Avid Code tárcsafék

9 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 62.000 Ft

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK




Gabi (Nuclear-zero) avatar
Gabi (Nuclear-zero)
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
4 dugattyús jó állíthatóság márkás jól adagolható csak kell neki idő míg bekopik mint minden tárcsaféknél, de ha azt akarjátok hogy minnél hamarabb kopjon be vizezzétek tiszta vizzel és fékezgessetek vele persze csak száraz időbe nehogy hóba sárba!
Hátrány
annyi hogy ha megérkezik és zsír új nehogy behuzzátok a féákkert ugy hoyg nincs közte tárcsa mer az olaj valahogy ugy áll be hogy a betétek összeszorulnak mint a satu és csavarhúzóval kell szétfeszegetni. az egyik elgdrágább fék a piacon és nem képesek magyar leírást írni a kézikönyvben, de azon kívül még az angol leírás sem igazán részletes hogy elmondja a hasznos infókat. a fékbetétek távolságát nem lehet kézzel behangolni csak a piros ksi csavaróval ezér ha kikopik a fékbetétek nagy ivbe kell huzni a fékkart hogy fogjon nem elég kicsit meghuzni hiába nem kell tövig de zavaró lehet (ellentétben a bb7-el mert azt be lehet ugy állítani hogyha tövig kop akkor se kell sokat huzni a fékkaron hogy fogjon)
Tapasztalat
már nem vagyok kezdő de haladó sem szoval valahogy a kettő közt vagyok most, nekem ez az első olajfékem mer eddig bowdenes volt, a fék elöl található (203as) a bicómon és 85 kilót (annyi vagyok nem szégyellem) csak ugy lazán a levegőbe emel egy kicsit erősebb fékezésnél (ugy hogy még be se kopott igazán) szóval óvatosan bánjatok vele ha ilyenetek van, vagy szeretnétek venni! de ha lehet ne nagyon éröltessétek az nem tesz jót neki. a bikediszkontról rendeltem hamar megérkezett nem az eredtei gyári zöld 2 feket csattos dobozába hozták de összeszerelve és haználatra készen hozták házhoz. ennyi amit el tudok mondani. szerintem nagyon jó fék nekem megérte ha igazán jót akartok vegyetek ilyet nem fogtok csalódni megéri a pénzét
Erre ajánlom
dowhill, freeride, dirt. annak ajánlom aki szeretne egy igazán komoly féket és nem sajnálja rá a pénzt
Ennyiért vettem
40000
16 olvasó 56%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
típus:

hidraulikus


 
fékkar anyaga:

magnézium


 
féktest anyaga:

alu


 
fékpofa típusa:

fémes


 
olaj típusa:

DOT


 
féktárcsa mérete:
  • 160mm

  • 185mm

  • 203mm


 
szín:
  • ezüst

  • fehér


 
dugattyúk száma:

4


 
állítási lehetőség:

fékezési pont beállítás a fékkaron


 
szimmetrikus fékkar:

nem


 
fékbetétcsere:

szerszámmal


 
fékpofa utánállítás:

automatikus


 
féktárcsa felfogatás:

6 csavaros


 
tartozék adapter típusa:

IS


tömeg:

449


 
további információk:

CODE hidraulikus tárcsafék Javasolt felhasználás:

  • All Mountain, Freeride, Downhill

Egyedülálló tulajdonság:

  • Középső felfogatású fékbetét
  • 3 ipari csapágyas kar
  • Fékkaron állítható fékezési pont beállítás
  • Új, alumínium olajtartály és továbbfejlesztett hardver

Speciális tulajdonságok:

  • Új magnézium fékkar test
  • 4 dugattyús féktest
  • Split clamp/Matchmaker kompatibilis
  • Tárcsa: G2 CLEAN SWEEP
  • Tömeg: 449 gramm

Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Avid fékbe tehetek ásványi olajat?
5 válasz
utolsó: 2013. máj.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Avid Code termékkel kapcsolatban: