Trek 3900 mtb

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.04.)
  • Listaár: 169.900 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-7 (7 vélemény)
Rendezés

te0m0 avatar
48 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, csak kipróbáltam, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Könnyű
  • Erős szerkezetű
  • Jó élmény vele tekerni
  • Pontosan illesztett alkatrészek, semmilyen rendellenes hang
Hátrány
  • Kormány rosszul van beállítva (bár ez inkább azok hibája, akik beállították a boltban)
  • A teleszkóp nem mindig teszi a dolgát
Tapasztalat

A megjelölt ár tartozékokkal együtt volt ennyi (km óra, lámpák, pumpa, zár)

A gyári állapotot úgy lehetne jellemezni, hogy könnyű hétvégi erdei túrázgatáshoz találák ki, viszont némi átalakítással lehet komolyabb dolgokra is gondolni. Pl a teleszkóp cseréjével komolyabb terepre is alkalmas, vagy a fék és hajtás minőségét elnézve slick gumival hétköznapi városi közlekedésre is bőven alkalmas, nem megy gyorsan tönkre.

Erre ajánlom

Hétvégi tekerés, könnyű erdei terep. Átalakítással nagyobb túrákra is, vagy városi közlekedésre.

Ennyiért vettem
110 000 (tartozékokkal)
Csatolt képek
Trek 3900  2006 mtb
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Rawen avatar
3 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Elől hátul tárcsafék, erős, de elfogadható tömegű alu váz, előfeszítésében állítható első teló. Nyugodt, kényelmes geometria.
Hátrány

Többen is írtátok a pontatlan hátsó váltót, kezdetben nálam is jelentkezett a probléma, de azóta összehaverkodtunk, viszont egy-egy (nem durva) terepes tortúra után (közben) kilazult az első tengely gyorszára, mert a tárcsafék elhúzza teleszkópot. A teló egyébként alattam, legpuhábbra állítva sem igazán akarja kimozogni a specifikációban szereplő 80 mm-t. Az első tárcsafék felől, bizonyos sebesség elérése után, halk csilingelés hallatszik, ami a fékkar kismértékű behúzására elhalgat. (?) A fényezés is lehetne ellenállób. SPD pedálokon, kulacstartón, és pilácsokon kívül, még semmit nem vettem ill. cseréltem rajta. A gyári pedálok a tesóm bringáján pörögnek, azóta is hibátlanul.

Ennyiért vettem
86000
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Vadmeggy avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, varacskosdisznóként használtam
Előny

Nagyon szép váz:) A tárcsafék meglepően erős, hogyha bekopik... :D..

A teleszkóp is meglepően sokat mozog ahoz képest hogy milyen kategóriában van, bár ha durvább terepre használód érdemes lecserélni mert nekem 1 picit csavarja a gyári tárcsafék :D:D

Hátrány

Pedál törik<--- nemértem miért műanyagot raknak bele... A felni gyenge nekem semmi ugrabugri mellett is sikerült bele  egy epikus 8 ast varázsolni de különösebben nem zavar mert az a lényeg hogy gurul a vasszekér...Hátsóváltó és elsőváltó gyenge egy két éven belül biztos csere...Hajtókar sem a legerősebb, de ebben a kategóriában nem találsz sokkal jobbat.

 

Tapasztalat
Kezdő gépnek tökéletes... Viszont , ha tovább akarod fejleszteni akkor 100k-t érdemes rákölteni és egy olyan gépet kapsz ami mindenhol elmegy hogyha ésszel közlekedsz vele...
Erre ajánlom
Túrázos arcoknak akik nem ilyednek meg egy kis hegyi emelkedőktől és ösvényektől nem is beszélve a lejtőktől:D... Én főleg XC de AM re is használható ha továbbfejleszted...
Ennyiért vettem
93 000
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

b avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 6 hónapig, sima XC-sként használtam
Tapasztalat
Nekem egy összerakott trek 3900-esem van,de naon bejött.Nekem eddig ez volt a legjobb cangám. A váz geometriája naon jó.
Ennyiért vettem
12000
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

szumurri avatar
szumurri
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 89%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Az elmúlt év során kb. 5-6 ekm-t mentem vele. városban, terepen, csomagos túrán, minden gond nélkül. A váz, a kerekek/agyak, fék továbbra is jó.
Hátrány
MInt azt korábban írtam, az ára miatt az alkatrészek nyilván nem csúcs minőségűek. Az első váltót cserélni kellett, a pedált szintén, a kormány+stücni páros alapból nem igazán szerencsés (magas kormány, magyas hosszú stücni) terepen hamar ágaskodik és nehezen irányítható a bicikli: csere. A hajtómű egyszerűen gyenge, a fogakon hamar látszik a használat és hajladozik is ha kiállsz a nyeregből: csere. A hátsó váltó pontatlan és lassú is: csere. A nyereg továbbra is kényelmetlen: csere lesz.
Tapasztalat
Ha rendszeresen használod 1-2 év alatt a gyengécske-közepes alkatrészeket le is éled. Valószínű, hogy a 90 kg nem túl ideális ezeknek a cuccoknak. Ez nem Trek hiba a hasonló árú bicikliken is ezek az alkatrészek vannak. Ha nehéz vagy, és/vagy komolyabban használod hamar megadják magukat. Ezért ilyen esetben ha teheted vegyél drágább bicót, vagy szép lassan cseréld le jobb minőségű alkatrészekre a gyáriakat. Ezzel együtt ezért az árért rendben van ez a bicó. Egyébként amikor vettem az eladó korrekten el is mondta mire számíthatók és elmondta mit javasol, de akkor ennyire futotta.
Erre ajánlom
Békés erdei barangolás, laza terepezés (semmi ugra-bugra, zúzás) túrázás.
Ennyiért vettem
66000
9 olvasó 89%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bencsics Zoltán avatar
Bencsics Zoltán
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Tárcsa fék ,strapabíró váz ,állítható teló
Hátrány
Pontatlan hátsóváltó
Tapasztalat
Meg vagyok vele elégedve
Erre ajánlom
városban és terepen is megfelelő
Ennyiért vettem
99.900
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Trek3900 avatar
Trek3900
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Kifutó modellként alacsony ár, megfelelő és minőségi felszereltséggel. Strabíról, jól hegesztett váz.
Hátrány
Nekem kényelmetlen a gyári ülés (szivacsos bicajos nadrágban is). Pedált lecseréltem SPD-re, a gyárit elég nehéz volt leszedni. Lehetett volna tenni egy imbuszos részt a belső felére.
Tapasztalat
Megfelelő volt ezért az árért. Ami nekem tetszik a TREK garancia kis kártya, ami a rendőri igazoltatásnál is bevált.
Erre ajánlom
Vidéki rosszabb közutakra, valamint minden egyéb terepre nekem bevált.
Ennyiért vettem
69.000
13 olvasó 69%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-7 (7 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Alpha ezüst alumínium, félig integrált kormánycsapágy, csomagtartó és sárvédő rögzítő szemekkel, tárcsfék rögzítési lehetőséggel, cserélhető váltótartó füllel,


méretek:
  • 13"
  • 16"
  • 18"
  • 19.5"
  • 21"
  • 22.5"

 
színválaszték:
  • Matte Lati Red-Viper Red
  • Onyx-Lime Green
  • Matte Black Titanite-Trek White-True Blue

villa (teló):

Suntour XCM 30mm becsúszószárak, tekercs rugóval, előfeszítés állítással, hidraulikus lockout-tal, 100mm kerék mozgással


Meghajtás

hajtókar:
Shimano Tourney,

M171, 42/34/24


fogaskoszorú:
Shimano Acera,

11-32, 8 sebességes


hátsó váltó:
Shimano Acera
 
fokozatok száma:

3x8


pedál:

Wellgo műanyag platform


Kerék

felni:

Bontrager AT-650 32 lyukas dupla falú tárcsafékes


első agy:

Formula DC20 alu


hátsó agy:

Formula DC22 alu


külső gumi:
Bontrager LT3,

26x2.0


Irányítás

kormány:

Bontrager Low Riser, 31.8mm, 15mm emelkedés, 9 fokos hátrahajlás


markolat:
Bontrager SSR
kormányszár:
Bontrager SSR,

31.8mm, 10 fokos


kormánycsapágy:

félig integrált


nyereg:

Bontrager Evoke 1


nyeregcső:
Bontrager SSR,

31.6mm, 12mm hátrahajlás


Fék

tárcsafék:

Tektro HDC 300


Trek logó

Trek márka bemutatás

A Trek kerékpárokat gyártó cég 1976-ban kezdte meg működését és először acélvázas túra kerékpár vázakat gyártottak. A cég fejlesztéseinek fő iránya nem az olcsó tömegtermelés, hanem a minőségi kerékpárok gyártása volt, és erről az irányvonalról azóta sem tért le.

Az acél vázak után áttért az alumínium csöves gyártástechnológiára, amit 1985-től folyamatosan fejlesztenek.

Az első karbon csöves kerékpárt 1987-ben kezdte el árusítani, két évvel később már fém nélküli teljes karbon vázakat is gyártott! A karbon technológia fő fejlesztője azóta is.

1999-től 2005-ig Lance Armstrong zsinórban 7 Tour de France győzelmet szerzett, mindet Trek kerékpáron.

A cég 2002-től Bontrager márkanéven egyre több alkatrészt és kiegészítőt is forgalmaz, 2004-től a Gary Fisher országúti és monti kerékpárok, 2006-tól a MirraCo BMX kerékpárok gyártója és forgalmazója is.

Jelenleg Észak-Amerikában 50% fölötti piaci részesedéssel a legnagyobb gyártó és már az egész világon ismerik a Trek kerékpárokat.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Trek 3900 termékkel kapcsolatban: