Avid BB7 2012 tárcsafék

183 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.05.)
  • Listaár: 20.940 Ft - 23.590 Ft

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK



31-45 (183 vélemény)
Rendezés

Gaben4x4 avatar
6 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Brutális. Elől 203mm hátul 185mmes tárcsával használom. Lehető legjobban adagolható fék az általam kipróbáltak közül. Avid SD7 fékkarral használom. Nagyon egyszerű beállítani nem kell hozzá szerszám. A gyári pofák elég tartósak. Ha vizes kicsit nyikorog mint bármelyik más.

Hátrány

Nem tapasztaltam.

Ennyiért vettem
25000
Mért tömeg
180 g
Csatolt képek
Avid BB7  2012 tárcsafék
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

pali95 avatar
7 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 8000 km-en keresztül, triálos fenegyerekként használtam
Előny

Mivel Avid elvárjuk, hogy erős és drága legyen, de szerintem megéri.

Szép, nics nagy súlya, erős, elég könnyű beállítani, finom mozgás.

Egy sza* párszár forintos fékkarral használtam és úgy se volt rossz, de már áttértem egy Avid SD SL fékkarra, amivel jobb lett a fékereje és jobban adagolható.

Ahhoz képest, hogy bowdenes elég erős az Avid BB7.

200mm-es tárcsával használom, nagyon szeretem.

A hideg meg se kottyan neki.

Hátrány

Talán, az hogy, ha gyorsan megyek és fékezek egy viszonylag nagyot, ciripel kissé.

Tapasztalat

Igazábol ennyiért már hidrásat lehet venni, de ez se rossz.

Én azért vettem ezt, mert a bowdenem át van vezetve a villanyakon, a hidrásat meg nem egyszerű átvezetni... szét kell szedni, újra tölteni olajjal...

Hamar bekopik.

Én street triálra használom és megállja a helyét.

Erre ajánlom

Akármire.

Ennyiért vettem
23000
Mért tömeg
450 g
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

pbiker avatar
40 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 90%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

szép, megbízható, avid

E/H 180mm-es tárcsával használom, a fékereje nekem teljesen kielégítő, az adagolhatósága szinte tökéletes, mindig pontosan megállok ott ahol akarok, főleg jó fékkarral pöpec

az állítási lehetőségek terén ugye ez a fék unikum, a betéteket mindkét oldalon tudom kedvemre állítani

A melegedést pont most egy mecseki túrán néztem meg: a féktest nagyon forró volt egy kb 1.5 km-es erős fékezgetés után, de a tárcsa annyira nem. Aztán mentem még és már a tárcsa is forró volt 2 km után. Nyilván a 180mm-es méret jobban vezeti a hőt, mint a kisebbek

A gyári pofák az előttem szólók szerint roppant tartós, metallic-sintered avid betétek

Jajj, ez nem levegősödik, nincs folyás, szivárgás sunyiban. A karbantartása is fizethető.

Ebike-ról rendeltem 2 csomagot, amelyben minden földi jó volt: IS és PM felszerelési lehetőség is, pontos útmutató, minden és még a G2 Cleansweep tárcsa is ami a kedvencem

Sokan használják ,ezáltal a vélemény is bőséges róla. Ez segített a választásban.

Semmi zavaró hangja nincs. Amikor felraktam vadeújként, akkor mint a csiszolópapír a deszkán, de a bekopással egészséges mélyen súrlódó tárcsafék hangja van

UPDATE 11.01.2012

teljes összekopás után képes néha felvisításra. De messze van a Tektro-s visítástól. Talán a mostani hideg napokat nem annyira szereti, felmelegedés után nem tapasztalom a jelenséget.

UPDATE 12.12.2012

A mínusz 10 fokban is tökéletesen fog. Asszem ezt a féket a büdös életbe nem cserélem le. 

 

Hátrány

sajnos a féktest hajlamos egy picit meghajolni fékezéskor, de még így se nagyon van nyúlós érzése, a torx kulcs amit adnak hozzá szart sem ér.

mondjuk ez a tárcsa hibája, de mint a 2 szettben a tárcsák nyolcassal érkeztek, ami elég elszomorító plána egy mechás féknél ahol tök egyenesnek kéne lenni.

(ezek mellett jó indulattal megkapja az 5/5 értékelést)

Tapasztalat

Van összehasonlítási alapom: amikor tárcsafékre váltottam, akkor kezdtem egy Tektro Aquila fékkel, hitvány volt (lásd a véleményemet róla). A nyomába nem ér a bb7-nek

Utána vettem új szett avid juicy-kat, az megváltás volt. Jól fogott, de eldarált valamiért. Mindig stresszeltem a folyástól, meg a dugattyúk szorulásától. 1 évig használtam.

És akkor jött a bb7.

UPDATE 11.01.2012

Jó pár száz km után teljesen összekopott a rendszer. A tárcsák tükrösek. Meg kell állapítsam, ez a Juicy-t (3.5) agyonveri. Nagyon harap. Alig kell húznom a kart hogy fogjon. Szerintem a bowden meg se fog nyúlni, hát alig kap terhelést.

Néha soknak is érzem a 180mm-t sima tekergéshez, de a nagy avid tárcsák annyira szépek és feldobják a bringát, hogy ilyennel rendeltem.

Avid fr-5 fékkarokkal használom. Kiváló párosítás. Továbbá BBB teflonos bowdenházzal és jó bowdennel. Meglepően jó fékrendszer válik belőle.

Rászolgál a hírnévre: aki egy picit is jártas a kerékpárok féktechnológiájában annál a a mechás fékről a bb7 jut eszébe, nem véletlenül. Itt a véleményekben is asszem százötvenakárhány rivjúból 4.8 az értékelés. Soha nem vennék megint hidraulikust.

Az ára kinek hogy. 19000 hufért vettem vadeújan az ég világon minden kiegészítővel, és még adnak hozzája 180mm-es tárcsát aminek darabja jelenleg 9200...szerintem megéri

 

Erre ajánlom

Biztonságosan fékezni, megállni.

Tárcsmérettől függően bármire, igazából minden stílusú kerékpáron láttam már.

Ennyiért vettem
19000x2
Csatolt képek
Avid BB7  2012 tárcsafék
a teljes csomag
Avid BB7  2012 tárcsafék
front
Avid BB7  2012 tárcsafék
rear
10 olvasó 90%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

m.zoli avatar
62 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
  • Brutál fékerő !
  • Avid roundagonnal használom ami 185 mm-es és hátul van de volt már elől is !! nagyon jól teljesítenek !!
  • adagolhatósága nagyon jó 
  • fr5-el használom és nagyon precíz
  • Mind a kettő oldal állítható szerszám nélkül !
  • ha felmelegszik akkor csökken az ereje de még ígyis jobb mint a többi fék hidegen !
  • gyári betét jó, tartós
  • jól néz ki
  • avid :)
Hátrány
  • Túd ő lenni nagyon meleg is !!
  • esőben igazi koncertet ad neked :) 
Tapasztalat

Először egy újabb fajta kb 2010-es volt, annak a munkahengere meg is adta magát. azután vettem ezt a 07-est. elvileg ez kevésbé melegszik :) de sokkal jobban állítható ! 

Erre ajánlom

Tárcsa nagyságától függően mindenre !!

Ennyiért vettem
7000
Csatolt képek
Avid BB7  2007 tárcsafék
Avid BB7  2007 tárcsafék
Avid BB7  2007 tárcsafék
ez a 010 es
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Nagasah avatar
6 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nagyon nagy a fékereje, pedig csak 160-as avid tárcsával használom.

Avid sd7 fékkarral tökéletes.

Az adagolásával is elégedett vagyok, pillanatok alat tmeg lehetett szokni, bár igaz, ha az ember nem figyel fejre állhat vele könnyen:)

Állítható szerszám nélkül mindkét oldalon a fékpofa, ami nagyon jó dolog:)

Használtam vettem pár hónapja kb 80%-os pofákkal, de még mindíg tökéletesen fog és alig kopik a betét.

A melegedéssel nekem nem nincs gondom, igaz nem is dh-ra használom.

Az egész szett (fékek, tárcsák, karok, konzolok) használtan 20000 Ft+posta volt:)

 

Hátrány

Eddig nem nagyon találtam...

Erre ajánlom

Bármire, nagyobb igénybevételhez lehet elkel a nagyobb tárcsa...

Ennyiért vettem
20000
Csatolt képek
Avid BB7 tárcsafék
Avid BB7 tárcsafék
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

korcs avatar
20 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Mindkét oldali fékpofa állítható. Az álítás szerszám nélkül, pofonegyszerűen tehető meg. 

Könnyű szerelés és karbantartás.

Mechanikus tárcsafékek közt nincs jobb, szerintem, mint az Avid BB7.

 

Hátrány

Bármennyire is jó ez az Avid tárcsafék, nincs olyan brutális ereje, mint egy olajosnak. Viszonylag drága.

Tapasztalat

Olyan féket kerestem, amit magam is meg tudok javítani és karban tudom tartani viszonylag egyszerűen (eleve csak mechanikus fékekben gondolkodtam), de elegendő fékerővel bírjon XC, maraton versenyeken. Na ez pont ilyen, nem csalódtam benne!  

Erre ajánlom

XC, maraton, cyclocross, trekking

Csatolt képek
Avid BB7 tárcsafék
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Eko avatar
47 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • nekem elől van (hátul gyári), brutálisan megtudja fogni a 185-ös Avid G2 tárcsát
  • nagyon könnyen és precízen beállítható (mindkét fékpofa)
  • sok olajosat odaver ez az Avid tárcsafék
Hátrány
  • az hogy hátulra is kéne egy :P
Tapasztalat

Nagyon megvagyok vele elégedve, más nem kéne, sőt hátulra is jó lenne a gyári helyett. Aki megteheti az vegye meg bátran, jobbat nem talál.

 

  • Teljesítmény: 5 (mert nagyon állat féknyereg és az Avid G2 tárcsákkal remekül összedolgozik)
  • Ár/Teljesítmény arány: 5 (ennyiért nem drága egy ilyen féknyereg)

 

Tipp: Patikai 96%-os alkohollal és tiszta ronggyal érdemes megtisztítani néha, ha véletlenül hozzányúlnak kézzel akkor minél előbb, hogy ne igya be a fékbetét is.

Erre ajánlom

Biztonságos megállásra ajánlom :)
Egy iylennel "kicsit" nyugodtabban ereszkedik az ember mint egy gyárival.

Ennyiért vettem
10000-15000
Csatolt képek
Avid BB7  2011 tárcsafék
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

mogyi6230 avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

185/160 tárcsákkal használom és simán megfogja a bicót a BB7, pedig jóval 100kg felett vagyok. ez szerintem mindent elmond az erejéről

a beállítás a két piros tárcsával nagyon könnyű, szépen lehet adagolni

Hátrány

gyakran ciripel nekem

Tapasztalat

néha eszembejut, hogy lecserélem egy olajosra, de mindig meggondolom magam, mert bár a fékkar nem lesz olyan finom mint azoknál, de amúgy egy nagyonkirály fék, szal marad ez az Avid tárcsafék :)

2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Komjaty Andras avatar
8 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Nagyon nagy a fekereje 180mm-es CS-G2 tarcsaval, Vigyazni kel vele, veszfekezeskor majdnem mindig egy kereken alok meg. Nagy sebessegnel lehet jol fekezni, akkar hoszu lejton is. Nem csokken erezhetoen a fekereje melegedeskor. Jobb ez az Avid tárcsafék mint a Deore BR-M585 es a Avid Juicy 3

Nagyon olcso a karbantartasa, az eredeti fekpofak meg nem koptak el 1000km utan.

Hátrány

Talan az ara, de az se veszes.

Tapasztalat

Nem szereti a nagyon hoszu es lassu lejtoket a BB7, nagyon atmelegszik a tarcsa.

A bealitasnal jo tudni hogy a menet emelkedese valtozik, az elejen nagy emelkedese van, gyorsan nyomja a fekpofat, majd csokken a fekpofa sebessege a vege fele. Ez altal mindenki tetszes szerint tudja bealitani a modulaciot.

Erre ajánlom

Mindenre

Ennyiért vettem
190ron = 12700ft
Csatolt képek
Avid BB7  2011 tárcsafék
Avid BB7 - 180 CS-G2
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

csiko99 avatar
20 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, kevesebb mint 1 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny

Hatalmas fékereje van 185-ös tárcsával.

Nagyon szépen adagolható ez az Avid tárcsafék, a gyári fékkar és az aligator bovdenház csak tökéletesíti a működést.

Könnyű beállítani, mind két fékpofát külön-külön lehet állítani.

Eddig nem tapasztaltam a fékhatás változást a hő következtében.

Hátrány

Néha ciripel. A vele járó roundragon tárcsa üt.

Tapasztalat

A BB7 a legjobb nem hidraulikus tárcsa.

Erre ajánlom

Mindenre

Csatolt képek
Avid BB7  2011 tárcsafék
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

scotty19 avatar
36 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Minden!

Merev, nagyon erős, és ehez a teljesítményhez az ára sem egetrengető.

Nekem egy régebbi modell van, de ezekkel jobban megvagyok elégedve mint a mostani szériával.

Hátrány

Csak annyi hogy a régebbi BB7 modellben nem volt fekete :)

Tapasztalat

Elég régen használom, elől 180 hátul 160-as wind cut tárcsákkal. Iszonyatosan erősek.

Most voltam a Velencei domboknál és 60-ról elég szépen megtudtam llni ele :)

Mindenkinek ajánlom az Avid BB7-et, legyen az városi vagy akár hegyi bringás.

Erre ajánlom

város, dh, fr bármi...

Ennyiért vettem
10000
Csatolt képek
Avid BB7  2008 tárcsafék
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

mihvly avatar
3 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

avid :D
jól fog, fékpofák jól bírják
könnyű állítani
teljesen jól működik

fékereje jó 160-as tárcsával, elég korrekt.

ajánlani tudom, kicsit drága dehát ezvan :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hátrány

nincs, teljsen meg vagyok vele elégedve,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Erre ajánlom

dirt/street/park

Ennyiért vettem
16000 tárcsával
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

iwillkillyou449 avatar
44 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
  • Nagy fékerő még Roundagon tárcsával is.
  • Fémes fékpofával jól fog az Avid BB7, csak be kell melegedniük.
  • Mindkét fékpofa távolsága állítható.
  • Szépen adagolható, de satuzható is egyszerű.
  • Ciripel kicsit a fémes fékpofa meg a hajlott tárcsa miatt, de kibírható.
Hátrány

Egyre nehezebb beszerezni újonnan. Festése elég gyenge.

Tapasztalat

Használtam elöl-hátul és sehol nem volt gond vele.

Erre ajánlom

Dirt, XC, és hobbi szintre is kis tárcsával. DH,fr csak kezdőknek. Dda inkább olajos fék dukál.

Ennyiért vettem
12.000
Csatolt képek
Avid BB7  2008 tárcsafék
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gabi86 avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Saját fékkaral bivaj a hatás ha egy jot akarsz esni, bovdenesek közüla legjobb szeritem a BB7, nagyon könyü beálitani

Hátrány

hamar melegszik a 160-as tárcsa, nagyon drága ahozz képest hogy csak bovdenes, nincs több hátránya

Tapasztalat

Erre ajánlom

szeritem mindenre jo

Ennyiért vettem
20000
Csatolt képek
Avid BB7  2010 tárcsafék
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Umf Rider 14 avatar
20 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Occóóó

Szép

Brutál fékerö

kicsit ciripel néha csengönek jó :D

könyü beálitani avid fr5 karral k*rva jól adagolhato.

Könyen/gyorsan bekopik 

Tartos fék.

Rohadt szivos ez a fék,nem lehet elbaszni!

 

 

Hátrány

NINCS!!!!!És nem is lesz! :)))

Tapasztalat

extrémkedésre

Erre ajánlom

akármire!!!!!!

Ennyiért vettem
20000
6 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

31-45 (183 vélemény)
Rendezés
 
típus:

mechanikus


 
fékkar anyaga:

a fékkar nem tartozék


 
féktest anyaga:

alu


 
fékpofa típusa:

fémes


 
féktárcsa mérete:
  • 140mm

  • 160mm

  • 185mm

  • 203mm


 
szín:
  • grafitszürke (MTB)

  • ezüst (Road)


 
dugattyúk száma:

2


 
állítási lehetőség:

rugóerő és fékbetét távolság


 
fékbetétcsere:

szerszám nélkül


 
fékpofa utánállítás:

kézi


 
féktárcsa felfogatás:

6 csavaros


 
tartozék adapter típusa:
  • IS

  • adapter nélkül: PM


tömeg:

329g


 
további információk:
  • Precíz beállíthatóság, rendkívüli fékhatás és adagolhatóság, szerszám nélküli fékbetét csere, alacsony karbantartás igény, kedvező súly: 329g
  • Féktest: Hidegen kovácsolt alu. CNC megmunkálással
  • Csapágyazott fék mechanizmus
  • Állítható rugóerő és fékbetét távolság
  • Szerszám nélkül cserélhető fékbetétek
  • Fékkar (Road): Országúti és canti fékkaral használható
  • Fékkar (MTB): Avid fékkarokkal használható
  • Féktárcsa: Magas minőségi előírásoknak megfelelő "G2 CleanSweep" kialakítású féktárcsa, kiváló hőelvezető képességgel. Kompatibilis a 6 furatos tárcsás agyakkal.
  • A termék egy tárcsaféket+tárcsát tartalmaz, mely a hozzá adott adapterekkel előre és hátra is felszerelhető.

Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.