- Kiforrott konstrukció, nagyon jó futással és menettulajdonságokkal. Lejtőn, sárban sem mászik, jól kormányozható.
- Pontos és megbízható váltó(k), talán a rugók fáradtak el egy kicsit.
- A fékrendszer egyszerű, házilag szervizelhető.
- A teleszkóp feszessége jól beállítható (én inkább lazábbra hagytam a könnyű terepre)
- Hosszabb útra a nyereg puritánnak tűnik, de meglepően kényelmes.
- Nedvesen a fék hangos (betét csere kicsit segített)
- Váz védelem nélkül a súrlódó bowdenház nagyon hamar kikezdi a festést!
Egy majdnem gyári állapotúhoz sikerült használtan hozzájutnom. Szinte alig volt cserés dolog rajta (kormány, gyorsszár, nyeregcső) és a kora ellenére kiváló állapotban volt / van. Mint általában, a jó minőségű ipari csapágyak itt is meghálálják a befektetést. Mivel terepen (is) használom, a lánc és a bowdenek karbantartása (mivel a fék is az) nálam kiemelten fontos - nem is hagyott még ott sehol...
70 kg környékén, túrákra és könnyű / közepes terepre ajánlom. DH-ra nyilván nem - ez a bringa nem arra készült. Megfelelő gumival aszfalt és terep kombináció is vállalható vele. Geometriája nagyon jó, ha beállítod az alkatodhoz, kimondottan pihentető módon, hosszabb távokra (60-80-100 km) is el lehet vele indulni.