Jól nézett ki vásárláskor, starapbírónak tűnt. Kényelmes volt a tekerés is. Szóval megnyerő volt.
Nem birta ki a Balaton megkerülését.
Aztán szétment a belseje és lecsúszott a pedál.
Kicseréltettem a parton egy profi szervízben egy 7000 forintosra.
Jól nézett ki vásárláskor, starapbírónak tűnt. Kényelmes volt a tekerés is. Szóval megnyerő volt.
Nem birta ki a Balaton megkerülését.
Aztán szétment a belseje és lecsúszott a pedál.
Kicseréltettem a parton egy profi szervízben egy 7000 forintosra.
Könnyű
viszonylag jó tapad, eddig kevés cipő csúszkált rajta.
Tényleg jó minőségű ipari csapágyazás. Fél év napi használat után sem nyekereg.
Lehetne picit nagyobb, hogy jobban elférjen rajta a lábam nagyobb talpú cipőben.
Mindenkinek ajánlom, megbízható, minőségi pedál!
Mivel elegem volt a sima fém pedálokból, amik vagy kattogtak, vagy szétestek alattam, így beruháztam egy kicsivel komolyabb pedálra. Míg régen 2-3 hónap volt a maximum, amit bírtak, ez a pedál immáron 8. hónapja jól teljesít.
Kopik, de nagyon. Az ára sem túl baráti, bár az ipari csapágyazást meg kell fizetni. A fő negatívum viszont a vízszintes irányú mozgás, ami mint kiderült kopás eredménye, úgy 4-5000 km környékén jelentkezett.
Remek pedál, csak kicsit drága.
Bárhova, ahova minőség kell.
Tényleg nem csúszik a cipőm rajta, habár nem sok ideig tudtam tesztelni.
Az első bicajozásnál észrevettem, hogy elkezdett mozogni tengelyirányban a pedál a tengelyén. Tehát mintha le akarna csúszni. Lehet, hogy nem esne le soha, de tekerés közben is idegesítő, hogy mozog rajta, bizonytalan érzés.
Remélem, hogy csak ennek az egy példánynak van ez a lötyögése, de ez így alapból nem túl bizalomgerjesztő. Reméltem, hogy tovább fogja bírni, mint az előző, hagyományos pedál. Hát nem jött össze.
Egyáltalán nem csúszik rajta a lábam.
Sár amióta meg van még szerencsére nem volt.
Nincsen holtjátéka, recsegés ropogás nélkül teszi a dolgát pedig elég nehéz vagyok :D
Az XLC PD-M11 festéke egyenlőre még sehol sem kopott le.
Még nem tapasztaltam
A KTM track gyári pedálját cseréltem le az XLC PD-M11-re mivel az nem bírt el és eltört. Nem bántam meg !
Ha bírnia kell a terhelést.
nagyon könnyű egy darabból készült pedáltest.Még egyszer sem csúszott meg rajta lábam.Golyóss csapággyal rendelkezik és simán,hangtalanul teljesít a nagyobb terhelések alatt is ez az XLC pedál.Prizmával ellátott gyárilag.A festése csak a cipővel érintkező fogak tetején kopik kissé.
Nem találtam hiányosságát,talán csak anyit,hogy a prizmák könnyen kieshetnek.
Három hónapja használom és nagyon meg vagyok elégedve vele.Egy nagy ,bumszli platform pedált cseréltem le erre az XLC pedálra és jó döntés volt.
Trekking,városi kerékpárra.
Fekete
272
98 mm x 62 mm
Az XLC egy fiatal, magas technikai szinten dolgozó, nemzetközi márka. A márkanév 2003-ban mutatkozott be, mint a Haibike és Winora kerékpárok alapfelszereltsége, főleg kormányok, kormányszárak és nyeregcsövek terén.
2005-ben az Acell Group tulajdonában lévő XLC márkát a csoport leányvállalata, a Winora gondozásába adták. Innentől világszerte ismertté válik a név. A cég 100 éves tapasztalatából táplálkozva megalkotott alkatrészek a legkeményebb teszteket kell, hogy kiállják, mielőtt mindennapi a használatba bocsátják őket.
A XLC minden féle kerékpáros stílushoz és igényhez kínál kiegészítőket, alkatrészeket és ruházatot. Ezeket több teljesítményszintre osztva segítik a választást, hogy azt kapd a pénzedért, amire vágysz.
A kínálat alján áll a Basic Line, amely a kényelmet és tartósságot kereső szabadidős bringásoknak készült. Sportosabb felhasználásra ajánlott a Comp széria, amelyhez duplán húzott 6061-es alumíniumot használnak. A Pro szett profikat is kielégítő minőséget kínál, de olyan áron, hogy még a további álmodozásaidat is valóra tudd váltani. A Pro SL széria pedig már országúti, xc, vagy marathon versenyigényeket is kielégít, és magas minőségű és könnyű 7075-ös és 2014 T6, 3D formázott alumínium alapanyagból készül.