Trek Fuel EX 5 mtb

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév:
    2016
    (frissítve: 2015.10.)
  • Listaár: 619.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

Csernus avatar
9 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • Jól eltalált geometria
  • A váz merevsége meggyőző annak ellenére hogy Fully.
  • Nem pogozik
  • fékfüggetlen hátsó rész nagy stabil fékezéskor és közben még rugózik is.
  • A kerékpár nagyon jól mászik, a ProPedal pedig csak segít ebben hála a hátsó FOX tagnak és az EVO Link-nek.
  • A kerékpár nagyon Stabil és megbízható, jó minőségű ezt tükrözi az élettartam garancia is.
  • Nagyon jól irányítható kanyarokban csak szokni kell. 
Hátrány
  • Időbe telik beállítani a Tagokat hogy minden jól mozogjon.
  • Súly: Elég nehéz igaz már nem mai a váz.
Tapasztalat

Én szinte mindet lecseréltem benne csak a Váz ami a gyári meg a hátsó rúgós Tag.

 

Erre ajánlom

Sima XC és CC és nagyobb durvulásra is. Hála a Trek kiváló APB fék független rendszerének iszonyatosan stabil száguldáskor és fékezéskor.

Ennyiért vettem
Cseréltem
Mért tömeg
12000 g
Csatolt képek
Trek Fuel EX 5  2010 mtb
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Alpha Platinum Alumínium


méretek:
  • 15.5"
  • 17.5"
  • 18.5"
  • 19.5"
  • 21.5"
  • 23"

 
színválaszték:

Narancssárga


villa (teló):

RockShox Recon Silver, tekercs rugós, TurnKey lockout, E2 kúpos villanyak, 15mm Maxle Lite, G2 geometria 51mm-es előretartással, 120mm kerékmozgás


 
hátsó rugóstag:

RockShox Monarch RL, lockout, 7.25x1.875"


Meghajtás

hajtókar:

Race Face Ride, 36/22


lánc:
KMC X10
fogaskoszorú:

SRAM PG-1020, 11-36, 10 sebességes


középrész:

PF89.5


első váltó:
Sram X5,

high közvetlen rögzítésű


hátsó váltó:

Sram GX


 
fokozatok száma:

2x10


Kerék

felni:

Bontrager AT-650 32-küllős dupla falú


első agy:

Bontrager alu, 15mm alu


hátsó agy:

Formula DC22 alu


külső gumi:
Bontrager XR3,

29x2.30" elöl, 29x2.20" hátul


Irányítás

váltókar:
Sram X5 Trigger
kormány:

Bontrager alu, 31.8mm, 15mm emelkedésű


markolat:

Bontrager Race


kormányszár:

Bontrager Elite, 31.8mm, 7 fokos, Blendr kompatibilis


kormánycsapágy:

FSA IS-2, E2, sealed alloy cartridge


nyereg:

Bontrager Evoke 1.5


nyeregcső:
Bontrager SSR,

2 csavaros fejjel, 31.6mm, 12mm hátrahajlás


Fék

tárcsafék:

Shimano M355 hidraulikus tárcsafék


fékkar:

Shimano M355


Trek logó

Trek márka bemutatás

A Trek kerékpárokat gyártó cég 1976-ban kezdte meg működését és először acélvázas túra kerékpár vázakat gyártottak. A cég fejlesztéseinek fő iránya nem az olcsó tömegtermelés, hanem a minőségi kerékpárok gyártása volt, és erről az irányvonalról azóta sem tért le.

Az acél vázak után áttért az alumínium csöves gyártástechnológiára, amit 1985-től folyamatosan fejlesztenek.

Az első karbon csöves kerékpárt 1987-ben kezdte el árusítani, két évvel később már fém nélküli teljes karbon vázakat is gyártott! A karbon technológia fő fejlesztője azóta is.

1999-től 2005-ig Lance Armstrong zsinórban 7 Tour de France győzelmet szerzett, mindet Trek kerékpáron.

A cég 2002-től Bontrager márkanéven egyre több alkatrészt és kiegészítőt is forgalmaz, 2004-től a Gary Fisher országúti és monti kerékpárok, 2006-tól a MirraCo BMX kerékpárok gyártója és forgalmazója is.

Jelenleg Észak-Amerikában 50% fölötti piaci részesedéssel a legnagyobb gyártó és már az egész világon ismerik a Trek kerékpárokat.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Trek Fuel EX 5 termékkel kapcsolatban: