- Veszedelmes tapadás jégen
- Olcsó
- Megcsinálni sem egy nagy művészet
- Jó külsővel hóban is megállja a helyét
- Mivel a hókülső nálam 2.25 felett kezdődik az alap már közel egy kiló volt
- Erre jöttek a csavarok, még egy jó adag forgatott tömeg
- Idegtépően lassan készül el
- Nekem beleért a villába mivel a Schwalbe 2.35ös széleségű külsője szélesebb, mint a Continental 2.4as gumija. És ugye a csavar is kilóg...
Alapul szolgáló Schwalbe Space 2.35 remek jó választás lett volna, ha olyan méretezést használna a cég, mint a fent említett konkurens német.
Az elkészítésről pár szóban:
- Mivel nem akartam összecsapni megterveztem, előre olvasgattam, utánanéztem stb. Végül a 336 bütyökből 192be került csavar.
- Előre megfúrtam a bütyköket 2.5es fúróval, így pontosan oda kerültek a csavarok, ahova szerettam volna. Egy két kivétel azért adódott, mert volt olyan csavar amelyik talált magának másik utat. Ice Spikerhez hasonló volt az elképzelés, flexel visszacsiszoltam a csavarok hegyét, így nem nyomódik vissza annyira az amúgy is elég szar defektállóságú külsőbe.
- Defektvédelem. Ezen sokat gondolkoztam mi lenne jó, de végül egy egyszerű szövetcsík került a csavarok fejére, majd erre ragasztottam egy félbevágott belsőt.
- Előkészítés. A külső azért is volt jó választás, mert iszonyat merev, vastag oldalfalú pédány, így alacsony nyomáson használható, cirka 1.3-1.5bar. A belső ergo nehezebben lyukad ki, ha esetleg egy csavar nem akarna a helyén maradni.
- Menet közben. Tapad, mint a veszedelem összetömörödött havon meg jégen, viszont 25centis hó felett ugyanúgy irányithatatlan mint bármi más.
Szumma: Megéri, csinálj te is! :)