Selle Italia X2 Trans Am nyereg

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév: 2008 (frissítve: 2011.06.)
  • Listaár: 9.000 Ft

HASONLÓ nyereg TERMÉKEK




pakesz75 avatar
19 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

-nagyon kényelmes terepen

-jól csillapít

-hosszú az ülőfelülete, ezért jól el lehet helyezkedni rajta

-szerintem szép a design

-a felirat nem kopik még

-a sín nem deformálódott semmit

-hasznos a prosztata kímélő... meg valaki kitalálhatna olyan nyerget, hogy a zacsi se csípődjön be :D

 

 

 

Hátrány

Egy hibája azért kijött már, sajnos kicsit berepedezett a műbőr borítás.Ez egy kicsit zavar

Ezért csak 4 répa a teljesítményre..

 

Tapasztalat

Kb 1000 km. van benne de nem bántam meg ezt a nyerget. A szivacs pont jó tömésű, nem gond elmenni rajta 60-80km-t. Viszont ami érdekes, hogy aszfalton már nem ilyen érzés.Betétes gatyával a tuti.Ár-érték aránya kiváló, ezért az 5répa.

Erre ajánlom

Xc-re jó választás lehet , ha nem vagy gramm huszár és nem akarsz 30ezret nyeregre költeni.

 

Ennyiért vettem
kb.6000 ft.
Csatolt képek
Selle Italia X2 Trans Am  2010 nyereg
Selle Italia X2 Trans Am  2010 nyereg
Selle Italia X2 Trans Am  2010 nyereg
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Méretek

 
szélesség (mm):

135


 
hossz (mm):

277


tömeg:

290 g


 
színválaszték:

Fekete


 
pálca anyaga:

Acél


 
nem:

Férfi


 
további információk:

Szintetikus bőr bevonat


Selle Italia logó

Selle Italia márka bemutatás

A Selle Italia mindig is ugyanúgy együtt működött a versenyzőkkel, mint a szabadidős bringásokkal. 1897-es megalapítása óta csakis a nyergekre koncentrál, egészen az acéltól a mai karbon-korszakig, mindig a fejlesztési lehetőségek után kutatva. A Selle Italia nem nyergeket csinál, hanem nyergeket alkot.

Több mint 100 éves történelme során olyan újítások fűződnek a cég nevéhez, mint pl. az 1980-ban bemutatott legendás Turbo nyereg, mely az első teljesen anatomikus kialakítású nyereg volt. Pár évvel később már rezgés elnyelő pálcákkal felszerelt gélbetétes nyerget is kínált a Selle Italia, 1990-ben pedig piacra került az első titán pálcás és 200 g alatti nyereg. Jelentős innováció még az 1998-as Trans Am nyereg, mely egy anatómiai kivágással rendelkezik a nyereg közepén, ami fokozza a rugalmasságot, kényelmet kínál a kényes „alkatrészeknek”, és egészségügyileg is előnyös.

2004-ben bemutatásra került az Axial Pivot System névre keresztelt találmány, melynél a nyeregpálcák rögzítésének köszönhetően a nyereg együtt mozog a pedálozó bringással, fokozva ezáltal a hatékonyságot, és csökkentve a kerékpáros csúszkálását a nyergen. Az elmúlt évek karbon-forradalma közben is tudott újat hozni a Selle Italia: az egysínes, Monolink nyeregcső-nyereg kapcsolatot. Könnyebb, és nagyobb tartományban állítható rögzítés lett az eredmény.

A Selle Italia versenykategóriás nyergeit versenyzők sokasága használja, úgy mtb, mint országúti és triatlon bajnokságokon, férfiak és nők egyaránt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Selle Italia X2 Trans Am termékkel kapcsolatban: