Selle Italia X2 Trans Am nyereg

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév: 2008 (frissítve: 2011.06.)
  • Listaár: 9.000 Ft

HASONLÓ nyereg TERMÉKEK




sylverdevil avatar
44 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Elméletileg kedvező a kivágás miatt.
(A súlya asszem nem olyan vészes, ha jól emlékszem 270-80 gramm körül mértem.)

Hátrány

Kicsit több mint 1 év használat után itt-ott kezd kijönni alul a bőr.
Számomra sajnos kényelmetlen, pedig sokat vártam ettől a nyeregtől, egy slickgumis montin használom 40km-nél _nem_ rövidebb körökre, de nem az igazi valahogy.
 

Tapasztalat

Az én nyergem orrán vagy nem is volt X2 felirat, vagy csak lekopott.

Erre ajánlom

NE montis aszfaltos tekeréshez : :)

Ennyiért vettem
8000
Csatolt képek
Selle Italia X2 Trans Am  2009 nyereg
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Méretek

 
szélesség (mm):

135


 
hossz (mm):

277


tömeg:

290 g


 
színválaszték:

Fekete


 
pálca anyaga:

Acél


 
nem:

Férfi


 
további információk:

Szintetikus bőr bevonat


Selle Italia logó

Selle Italia márka bemutatás

A Selle Italia mindig is ugyanúgy együtt működött a versenyzőkkel, mint a szabadidős bringásokkal. 1897-es megalapítása óta csakis a nyergekre koncentrál, egészen az acéltól a mai karbon-korszakig, mindig a fejlesztési lehetőségek után kutatva. A Selle Italia nem nyergeket csinál, hanem nyergeket alkot.

Több mint 100 éves történelme során olyan újítások fűződnek a cég nevéhez, mint pl. az 1980-ban bemutatott legendás Turbo nyereg, mely az első teljesen anatomikus kialakítású nyereg volt. Pár évvel később már rezgés elnyelő pálcákkal felszerelt gélbetétes nyerget is kínált a Selle Italia, 1990-ben pedig piacra került az első titán pálcás és 200 g alatti nyereg. Jelentős innováció még az 1998-as Trans Am nyereg, mely egy anatómiai kivágással rendelkezik a nyereg közepén, ami fokozza a rugalmasságot, kényelmet kínál a kényes „alkatrészeknek”, és egészségügyileg is előnyös.

2004-ben bemutatásra került az Axial Pivot System névre keresztelt találmány, melynél a nyeregpálcák rögzítésének köszönhetően a nyereg együtt mozog a pedálozó bringással, fokozva ezáltal a hatékonyságot, és csökkentve a kerékpáros csúszkálását a nyergen. Az elmúlt évek karbon-forradalma közben is tudott újat hozni a Selle Italia: az egysínes, Monolink nyeregcső-nyereg kapcsolatot. Könnyebb, és nagyobb tartományban állítható rögzítés lett az eredmény.

A Selle Italia versenykategóriás nyergeit versenyzők sokasága használja, úgy mtb, mint országúti és triatlon bajnokságokon, férfiak és nők egyaránt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Selle Italia X2 Trans Am termékkel kapcsolatban: