Cannondale Caad 8 Sora országúti

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.05.)
  • Listaár: 269.990 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK



1-3 (3 vélemény)
Rendezés

perenyir avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

A maga kategóriájában, ezzel a felszereltséggel szinte minden gyártónak ebben az árfekvésben vannak a bringái, külföldi tesztek alapján mégis erre esett a választás. A váz nagyon stabilnak, masszívnak tűnik, a villa jól tompít a magyar utakon és a váltó is teszi a dolgát. A bringa jó alap akár egy későbbi fejlesztéshez is. Elsőre a nyereg kicsit keménynek tűnt, de már sikerült "betörni".

Hátrány

Egyelőre nincs komolyabb, talán a fék haraphatna egy kicsit jobban.

Tapasztalat

Update: múlt héten sikerült egy gázolást megúszni a bringával, a hátsó kerék (amit egyébként is cserélni terveztem a jövőben) ugyan tropára ment, de maga a bringa nagyon jól átvészelte a repülést. Masszív, jól összerakott az egész bringa.

Erre ajánlom

Rövidebb (100 km alatt) túrák, ingázás.

Ennyiért vettem
219000
Csatolt képek
Cannondale Caad 8 Sora  2015 országúti
12 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kari78 avatar
25 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Nagyon szép kidolgozás gyönyörű kerékpár. Karbon első villa . Rezgés elnyelő váz szerkezet a magyar utakra el is kell. Shimano váltással . Cannondale kiegészítővel Fsa hajtóművel,  Eddig nagyon meggyőző hosszabb úton is kényelmes. Nagyon jól gyorsul. Ezt a kerékpárt a Cannondale nagyon eltalálta Szerintem semmit nem cserélek rajta egyenlőre majd idővel tuningolom.

Hátrány

Eddig hátrányról nem tudok beszámolni.

Tapasztalat

Ezidáig aki kipróbálta mindenkinek elnyerte a tetszését. Ez az első országúti bringám sőt ez volt az első amelyiket kipróbáltam. Nagyon bejött. Megvolt vele az első versenyem. IGAZI VERSENYGÉP.  Roppant meggyőző volt.

Erre ajánlom

Hosszútávú túrázásra amatőr versenyzésre. Én is ezekre fogom használni.

Ennyiért vettem
250000
Csatolt képek
Cannondale Caad 8 Sora  2014 országúti
Cannondale Caad 8 Sora  2014 országúti
Cannondale Caad 8 Sora  2014 országúti
23 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

mateetam avatar
13 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

A váz nagyon szép, mind kidolgozásban, mid színeiben. Alap-közép kategóriás kerékpár a Caad 8 - Sora.

Hátrány

Az elkatrészek és a felszereltség miősége változó. A Sora-t sokan nem kedvelik, énis cserélni fogom pl az első tányért, mert vészes iramban kopnak a fogak. 
Természetesen a hátsó váltó is lehetne jobb, előbbutóbb azt is cserélni fogom.
 

Tapasztalat

Összességében nem csalódtam a kerékpárban, használtan megérte az árár, újonan sokallom. (kinek mi a sok) 
 

19 olvasó 74%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-3 (3 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (országúti):

Caad8, Optimized 6061 Alloy, Heads-Up Race geometria


anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 48 cm
  • 51 cm
  • 54 cm
  • 56 cm
  • 58 cm

 
színválaszték:

Sárga


villa (merevvilla):

Cannondale Ultra, Carbon blades, 1-1/8"


Meghajtás

hajtókar:

FSA Vero, 50/34


lánc:

KMC Z99


fogaskoszorú:
Sram PG-950,

12-26


középrész:

FSA Cartrige


első váltó:
Shimano Sora,

3503, 31.8 mm bilinccsel


hátsó váltó:
Shimano Sora,

3500


 
fokozatok száma:

2x9


patentpedál:

Wellgo


Kerék

felni:

Maddux RS 3.0 Speed, 32 lyukas (48 cm, 51 cm, 54 cm, 56 cm), 36 lyukas (58 cm)


első agy:

Cannondale C4


hátsó agy:

Cannondale C4


külső gumi:
Schwalbe Lugano,

700x23c


Irányítás

kormány:

Cannondale C4 Compact


 
bandázs:

Cannondale Bar Tape, zselés, 2.5 mm


kormányszár:

Cannondale C4, 31.8, 6°


kormánycsapágy:

Cannondale C4


nyereg:

Cannondale Stage Ergo


nyeregcső:

Cannondale C4, Alloy, 27.2x300 mm


Fék

 
féktest:

Promax R315


 
fékváltó kar:
Shimano Sora,

3500


 
további információk:

Rozsdamentes acél küllők


Cannondale logó

Cannondale márka bemutatás

A kezdetekben hátizsákok és camping felszerelések, valamint kerékpárszállítók gyártásával foglalkozó Cannondale-t 1971-ben alapította Joe Montgomery, Jim Catrambone és Ron Davis az USA-ban. Mára a high-end kategória egyik legnagyobb kerékpárgyártójává nőtte ki magát. A cég nevét egy connecticut-i metróállomástól kölcsönözték.

A Cannondale az alumínium és a karbon mellett tette le a voksát, az acél és titánium anyagokkal szemben. Extrém vázaira 3 év, egyéb vázaira pedig élettartam garanciát vállal. Első, túlméretes alucsövekből, kézzel épült vázai 1983-ban kerültek piacra, melyek merevek és hatékonyak voltak, megalapozva a márka népszerűségét.

A Cannondale mountain bike vázai 2008-ig 11 világbajnokságot, 2 olimpiai érmet és számos egyéb díjat nyertek, míg országúti vázai 11 Tour de France és 27 Giro d’Italia szakasz, valamint 2 Giro d’Italia összesített győzelmet hoztak. A cég szponzoráltja többek közt a Saeco/Cannondale országúti csapata, és számos amatőr csapat világszerte.

A márkához fűződik jó pár kerékpározást illető szabadalom, újítás, pl. a Head Shok, avagy ’Fatty’ első teleszkóp, melynek becsúszószára és csillapítása középen, a villanyakba integrálva található, és tűgörgőkön csúszik. Ennek továbbgondolt változata a Lefty, mely csak baloldali szárral rendelkezik, a kereket is egy oldalt rögzíti. Mindkét villa sokféle változatban látott már napvilágot, és bizonyította létjogosultságát, merevségével és tömegével egyaránt. A Lefty indította el az 1,5”-os fejcsőméretet, mely egyre elterjedtebb. A manapság terjedő BB30 integrált középcsapágy szabvány szintén Cannondale találmány.

Cannondale csapat leghíresebb versenyzője Peter Sagan, aki 2011-óta a csapat tagja azóta több híres kerékpárversenyen győzött, néhány eredménye:

2014

  • Tour of Oman (szakasz győzelem)

  • Strade Bianche (összesített 2. helyezés)

  • Tirreno-Adriatico (szakasz győzelem)

  • E3 Harelbeke (győztes)

  • VDK-Driedaagse De Panne-Koksijde (szakasz győzelem)

2013

  • GP de Montréal (győztes)

  • Tour of Alberta (pontverseny győztes, és 2 szakasz győzelem)

  • USA Pro Challenge (pontverseny győztes, és 4 szakasz győzelem)

  • Tour de France (pontverseny győztes és szakasz győztes)

  • National Championships Slovakia (győztes)

  • Tour of Oman (2 szakasz győzelem)

2012

  • Tour of California (5 szakasz győzelem)

  • Tour de Suisse (4 szakasz győzelem)

  • Tour of Alberta (3 szakasz győzelem)

  • USA Pro Challenge (4 szakasz győzelem)

  • Tour de France (zöld mez és szakasz győztes)

2011

  • Giro di Sardegna (3 szakasz győzelem, végső összesítés győztese)

  • Tour of California (szakasz győzelem)

2010

  • Tour de Pologne (2 szakasz győzelem, végső összesítés győztese)

  • National Championships Slovakia (győztes)

  • Vuelta Espana (3 szakasz győzelem)

Egyéb

  • 2008 MTB Világbajnokság junior győztese

  • 2008 MTB Europa bajnokság junior győztese

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Cannondale Caad 8 Sora termékkel kapcsolatban: