Selle Italia SLR XC TT nyereg

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2010.12.)
  • Listaár: 46.000 Ft

HASONLÓ nyereg TERMÉKEK




Upandown avatar
11 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

kemény, de kényelmes nyereg. meg kell szokni. nekem bejött, de ahány segg annyi nyereg. majdnem. rezgéseket remekül csillapítja, nagyon strapabíró, a kevlár rész a lehető legjobb helyen van, estem vele párat, más nyereg már tuti szakadt volna, ezen meg sem látszik. vizet nem issza, az izzadságot sem a Selle Italia SLR XC TT. iszonyat könnyű és szerintem nagyon szép is.

Hátrány

most írhatnám, hogy az ára, de az akkorlenne hátrány, ha cserébe szar lenne. így azt mondom drága, de legalább igazi minőséget kapsz a pénzedért.

Erre ajánlom

xc, maraton.

Ennyiért vettem
24000
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

tömeg:

135


 
színválaszték:
  • fekete

  • fehér


 
pálca anyaga:

Titán


 
nem:

uniszex


 
további információk:

Bőr borítással


Selle Italia logó

Selle Italia márka bemutatás

A Selle Italia mindig is ugyanúgy együtt működött a versenyzőkkel, mint a szabadidős bringásokkal. 1897-es megalapítása óta csakis a nyergekre koncentrál, egészen az acéltól a mai karbon-korszakig, mindig a fejlesztési lehetőségek után kutatva. A Selle Italia nem nyergeket csinál, hanem nyergeket alkot.

Több mint 100 éves történelme során olyan újítások fűződnek a cég nevéhez, mint pl. az 1980-ban bemutatott legendás Turbo nyereg, mely az első teljesen anatomikus kialakítású nyereg volt. Pár évvel később már rezgés elnyelő pálcákkal felszerelt gélbetétes nyerget is kínált a Selle Italia, 1990-ben pedig piacra került az első titán pálcás és 200 g alatti nyereg. Jelentős innováció még az 1998-as Trans Am nyereg, mely egy anatómiai kivágással rendelkezik a nyereg közepén, ami fokozza a rugalmasságot, kényelmet kínál a kényes „alkatrészeknek”, és egészségügyileg is előnyös.

2004-ben bemutatásra került az Axial Pivot System névre keresztelt találmány, melynél a nyeregpálcák rögzítésének köszönhetően a nyereg együtt mozog a pedálozó bringással, fokozva ezáltal a hatékonyságot, és csökkentve a kerékpáros csúszkálását a nyergen. Az elmúlt évek karbon-forradalma közben is tudott újat hozni a Selle Italia: az egysínes, Monolink nyeregcső-nyereg kapcsolatot. Könnyebb, és nagyobb tartományban állítható rögzítés lett az eredmény.

A Selle Italia versenykategóriás nyergeit versenyzők sokasága használja, úgy mtb, mint országúti és triatlon bajnokságokon, férfiak és nők egyaránt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Selle Italia SLR XC TT termékkel kapcsolatban: