Mali Atlas országúti

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[2.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[2]
  • Modellév: 2012 (frissítve: 2012.02.)
  • Listaár: 85.000 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

odiepapa avatar
2 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Jó vázgeometria

Versenyképes, megfizethető ár

Papiron jól néz ki

Hazai

Hátrány

Rettenetes festés

Igénytelen kivitelezés

Negativ összkép

Tapasztalat

Sziasztok

sajnos egyet kell értsek Dezső véleményével, annak ellenére, hogy nem szeretek negativ kritikát irni illetve addig nem itélkezem, amig nem látom saját szemmel. Rendeltem én is egy Mali Atlast magamnak, ma elmentem megnézni, hogy akkor beüzemeléssel együtt milyen plusz felszerelést rakassak a bringára. Sok szép bringa sorakozott a falon, már nagyon vártam, hogy elém tolják az atlaszt, de amikor megláttam, majdnem elsirtam magam. Sajnos azt kell hogy mondjam, ez a bicikli nem hogy 80k-t, de kb 20-at sem ér. A bringa elöször is tiszta kosz volt, mondván, hogy ezt nem kartonban hozzák, hanem csak úgy, egy filléres, kormányra húzott nylon zacskóval. Na mondom, ez legyen a legkeveseb.. de mivel az ülés fehér, ezért azon a szállitás közben vagy egyszerűen a gyártás, raktározás alatt olyan sérülések keletkeztek, amit már csak cserével lehetett orvosolni. Az eladó NAGYON segitőkész volt és mondta, hogy természetesen lecserélik az ülést, ha ezen múlik a vétel. De sajnos nem csak ezen múlt, a vázon a festés foltos volt és meg is volt folyva, nem kicsit, egyszerűen botrányos, neolux hatású! A vázon a kerékcsavarnál már alapból látszott a lepattogzott festék. Azért azt ne feledjük el, hogy egy 80k-s bringáról beszélünk, ami "most jött ki a gyárból". A fékek borzasztóan nyekeregtek, nagyon olcsó műanyag hatásúak voltak és a kormányon lévő bandázs is rettenetes minőségű volt. Nem vagyok nagy bringa guru, de azért egy pillantást vetettem a falon sorakozó hasonló árban lévő bringákra, ami szintén megerősitette bennem azt, hogy ezt a biciklit bizony nem szabad megvennem. Ahogy már irtam, az eladó nagyon készséges volt, felajánlotta azt is, hogy csavarjaira szedik a gépet és azt teljesen átvizsgálva, bezsirozva összeteszik nekem, ha szeretném. Végül elálltam a vételi szándékomtól, mert bármennyire is üzemképesre rakják össze nekem, ettől függetlenül sajnos ugyanolyan igénytelennek fog hatni a bringa összképe... csatlakoznék az előttem szólókhoz, miszerint a részletekben van elrejtve minden!!! Azért is irtam ezt a kritikát, hogy segitsek a döntéshozatalban a magamhoz hasonló tanácstalan emberknek, akik esetleg ezen a bringán vacilálnak. Ilyen értékben többre számitottam.

26 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

dezso avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 93%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, csak kipróbáltam, virsli gumis/oútisként
Előny

- a fotón gyönyörűen mutat a Mali Atlas

- a fotón látható kerékpár igényes kivitel, fehér felnik és hajtókarok, arany-fehér design az egész felszereltség és váz

- szabadonfutó (leírás alapján)

- a specifikáció alapján kedvező ár-érték arány

Hátrány

- a valóságban nincs arany-fehér gél nyereg, helyette egy igénytelen, - az eladó szerint 900 ft-os nyereg

- nincs fehér hajtókar és pedálok

- nincs fehér felni és agy

- igénytelen olcsó bandázs

- azt hiszem így utólag a gumi sem continental de ebben nem vagyok biztos

- ronda hegesztések vázon, stucnin

- nincs szabadonfutó a Mali Atlas-on

Tapasztalat

Üdv,

Ma voltam bent, hatalmas csalódás ez a bringa. Egyetlen mondattal lehetne összefoglalni: A részletekben van az egész. A képen látható kerékpár és a hozzá tartozó specifikáció semmilyen átfedést nem mutat a valósággal, leszámítva a vázat. A honlapon egy gyönyörű, szabadonfutós, országúti, fehér színű gél nyereggel, fehér felnikkel és aggyal, fehér hajtókar, arany-fehér design. A valóságban az arany nyeregcső és stucnin kívül ebból semmi nem látszik. Igénytelen bandázs, gagyi 900 ft-los nyereg, ronda ezüst felnik és hajtókarok és pedálok.

Erre ajánlom

85 e ft-ért senkinek nem ajánlom. Ha azt adnák ami a képen van specifikációban szerepel, akkor OK lenne. De így nagyon nem!

119 olvasó 93%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (országúti):

700C Acél Országúti Váz


anyag:

Acél


 
színválaszték:

Fehér


villa (merevvilla):

700c Hi-ten Acél Villa


Meghajtás

lánc:
KMC 410
fogaskoszorú:

18T


 
fokozatok száma:

1


Kerék

felni:

Alumínium Duplafalú 32 lyuk


első agy:

KT-DP7F Alumínium


hátsó agy:

KT-DP7R Alumínium


külső gumi:
Continental Ultra Race,

700x35C


Irányítás

kormány:

420 mm Acél


 
bandázs:

Vél


kormánycsapágy:

Alumínium 1 1/8"


nyereg:

Fehér, Gél


nyeregcső:

Alumínium Eloxált Arany


Fék

 
féktest:

AS.4.0D Ezüstözött


fékkar:

RA-209A, Alumínium


Mali logó

Mali márka bemutatás

A Mali Bicycle Technology svájci-magyar cég, 1989-ben alapította Máli Péter kerékpárversenyző és Máli János grafikus.

1990-től a X. kerületben készítették közép és felső kategóriás vázaikat, főleg a minőségre igényes svájci piacra. A cég manapság főleg hazai piacra szerel össze mtb, városi, összecsukható, bmx és gyermek kerékpárokat, törekedve, hogy az adott minőségi szinten a lehető legjobb árakat kínálja.

1995-ben kapcsolatba került a Tiszaújvárosi Triatlon Klubbal a cég vezetője, Máli János, aki többek közt az orosz Galina Jenyuhina pályakerékpáros világbajnokot is szereléssel támogatta. Nagyobb jövőt, és jobb reklámot látott az idehaza egyre ismertebb klubban, mint a bizonytalan jövőjű világsztárokban. Azóta TVK-Mali néven halmoz sikert-sikerre a csapat. 2010-ben a triatlonsportban három korcsoportban- felnőtt, ifjúsági, gyermek- is a TVK-Mali csapata adta az év sportolóját, Rendes Csaba, Hankó Gábor és Lehmann Bence személyében.

A 2010-es Budapest-Bamako túrán a Mali is rajthoz állt egy autóval, fedélzetén 4 db Cobra kerékpárral. A bringákat Bamakóban, a Mali Köztársaság fővárosában, adták át a névrokon ország Olimpiai Szövetségének.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Mennyi a Mali Atlas súlya?
6 válasz
utolsó: 2013. feb.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Mali Atlas termékkel kapcsolatban: