Csepel Traction trekking

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév: 2013 (frissítve: 2013.04.)
  • Listaár: 94.000 Ft - 103.000 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK



1-5 (5 vélemény)
Rendezés

Örpi avatar
4 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

A 28"-os kerekeket megpörgetve eléggé gyorsan lehet vele haladni. A teleszkóp eléggé sok buckát elnyel. A hozzászólásban mindent leírok.

Hátrány

A hátsó váltó nem minden sebességben csendes, majdnem mindenhol kattog, ciripel. a hozzászólásban mindent leírok.

Tapasztalat

Első teleszkóp: Jó, hogy van, de a 19"-os vázat megsüthetem a 165 centimmel. Nagyon megemeli az egész vázat, és így ugyanúgy veszélyes az ágyékleverés, mintha nagyobb vázzal vettem volna.
Nyereg: Selle Royal Alpine. Nincs baj vele nekem nem kényelmetlen.
Fék-váltókar: Tökfelesleges költségnövelő design elem. Fék + marokváltó bőven elég lenne.
Fék: Sokan írtátok, hogy jók a fékek. Ez beállítás kérdése, én keményebben szeretem. A fékpofák alapból gagyik. Az második nap észrevettem, hogy az egyik hátsópofa szétfoszlott, azonnal visszavittem a boltba, ki is cserélték.
Hajtómű: Erről nem tudok mit mondani.
Lánckeréksor: Nekem tök felesleges a hét sebesség hátulra, nem használom ki.
Első váltó: Nincs baj vele, szépen vált le is fel is.
Hátsóváltó: Hát, ő már problémásabb ketyeg és cicereg majdnem minden fokozatban.
Sárvédő: Van, de minek? Lötyög, meg zörög. Az ember háta meg ugyanúgy sáros lesz.
Külsőgumi: Óvatosan a vadulással, mert még a száraz úton is csúszik, ha fékez az ember. Királydinnyét ugyanúgy nem szereti, de a fél centis üvegszilánknak egész jól ellenállt. Csak egy pici lukat ejtett a belsőgumin. Egy akármilyen olcsó külső gumi lehet még ennyire sem védte volna meg a belsőt.

Összesítve nem olyan rossz, csak vannak olyan alkatrészek, amik cserések lesznek. Tulajdonképpen ha nem agydinamósat vesz az ember, akkor csak a lámpák híján nem lehet vele forgalomban közlekedni, bár a csengő bizonytalanul működik. Ez a kalapácsos rendszer mind bizonytalan, én a klasszikus csengőt szeretem olyanra is cseréltem, de végülis olyan mindegy, mert a gyalogos a bicikliúton is ugyanúgy figyelmen kívül hagyja... 

Erre ajánlom

Városban közlekedni, túrázni.

Ennyiért vettem
93600
Mért tömeg
16300 g
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Szása007 avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2016, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nagyon kényelmes, váltás hibátlan, agydinamó szuper.

Hátrány

Eddig még nem tapasztaltam.

Tapasztalat

Egy hete van meg a gép, eddig kb 100 km-t tettem bele. Igyekszem majd frissíteni az infókat vele kacsolatban.

Erre ajánlom

Túrázás, városban mászkálás, munkába járás.

Ennyiért vettem
146200
Csatolt képek
Csepel Traction  2016 trekking
Csepel Traction  2016 trekking
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Judygirl avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Kategóriájában felszereltsége alapján, ami alatt értem a váltókart (nem szeretem a Revoshift váltókart), sárvédőt, csomagtartót és egyéb alkatrészeket,  talán a legolcsóbb. Szín (fehéret szerettem volna).

Hátrány

A váltók lehetnének jobbak (pontosabbak, halkabbak).
Lehetnének gyors zárasak a kerekei, és az üléscső is. Bár így ellopni is nehezebb egy fokkal ezeket. :)

Tapasztalat

A festése egyszerű, letisztult, nincs rajta sok cicoma, azért én kicsit kiegészítettem házilag egy kis fényvisszaverő fóliával itt-ott, mivel sokszor megyek sötétben és közúton is.
Három hónap és 800 km próbálkozás után a hátsó váltót lecseréltem egy Alivio váltóra (7800Ft), így már jobb a váltás. Ülést is cseréltem rajta, mert nekem nem vált be teljesen az Alpine nyereg, ami egyébként nem rossz, ha jól  van beállítva (vízszintbe kell állítani a két legmagasabb pontja alapján). Ezen kívül a markolatot cseréltem le egy puhábbra. Ezeket leszámítva nagyon jó bringa, szeretem! Akinek nincs több pénze, hogy minőségibben felszerelt bringát vegyen, annak tökéletesen megfelel. Főleg, ha a hazait szereti!!!! 
Könnyen és gyorsan lehet állítani a kormány pozícióját imbuszkulcs segítségével. Így egy kis próbálkozás után, mindenki megtalálhatja a legkényelmesebb megoldást magának.

Egy év után is jó véleménnyel vagyok róla. Több, mint 3000 km-t tekertem vele, nem hagyott cserben.

 

Erre ajánlom

Amatőr szinten napi bringázáshoz, túrázáshoz, kirándulásra. 

Ennyiért vettem
93600
Csatolt képek
Csepel Traction  2013 trekking
Csepel Traction  2013 trekking
Csepel Traction  2013 trekking
naplemetében
26 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

vstrom avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Ár/értékben szerintem megfelelő kerékpár. Már Ahead kormánycsapágyas, állítható stucnival.

Kinézete szolíd, nem feltűnő. (ha városban otthagyom rövid időre, szerintem előny)

Fékek meglepően jól fognak, pedig sima betétek vannak rajta.

Hátrány

Alap váltó jutott rá, az ülése túl széles és puha (nekem), szerintem nem illik rá. Világítás gyárilag nincs, csak prizma (igaz ha lett is volna dinamó, cseréltem volna). A markolat nem túl kényelmes.

Tapasztalat

26"-os Magellán montiról váltottam, mivel főleg városban használom munkába járásra, esetleg később hobbi tekerésre. Mindenképp 28"-as kereket akartam és vékony gumikat. Ezért a gumik cserélve lettek Rubena V66 Flash 26×1.75 Ultimate Stop Thorn-ra. Ez reflexcsíkos, így küllőprimákat is elfelejthettem. A váltóban is akartam kis előrelépést ezért hátulra Altus került fel.
A boltban lekerült még róla gyári nyereg, helyére DDK T3 Eden-at ajánlottak, nem alaptalanul, bevált. Kényelmes hosszabb távon is, nem érzem a rugós nyeregcső szükségességét.

Alapból feketét szerettem volna, de nem sikerült találni, helyette ezt a szürkét hozták, amiről nem is tudtam hogy gyártanak :)

Következő lépésként gyorszárakat rakatok az első kerékhez és a nyeregcsőhöz, mert előfordul hogy autóban szállítjuk és máshogy nem fér be.

Összességében kényelmesre beállítható, összerakott kerékpárt kaptam, szerintem sokáig ki fog szolgálni.

Ennyiért vettem
80000
Csatolt képek
Csepel Traction  2014 trekking
Csepel Traction  2014 trekking
Csepel Traction  2014 trekking
21 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

andor182 avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 95%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

A fék nagyon jó, az agydinamó super dolog.
Én kényelmesre vetten a beállítást. A kormányt magasra állítottam, nem kell a bringára feküdni és nem törik ki a nyakam.

 

A Csepel Traction világítás jól működik, az agydinamót szinte észre sem lehet venni menet közben. Nagyon szeretem. Olyan kósza gondolataim vannak, hogy egy ledes, vagy jobb prizmával szerelt első lámpa talán jobban megvilágítaná az utat. Az első és a hátsó lámpa is világít a megállás után.
A láthatóság miatt azért egy LEDes villogót felszereltem a kormányra.

Hátrány

Eddig csak a váltó, amivel nem tudok teljesen zöld ágra vergődni, tegnap több időt töltöttem az állítással, és talán sikerült javítani. Régen sem szerettem a beosztott váltókarokat, és most sem szerettem még meg. A régi biciklimen érzésre nagyon jól be tudtam állítani a minden sebességet, és ha be volt olajozva a lánc, akkor szinte hangtalanul ment a fogaskerék. Ezt itt még nem sikerült minden sebességen elérnem.
Fő probléma: hátul a harmadik legkisebben, elől a legnagyobbon. Ezt nem gondolom még keresztbeváltásnak. Lehet, egy idő után ezt kombinációt mellőzni fogom, mert a többi egész jó.

 

A teleszkópot nem igazán értem... szerintem nincs értelme. Normál menetben nálam nem csillapít, nem sokat dolgozik. Még csak gondolkoztam a vételen, amikor rákérdeztem, hogy lehet-e telo nélkül venni ezt a bringát, de nem lehetett. Akkor és most is azt gondolom, hogy egy fölös extra, ami plusz súly és el tud romlani.
Játéknak jó...

Tapasztalat

Sziasztok!
Nemrég vettem a Csepel Traction 2013-as kiadását fehér vázzal és nagyon szép.
Ezen kívül is nagyon tetszik. Igaz előtte nem voltam elkényeztetve jó bringákkal.
Úgy hozták, hogy már másnap indultam vele egy Balaton körüli túrára és teljesen jó volt minden.
Naponta használom munkába menet is, úgyhogy már van benne min 250 km.



Ahhoz képest, hogy mennyire tetszik a Csepel Traction, talán sokat írtam a negatív dolgokról. A többi egyszerűen jól működik. Úgy vettem, hogy sok évig fogom használni és az eddigi tapasztalatok alapján ez így is lesz. Városi használatra mindenkinek ajánlom.

 

Ennyiért vettem
103 e
38 olvasó 95%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-5 (5 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):

28" Alu Traction


anyag:

Alumínium


méretek:

Férfi:

  • 19"
  • 21"
  • 23"

Női:

  • 17"
  • 19"

 
színválaszték:

Férfi:

  • Fekete-piros-fehér

Női:

  • Fekete-grafit-fehér

villa (teló):
Suntour NEX 4110 V2

Meghajtás

hajtókar:
  • 170 mm
  • 48-38-28T

fogaskoszorú:

Shimano MF-TZ077428, MF-TZ217428


középrész:

Thun Jive monoblokk

  • 119/122 mm

első váltó:
Shimano Tourney,

FD-C051M6


hátsó váltó:
Shimano Tourney,

RD-TX35


 
fokozatok száma:

3x7


Kerék

felni:

Duplafalú

  • Alumínium

első agy:

Alumínium


hátsó agy:

Alumínium


külső gumi:

Kenda

  • 700×40C

Irányítás

kormány:

Promax HB-3188

  • Alumínium
  • 620 mm széles
  • 40 mm emelés
  • 15° hátrahajlás

kormányszár:

Promax alu

  • Állítható
  • 110 mm

kormánycsapágy:

Neco félintegrált


Fék

 
féktest:

Saccon Alumínium "V"


 
fékváltó kar:
Shimano Altus

Kiegészítők

 
első lámpa:

Dinamós (Agydinamós modell esetén)


 
hátsó lámpa:

Dinamós (Agydinamós modell esetén)


 
sárvédő:

Alu-plasztik, pálcás


 
további kiegészítők:
  • Csomagtartó
  • Láncvédő
  • Küllőprizmák

tömeg:
  • 16.3 (Sport)
  • 16.8 (Agydinamós)

 
további információk:

Ár:

  • 93.600 Ft - Sport
  • 103.000 Ft - Agydinamós

Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Traction termékkel kapcsolatban: