Avid Elixir 5 tárcsafék

23 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.05.)
  • Listaár: 40.000 Ft

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK




viktor123 avatar
36 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

tetszik az alakja,harap de nagyon,hosszú fékcső vezeték 2kp lazán kífér,dirt streetre aligha találtam eddig jobb féket. ez előtt volt egy hayes stroker carbon om hát ez lazán odaveri ! :)

Hátrány

picit lötyög az Elixir karja de ez nem befolyásolja a müködésében/használatában

Erre ajánlom

Minden téren megállja a helyét !

Ennyiért vettem
16000(postával)
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
típus:

hidraulikus


 
fékkar anyaga:

alu


 
féktest anyaga:

alu


 
fékpofa típusa:

Műgyantás


 
olaj típusa:

DOT 5.1


 
féktárcsa mérete:
  • 140mm
  • 160mm
  • 180mm
  • 200mm

 
szín:
  • fekete
  • fehér

 
dugattyúk száma:

2


 
szimmetrikus fékkar:

nem


 
fékbetétcsere:

hátulról cserélhető


 
fékpofa utánállítás:

automatikus


 
féktárcsa felfogatás:

6 csavaros


 
tartozék adapter típusa:

IS


tömeg:

380g (160mm tárcsa, első post mount)


 
további információk:
  • Egyedülálló tulajdonság:
  • Hátulról cserélhető fékbetét
  • Új, rejtett olajtartály és továbbfejlesztett hardver
  • Új alu fékkar test, integrált fékkar távolság állítás
  • 2 dugattyús féktest, egyenes kábel csatlakozással
  • Matchmaker X kompatibilis
  • Tárcsa: HS1 féktárcsa

Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.

1-5 (5 kérdés)

Kérdések Statisztika
Avid Elixir 5 szett vagy Shimano BR-446-os szett?
13 válasz
utolsó: 2013. okt.
Avid Elixir 5 légteleníő csavar
3 válasz
utolsó: 2013. aug.
Avid Elixir 5-höz milyen (CL) tárcsát vegyek?
3 válasz
utolsó: 2013. márc.
Avid Elixir 5 fékezéskor furcsa hangot ad
8 válasz
utolsó: 2012. aug.
Avid Elixir 5, miért rángat?
Nincs még hozzászólás
1-5 (5 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Avid Elixir 5 termékkel kapcsolatban: