A váz geometriájából következően nagyon stabil és kényelmes gép. Masszív és megbízható, magyaraszfalton, földúton is jól megy. Nem versenyparipa, de elég tempósan lehet vele haladni: nálam sárvédővel és csomagtartón kis csomaggal tartósan bírja a 30-as tempót. A defekttűrő gumik nagyon jók rajta, és a felnik is; panasz nélkül viselik a kátyúkat. Kormány nagyon kényelmes. Fékek egész jók, extra fékkarok vannak a felül is a kormányon, a kényelem és biztonság kedvéért. Nagyon szép és minőségi a festése.
A felszereltsége nagyon alap, az listaárához képest jobb is lehetne. (Bár én leárazva vettem). Az első tárcsafék nekem nyikorog. A karbon villa kicsit érzékeny arra, hogy a kormányfej rögzítő csavar mennyire van meghúzva, és ha nem eléggé, akkor rezonál a villa. A kormányra már szinte lehetetlenség bármit is felszerelni, mert nincs már hely rajta.
Elsősorban ingázásra használom Szentendre és Budapest city között. Anno sokat gondolkodtam azon, hogy milyen biciklit vegyek erre a célra. A viszonylag nagy áthidalandó távolság, a sárvédő és csomagtartó felszerelhetősége, kényelem és gyorsaság voltak a szempontok. Végül megtaláltam azt a kerékpárt, amit pont erre találtak ki. Eddig kb. 3000 kilométert tettem meg vele. Ezalatt semmi baja sem volt. Cserélni a láncot és a fogaskoszorút kellett mindössze. A gumi most érett meg a cserére. Mivel a kormány túl van zsúfolva, ezért kis fejtörést okozott, hogy lámpát és csengőt hogyan szereljek fel rá. Végül vettem egy kormánytoldót, és arra raktam fel a lámpát, a csengőből meg az O gyűrűs elfért a kormányon. 178 cm magas vagyok, a bringa vázmérete 56 cm, és tökéletes nekem.
Ingázás, rövid túrák, edzés.