Bontrager Turbo Charger pumpa

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2013 (frissítve: 2013.03.)
  • Listaár: 8.100 Ft

HASONLÓ pumpa TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

dr.anonimus avatar
296 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 96%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 3 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
  • Full acél a Bontrager TurboChargera talpa is!!!, itt ott némi műanyaggal, de olyan helyeken amin nincs terhelés
  • A talp és munkahenger atombiztosan, 3 csavarral van egymáshoz rögzítve.
  • Jó a térfogat/erőbefektetés aránya, kis erővel hamar felpumpáható vele minden kerék. Bár tény a 9-10. bárnál már neki kell feküdni, de kérem, a teleszkópom kevesebb mint 7 barral üzemel!
  • Papíron 11 bart bír.
  • Felül van az óra, van rajta egy forgótárcsa amit egyszer odatekersz a kívánt nyomáshoz, és a műhely félhomályában nem kell nézegetni a pontos nyomásértéket
  • Van hozzá pótalkatrész.
  • Nem elhanyagolhatóan piros, kultúrált dizájn található a TurboCharger-en
  • Mivel műhelypumpa értelemszerűen minden szelephez jó
  • A fejkialakítás nekem abszolút bejött, nem kell forgatni, egy lyukba megy az összes szelep, egy tisztességes, normál méretű rögzítőkarral.
  • Van rajta egy gomb, amit eltolás után nem engedi hogy a dugattyú kicsússzon a házból, cipelésnél egy kincs.
  • A markolat ergonómiája nagyon eltalált, felül gumizott, a talp kapott némi csúszásgátó matricát, ami eddig nem akart távozni.
  • Minimális levegőveszteség a pumpafej levételekor.
  • Ruhaszárító kötél méretű tömlő.
Hátrány
  • A labda és matracfújó tartóbizbaszát nem lehet levenni a csőről csak odébbhúzni, esetleg a fej levételével lehúzni.
  • Relatív nehéz ez a Bontrager pumpa, de egy műhelypumpánál ez kb pontlesz*rom szempont.
  • Ahhoz képest hogy acél kissé elnagyolt az ára, de Lidl-ös kínszevedés után azt mondom megéri.
Tapasztalat

Meguntam a Lidl-s fost, hogy állandóan elszáll a dugattyúja* és beruháztam egy ilyen Bontrager-re. Egy pillantara sem bántam meg.

*Konkrétan kirobban a helyéről.

[Mivel fordított működésű a pumpa azaz a házat tolom a dugattyún, a nyomást a dugattyúnak illetve az azt rögzítő ragasztónak kell megtartani. Na ez nem ment neki sokáig, onnatól meg csak ragasztgattam, a max nyomás korlátozódott 5,5-6barra. szóval ennek mindenképp mennie kellett.]

Ennél a piros monstrumnál egy megszokott rutin a pumpálás, egy rossz szavam nem lehet rá.

Update: 1,5 évvel az eredeti vélemény megírása után továbbra sincs semmi baja.

Erre ajánlom

Pumpálásra, zombiapokaliszis idejére akár kézifegyvernek is.

Ennyiért vettem
8000
Mért tömeg
1964 g
Csatolt képek
Bontrager Turbo Charger  2012 pumpa
Bontrager Turbo Charger  2012 pumpa
Bontrager Turbo Charger  2012 pumpa
25 olvasó 96%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
 
nyomásmérő:

van


 
pumpatest anyaga:

acél


 
nyomás (bar):

max. 11


 
szeleptípus:
  • Autó
  • Presta
  • Normál

 
további információk:

Acél csőből készült egy nagy, borulást gátló acél talpra építve a tartósság jegyében Automatikus fej kiválasztás. Alkalmas szingó és autó szelepekhez is A mérő a pumpa tetején található a nyomás információk jobb láthatósága érdekében Beépített nyélzár a kényelmes szállításhoz, tároláshoz Puha, öntött nyél a nagyobb kényelemért akár nagy nyomást igénylő munkák esetén is Cserealkatrészek rendelkezésre állnak


Bontrager logó

Bontrager márka bemutatás

A ’80-as években, kaliforniai garázsában dolgozva Keith Bontrager a legspécibb kézzel készült kerékpár vázak és alkatrészek gyártásával építgette a hírnevét. A jelszava egyszerű volt: első az erő, a tömeg másodlagos.

A Bontrager története tele van legendákkal. Keith egy mérnök, formatervező, fizikus, szerelő, bringás, és született csináld magad figura, aki már a ’70-es évek végi mtb láz kezdetén beleásta magát a váztervezés tudományos megközelítésébe, az anyagszerkezetek megértésébe, és a gyártásba. A ’80-as években törött vázakat kukázott, és próbálta megfejteni, mi lett a végük, keresve, hogy mit kellett volna tenni, hogy túléljék a strapát. Ekkor született meg híres mondása: „Erős. Könnyű. Olcsó. Válassz kettőt.”

Próbálta a lehető legerősebb és legkönnyebb alkatrészeket megalkotni. Soha nem feladva, mindig kétségbe vonva az „általános bölcsességeket”, mindig a tudomány felöl közelítve, az első az erő, második a tömeg elvet hűen követve Keith Bontrager megalkotta elismert komponenseit, amelyek gyakran nem voltak túl olcsóak. A vásárlókat pedig meggyőzte ez a kompromisszummentes, az érték többet jelent, mint maga az ár üzletpolitika.

Sok idő eltelt azóta, hogy Bontrager törött vázak felett görnyedt a garázsában. Ma a márkának több alkatrésze van, mint valaha, Keith pedig kukázás helyett a élő teszteléssel tölti az idejét, és 24 órás tartóssági tesztekkel járja a világot. Ami nem változott: a „B” logó még mindig azt képviseli, amit Bontrager a kezdetek kezdetén elképzelt: tömegtől vagy ártól függetlenül, erős és kifinomult, értelmetlen sallangoktól mentes alkatrészeket gyártani.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Bontrager Turbo Charger termékkel kapcsolatban: