Nagyon könnyű a bringa
Nagyon ergonómikus és jól használható a kormányrész
Remek váltó (Ultegra)
Nagyon jó a gyári ülés
A virtuális fólia jól néz ki
Én is sokat vártam rá
Kicsit húzós az ára
Nos ez a bringa kicsit más mint a gyári mert hogy a kerekeket lecseréltem Token C55-re ( 0,76/0,92 kg). Hát, elég kellemes a haladás a bringával. A kerekek hangja vadállat jó. Órákon keresztül lehet hallgatni. Ultegra "pedállal". Bár még nem sokat mentem vele mert annyira sajnos nem volt jó idő, de amit írhatok róla az az hogy nagyon jó a komfort érzet a biciklin, nem döglik bele a hátam, nyakam - bár még nincs teljesen jól beállítva. Az úton nem "ideges" a bringa, szépen szinte "siklik". A korábbi bringámhoz képes (Merida 903) könnyebben, kevesebb erőbefektetéssel tudok ugyanolyan esetleg kicsit nagyobb tempót tartani, de azért ezt is csak hajtani kell :) , magától nem megy 40-el :). Alapvetően ha jó minőségű úton megyek vele akkor még szembetűnőbb a különbség a Merida és a Trek között. A kormány lapos és széles így nagy kezűek is jól meg tudják markolni kigyorsításkor. A váltó nagyon pontos , jól és csendben teszi a dolgát. Eddig még 1x sem tévesztett ! A váz mérete nekem megfelelő (189cm), stabil és merev. Nem zörög nem lötyög semmi, kábelek nem dörzsölődnek. Külön öröm a Node 2.1 cucc rajta ami a gyári előkészítéssel kompatibilis. Szokatlan hogy a hátsó fék nem a hátsó villákon van felfogatva hanem a vázon középen/alul, a hajtókar alatti részen (sajnos nem tudom a pontos szak kifejezést) Amint jön a jó idő, megyek nagyobb "túrákra " is :)
Ápdét:
Most már túl vagyok néhány hosszabb túrán is. Az ülés pozíció nem annyira előrebukós mint pl. a Merida 903-on, így nem törik ki az ember nyaka ha az első kerék elé több mint 10m-t akar belátni (ez 40 körül már nem hátrány :). Tehát azt mondhatnám hogy a test/fejtartás megfelelő/hosszabb távon sem fárasztó. Úgy néz ki az ülést még állítanom kell feljebb, én kicsit tovább nyújtanám ki a lábam akkor úgy érzem jobb lenne - ízlések és pofonok. Sajnos a Kisalfölfön mindig fúj a szél, még akkor is amikor a városban jó idő van akkor kint minimum közepes (30-40+os) is lehet. Így gyakorlatilag mindig valahogy de szembe széllel megyek. A kormány alsó részén jól el lehet "bújni", így 20-40 km-re is lehet tolni szembe széllel, anélkül hogy totál lefáradnék. Na most hátszéllel visszafele, durva.45 felett sajnos az út egyenletlenségek már eléggé jelentősek és a merev váz eléggé vissza is adja őket. Bár nem mentem nagy távot nagy sebességgel, de még ahhoz se kellett a legkisebb kerékre kapcsolni. --> Jó az áttét még a "Túr"-hoz vagy a "Giro" hoz is :). Fékek. Na igen, nagy sebességnél nem sokat ér. Majd írok még, de azt biztosan állíthatom hogy állati jó cucc, aki teheti vegye, nem bánja meg. (külföldi fórumokon is érdemes megnézni a véleményeket!!, megdöbbentő!)
Ha valaki kíváncsi valamire - szívesen válaszolok.b
Országútra, edzésre, versenyre