DDK FM250 nyereg

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2016
    (frissítve: 2015.12.)
  • Listaár: 3.000 Ft

HASONLÓ nyereg TERMÉKEK



1-6 (6 vélemény)
Rendezés

Csikós Ádám avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2017, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nincs semmilyen előnye!

 

Hátrány

Kényelmetlen! Egy nyeregnek ez a legnagyobb hátránya, ennél többet nem lehet írni.

 

Tapasztalat

Teljes mértékben kényelmetlen nyereg. Azt hittem az első pár alkalom után már jó lesz, de tévedtem.

Erre ajánlom

Semmire

5 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Béres Z avatar
8 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2016, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Olcsó és kényelmes nyerget akartam a kettes és a hármas számú bicajomra. Ez a nyereg nálam mindkét kritériumnak megfelel.

Hátrány

FRISSÍTÉS 2017 augusztus:

Már kb két éves az első ilyen nyergem és mára igen kényelmetlenné vált. Van egy másik ugyanilyen, de fiatalabb nyergem is. Összehasonlítottam a két nyereg formáját és észrevettem hogy a régebbi kicsit laposabb lett a használat során és emiatt kevésbé puha mint az újabb. Úgyhogy a régebbit lecseréltem egy ugyanilyen újra, ami tökéletesen kényelmes.

Tapasztalat

Trekking bicajra vettem, majd egy hét használat után vettem ugyanebből egy másik bicajomra is. Egy Rolls nyerget cseréltem le erre. A Rolls, vagy más klasszikus formájú ülés után ezt szokni kell, mert ez máshol érintkezik a fenékkel. A hagyományos, középső mélyítés nélküli nyergek középen nyomnak, ez pedig a mélyítés miatt kétoldalt. Tényleg fura volt, de hamar megszoktam és nem tör egyáltalán, mert nagyon jól párnázott. Persze eleinte fészkelődtem rajta mire megtaláltam a legkényelmesebb pontot, de már automatikusan oda ülök, úgyhogy ezzel nincs gond.

FRISSÍTÉS: Már több mint 2000km-en át ültem ebben a nyeregben, két bicajon felváltva. Nagyon kényelmes még mindig. Nem bántam meg a vásárlást.

Erre ajánlom
  • városi szaladgálós bicajra
  • túrázásra
  • akinek a kényelem a fontos
Ennyiért vettem
2500
9 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

nroland avatar
5 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nekem nagyon kényelmesnek bizonyult.

Jól csillapítja az úthibákat, van rajta "hús".

Nagyon tartós a felülete.

Nem szívja be a nedvességet.

Minőségéhez képest olcsó.

Hátrány

Csúszós a felülete, gyakran kell rajta fészkelődni.

 

Tapasztalat

Webshopból vettem, kipróbálás nélkül, a legolcsóbb nyerget... de bevált, még a Tisza-tó megkerülése után se fájt. Minden nap használom a melóbajárós biciklin. Nagyon tartós, már a harmadik biciklimen van, de még sehol nincs megkopva. Kicsit csúszós a felülete, de legalább egyáltalán nem issza be az esőt.

Erre ajánlom

Mindenre, kivéve ilyen extrém DH FR dirt stb.

Ennyiért vettem
2600,-
Csatolt képek
DDK FM250  2013 nyereg
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

moordavid82 avatar
12 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, 6 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

UPDATE: Több időt eltöltöttünk együtt, még mindig kényelmes, illetve a feliratok sem kopnak rajta.

- kiváló ár/érték arány
- az elején, míg megszokod picit pattanós lehet, de hamar elmúlik
- sportos külső
 

Hátrány

- vízszintezett állapotban az orra picit 'magasabb' lett szerintem a kelleténél, ezért előre kell dönteni.
 

Tapasztalat

A maximális kényelemhez részemről el kellett búcsúzni a teljes vízszintezéstől. Enyhén előredöntve viszont már hibátlan. Bár a beszokás alatt dobált magáról a bukkanóknál, ez viszonylag hamar elmúlt - egy két falu oda vissza és meg is van :) .
Nem nyom semmilyen ponton, ha sikerül tökéletesen magadhoz igazítanod, könnyebb lesz a tekerés a legtöbb fokozaton. Egy fenéken elmentem vele a napokban 25 km-t úgy, hogy még igazából tart az összeszokás, de semmi problémám nem volt vele.

UPDATE: Összeszokáson túl, még mindig jó vételnek bizonyult. 

Figyelembe véve az árát igen ajánlott vétel.

Erre ajánlom

a bolti bevásárlástól a hosszabb túrákig.

Ennyiért vettem
2960
Csatolt képek
DDK FM250  2014 nyereg
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

benfolds avatar
2 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- nagyon jó ár/érték arány

- nagyon tartós

- a nedvességet nem szívja magába

- szerintem jól néz ki (a valóságban jobban, mint képen)

Hátrány

- egy picit mélyebb kivágás szerintem még kényelmesebbé tenné (kevésbé nyomna ott, ahol nem kell)

Tapasztalat

Nem venném a bátorságot, hogy nyerget ajánljak, mert ez az a tartozék, amiből mindenkinek más jön be, úgyhogy csak azt mondom, hogy  ez a DDK nekem nagyon bevált. Ha az árát is figyelembe veszem, akkor az eddigi nyergeim között abszolút best buy. Sokat szívtam már nyergekkel, kettő is a pincében kötött ki 1-2 hét használat után, úgyhogy első körben ugyanolyat akartam venni, mint amit utoljára többé-kevésbé megelégedéssel használtam (selle italia trans am xo), de sajnos az az XO évjárat, ami nekem volt, időközben kifutott. Mivel 10+ ezer ft-os nyergekkel nem szerettem volna kísérletezni, ezért ismerősök bicajain próbálgattam a nyergeket, hátha bejön valamelyik. Hozzáteszem, hogy sokat megadnék egy olyan nyeregért, ami minden szempontból megfelel, úgyhogy nem a nagyon kedvező ára miatt döntöttem emellett, hanem mert a próbák során ezt találtam a legjobbnak. A keménysége és a formája nekem nagyjából rendben van, talán még kényelmesebb is, mint az elődje (az télen nagyon bekeményedett). Tartósnak pedig mindenképpen tartósabb.

Erre ajánlom

Boltba járástól a középtávú túrákig.

Ennyiért vettem
3000
Csatolt képek
DDK FM250  2014 nyereg
10 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Petiii avatar
106 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-Kényelmes, akár hosszabb távon, csak nekem előbb hozzá kellett szokni

-Rezgéseket nagyon jól csillapítja

-Nagyon tartós, masszív szerkezetű

-Eséseket is egészjól bírja, nem szakad ki rögtön

Hátrány

-Egy kicsi van, a felirat kopik, de hát ez nem nagy hátrány

Tapasztalat

Nagyon jó ülés, én meg vagyok vele elégedve, sok drágább ülésnél jobb.

Csatolt képek
DDK FM250  2010 nyereg
18 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-6 (6 vélemény)
Rendezés

Méretek

 
szélesség (mm):

140


 
hossz (mm):

265


tömeg:

345 g


 
színválaszték:

fekete


 
pálca anyaga:

HI-TEN


 
nem:

férfi


DDK logó

DDK márka bemutatás

A DDK Group 1970-ben alakult meg, kezdetben motorkerékpár ülések készítésével és javításával foglalkozott. A csoporthoz 3 márkanév tartozik, a DDK, a Selle BMB és Strace. A DDK nyergeit az elérhető áron kínált kiváló minőség jellemzi. A nyergek mellett táskákat, markolatokat is kínál a cég.

1982-ben száll be a cég a kerékpárnyergek piacára, 1992-re már a legnagyobb tajvani kerékpár nyereggyártók között jegyzik. 1996-ban hozzák ki az Active márkanevet, melyet a tajvani piacon használnak, és ez évben bővítik a gyár kapacitásait is.

1998-ban megnyitják második tajvani gyárukat is, 2000-ben pedig Vietnámban is beindul a gyártás. 2005-ben mindhárom gyáruk megkapja az ISO minősítést. 2006-ban Kambodzsában újabb üzem nyílik.

2012-ben a DDK Rasso 366-FS nyerge „design és innováció” díjat kap a Taipei Cycle kiállításon.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű DDK FM250 termékkel kapcsolatban: