kerék felni, ülés
5 éve használom azóta sok mindent cseréltem rajta!
Felni gyenge hamar lesz benne nyolcas, fogaskoszorút is cseréltem, ülés is hamar szétment.
Városi kerékpározás!
Alpha Silver Aluminum félig integrált fejcsapágy, csomagtartó és sárvédő rögzítési pontokkal
A Trek kerékpárokat gyártó cég 1976-ban kezdte meg működését és először acélvázas túra kerékpár vázakat gyártottak. A cég fejlesztéseinek fő iránya nem az olcsó tömegtermelés, hanem a minőségi kerékpárok gyártása volt, és erről az irányvonalról azóta sem tért le.
Az acél vázak után áttért az alumínium csöves gyártástechnológiára, amit 1985-től folyamatosan fejlesztenek.
Az első karbon csöves kerékpárt 1987-ben kezdte el árusítani, két évvel később már fém nélküli teljes karbon vázakat is gyártott! A karbon technológia fő fejlesztője azóta is.
1999-től 2005-ig Lance Armstrong zsinórban 7 Tour de France győzelmet szerzett, mindet Trek kerékpáron.
A cég 2002-től Bontrager márkanéven egyre több alkatrészt és kiegészítőt is forgalmaz, 2004-től a Gary Fisher országúti és monti kerékpárok, 2006-tól a MirraCo BMX kerékpárok gyártója és forgalmazója is.
Jelenleg Észak-Amerikában 50% fölötti piaci részesedéssel a legnagyobb gyártó és már az egész világon ismerik a Trek kerékpárokat.