Wilier La Triestina országúti

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2012 (frissítve: 2012.08.)
  • Listaár: 302.000 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK




lp1978 avatar
52 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Az alap alu modellen is érződik, hogy a Wilier nem véletlenül szállít a profi csapatoknak. Jól eltalált a geometria, nagyon szép a váz, a rejtett bowdenvezetés pedig szerintem extrának számít ebben a kategóriában. Nagyon jól gyorsítható, merev és fordulékony.

Veloce hajtáslánccal szerelték ezt a Wilier országútit, ami kicsit vegyesre sikeredett, mert különböző évjáratú alkatrészek kerültek rá, a lánc és a fogaskeréksor pedig Miche. Kifejezetten örültem, hogy a fékváltókar még az a régebbi kiadás, amelyik felfelé 3-at, lefelé 5-öt tud egyszerre váltani, mert az újabbakból ezt már lebutították. Eredetileg 52-39 hajtókarral lett volna, de én 50-34-et kértem helyette. Pozitív, hogy a boltban némi felárért cserébe simán lecserélték.

A kiegészítők is vegyesre sikeredtek, Ritchey stucni, kormánycsapágy és kormány került a bringára és FSA nyeregcső. Mindegyik kiegészítő az elfogadható kategóriába tartozik, és nekem nincs is szükségem ennél jobbra. Ha valaki faragni akar a La Triestina súlyán, akkor érdemes ezeket lecserélgetni, de a funkcióját mindegyik tökéletesen ellátja.

Hátrány

A Miche sor és lánc meglepetés volt, csak otthon vettem észre, és szerintem még a boltban sem tűnt fel senkinek, hogy ezzel szerelték a gyárban. Ezzel azóta sem barátkoztam meg, mert hangosan fut a lánc és nem is tökéletes a váltás. Ha a lánc és a sor csereéretté válik, biztosan Campa cuccok kerülnek a helyükre. A sor 12-27-es, aminél túl nagyok az ugrások, ezért legközelebb a 12-25-öt fogom választani, habár néha nem jön rosszul a 27-es fogaskerék.

A kerekek eredetileg Ambrosio Evolution felni, Campa Xenon első agy és Miche Racing Box hátsó agy volt, 32 db 2,0 mm-es küllővel. Szépek voltak a felnik, és nagyon tetszett a hátsó agy, de a 65 kg-os súlyomhoz képest brutálisan nehezek voltak ezek a kerekek, ezért most Fulcrum 5 forog helyettük.

CST Ultraspeed gumik voltak rajta, amelyekkel kapcsolatban vegyesek az érzelmeim. 3000 km után szálszakadás miatt kellett cserélni a hátsót. Ez nagyon gyenge futásteljesítmény, viszont 3000 Ft körül van az ára, így a Ft/km arány már kifejezetten jó, különösen, ha figyelembe vesszük, hogy 216 grammosak ezek a külsők. Elég gyenge a tapadása, és kényelmetlen is, szóval az új gumi Vittoria Zaffiro Pro lett.

Tapasztalat

Egy év használat után nagyon elégedett vagyok a Wilier La Triestina bringával, tényleg élmény vele menni. A felszereltségén látszik, hogy igyekeztek jóárasítani a bicajt. Számomra ez teljesen rendben is van, mert pénzkidobásnak éreztem volna többet kiadni pl. egy szuperkönnyű karbon nyeregcsőre, amire semmi szükségem, amin pedig fejleszteni akartam rajta, azt apránként megtettem.

Erre ajánlom

Országúti edzés, versenyzés.

Ennyiért vettem
215000
Csatolt képek
Wilier La Triestina  2011 országúti
41 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (országúti):
Wilier Triestina,

2012


anyag:

Triplán húzott alumínium


méretek:
  • XS (43 cm)
  • S (45 cm)
  • M (48 cm)
  • L (50 cm)
  • XL (52 cm)
  • XXL (54 cm)

 
színválaszték:

Fekete - fehér - piros


villa (merevvilla):

Karbon


Meghajtás

hajtókar:
FSA Gossamer Megaexo,

50/34T


középrész:

FSA Gossamer


első váltó:
Shimano 105
hátsó váltó:
Shimano 105
 
fokozatok száma:

2x10


pedál:

Nem tartozék


Kerék

külső gumi:
Maxxis Detonator
 
komplett kerék:
Shimano WH-R501

Irányítás

 
bandázs:

Velo Cork


kormányszár:
FSA OS 190
kormánycsapágy:

FSA Orbit IS


nyereg:

Prologo Phorma


nyeregcső:
FSA SL-280

Fék

 
féktest:

FSA Gossamer


 
fékváltó kar:
Shimano 105
tömeg:

9 kg


Geometria

váz geometria kép
1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Első Országútinak Wilier Montegrappa vs. Trek 1.2 vs. Giant Defy 2
4 válasz
utolsó: 2014. máj.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Wilier La Triestina termékkel kapcsolatban: