~9800 km óta van fent bringán
Csapágyazás 10/10-es. Sarat és sós latyakot nagyon jól bírja
Sarat szépen lekeni stopliról, szépen bekattan. Egyedül jeges hóval gyűlik meg a baja, mivel simán belefagy. Eddig 6x estem el vele és szépen kioldott minden alkalommal. Elején érdemes leggyengébbre állítani a rugóerőt, mivel nagyon feszes, átkelőnél el is dőltem miatta párszor.
A beállító HEX fej átmérője elég kicsi, ezért csak óvatosan lehet állítani. Ha szorul érdemesebb nem erőltetni, mivel könnyen el lehet nyalni
Brunox Fork Deo-val szoktam fújni, mivel ez szépen kitisztítja a rugókat és nem fogja meg a port.
~16572. km környékén elkezdett kotyogni, de egy kis utánállítással megoldottam a problémát
A csapágyazást 5-6 ezer km-enként érdemes tisztítani és újrakenni. 17-es, 7-es és 10-es kulcs kell hozzá.
A szervizelést az alábbi videóban látható módon pár perc alatt el lehet végezni:
https://www.youtube.com/watch?v=utLU4kAHk_Q
20000 km után érdemes már csapágygolyókat cserélni. Hazai boltokban lehet hozzá kapni 62 darabos 2.381 mm-es (3/32") golyó szettet.
26000 km környékén nyugdíjaztam, mivel kónuszok is elkoptak. Gyakrabb zsírzással tovább is bírta volna.
város és hobbi XC