Avid BB5 tárcsafék

199 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.05.)
  • Listaár: 12.600 Ft

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK



196-199 (199 vélemény)
Rendezés

Frosty avatar
Frosty
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
nem értem mert nekem nem ien a tárcsa mint a képen van,mind1... de nagyon jól fog,(160mm es a tárcsa amúgy) nagyon pöpec kis alkatrész. nekem előre van egy ien, hát mitnemondjak a megállással nincs gond :) nagyon erős, nagyon finoman adagolható, szal csúcs fék! ja és egy perc alatt tökéletesen be lehet állítani igénynek megfelelően
Hátrány
NINCSEN
Tapasztalat
hát sok t.fékes bringán ültem már, de iet mint az avid, még nem tapasztaltam, sztem jobb mint egy más hidraultikus tárcsafék. ja nincs 6 répa ár/teljesítményre? :)))
Erre ajánlom
én kisebb ugratásokhoz használtam meg kisebb trükkökhöz, és tekertem is vele, mentem vele lejtőn is gyorsan, és nagyon király, ajánlom mindenkinek aki szeretne egy nagyon király tárcsaféket!
Szerinted hasznos?

matee avatar
matee
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
minden ha meleg a tárcsa nem indul döglésnek csak egy kicsit feszt a fékerőből nagyon jol bele lehet lőni fain
Hátrány
semmmmmi
Tapasztalat
már megvolt
Erre ajánlom
mindenre aki csak boltb akar járni az vegyen corában tárcsa féket megérdemli
Szerinted hasznos?

mateee avatar
mateee
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
minden király állat hamar fog könnyen be lehet állitani könnyű betétet cserléni a cps se volt rossz de ez még jobb
Hátrány
semmi
Tapasztalat
má elmondtam olcso fasza
Erre ajánlom
dh fr dirt street
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

peti13 avatar
peti13
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
hamar bekopik és irtó jól fog. olcsó(én 12000-er vettem) nm kényes mindent bir. ugy fog mint egy hidraelikus
Hátrány
kicsit nehéz és csak nagyon jó küllővel lehet használni.
Tapasztalat
a deore V-fékemnél sokkal jobban fog és ha veszel egy nagyobb tárcsát akkor sokkal jobb
Erre ajánlom
XC, gyengébb DH, esetleg triál
Szerinted hasznos?

196-199 (199 vélemény)
Rendezés
 
típus:

mechanikus


 
fékkar anyaga:

a fékkar nem tartozék


 
féktest anyaga:

alu


 
fékpofa típusa:

fémes


 
féktárcsa mérete:
  • 160mm

  • 185mm

  • 203mm


 
szín:
  • fekete (MTB)

  • ezüst (Road)


 
dugattyúk száma:

2


 
állítási lehetőség:

rugóerő és fékbetét távolság


 
fékbetétcsere:

szerszám nélkül


 
fékpofa utánállítás:

kézi


 
féktárcsa felfogatás:

6 csavaros


 
tartozék adapter típusa:
  • IS

  • adapter nélkül: PM


tömeg:

335 g


 
további információk:
  • Precíz beállíthatóság, rendkívüli fékhatás, és adagolhatóság, szerszám nélküli fékbetét csere, alacsony karbantartás igény, kedvező súly: 335g
  • Féktest: Hidegen kovácsolt alu. CNC megmunkálással
  • Csapágyazott fék mechanizmus
  • Állítható rugóerő és fékbetét távolság
  • Szerszám nélkül cserélhető fékbetétek
  • Fékkar: Minden AVID fékkarral kompatibilis!
  • Féktárcsa: Magas minőségi előírásoknak megfelelő "CleanSweep" kialakítású féktárcsa, kiváló hőelvezető, és tisztulási képességgel. Kompatibilis a 6 furatos tárcsás agyakkal.
  • A termék egy tárcsaféket+tárcsát tartalmaz, mely a hozzá adott adapterekkel előre és hátra is felszerelhető.

Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Avid BB5 termékkel kapcsolatban: