Gepida Alboin 200 trekking

28 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2019
    (frissítve: 2019.04.)
  • Listaár: 112.900 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK




mik19 avatar
47 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 96%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

2012 januárjában vettem az Alboin 200-asomat akciósan, 75900 Ft-ért, ár-érték arányban szerintem verhetetlen. Maximálisan meg vagyok vele elégedve néhány kisebb hibától eltekintve, ezt a hátrányok között részletezem.
Kinézete abszollút modern, letisztult. Könnyen lehet kényelmes üléspozíciót találni, egy kis edzés után simán tekertem vele Balaton kört mindenféle fájdalom nélkül. Hosszútávon szerintem elég kényelmes, bár nincs viszonyítási alapom ebben a kategóriában. Jó tempót lehet vele menni sík úton (25-30 km/h tartható), a nagy kerekek miatt a rossz minőségű burkolattal is elbír. Egy csomagtartó csere után könnyedén elbír sok csomaggal ez a Gepida trekking, néhány napos túrákat gond nélkül be lehet vele vállalni.
Világítása kielégítő, korom sötétben is, az agydinamónak hála semmilyen ellenállást nem érezni működés közben. A hátrsó lámpa kondenzátoros így megállás után is világít néhány percig. 
A gyári műanyag pedállal nekem semmi bajom nincs, 3000 km körül tart, de eddig nincs baja, nekem bőven megfelel.
 

 

Hátrány

Eleinte néhány száz kilométerenként defektet kaptam, a felniszalag cserélye ellenére is. Nagyon roszul van eldolgozva az abroncs belseje, így ha kicsit is elcsúszik a szalag egyből kiszúrja a belsőt. Ezt néhány defekt után szigetelőszallaggal orvosoltam.
A hátsó gyári külső kb 1500 km után kirepedt, ezt garanciával cserélték.
A fékek kicsit gyengék, de nem olyan vészes, városban hirtelen fékezés esetén kevés lehet, országútra bőven elég.
Most éppen a hátsó aggyal van egy kis gondom, eléggé kotyog, még nem vittem szervízbe, hamarosan kiderül mi a baja.
 

Tapasztalat

Lassan 1,5 éve és kb. 3000 km óta használom ezt a Gepida trekkinget, az alábbiakat tapasztaltam:

- a fékkarok és -testek egyaránt gyenge minőségűek, tervezem a cseréjüket, de egy új fékpofával jól fognak

- az eddigi egyetlen komolyabb probléma  a hátsó aggyal volt (lásd fent), ezt beállítással orvosolták

- az ülés hosszú távon a kezdetekben kényelmesnek tűnt, azonban egy prosztata védő ülés elengedhetetlen

Egyébként a Gepida Alboin 200 mindene tökéletesen működik, nem egy profi bringa, de az árához képest nagyon jó választás. Vigyázom rá, így szerintem még sokáig fog szolgálni.

Erre ajánlom

Akinek olcsó és egyben használható trekking kell annak tökéletes választás. Használom városban, túrázásra, a mély murván kívül mindenféle úton megállja a helyét.

Ennyiért vettem
75900
Csatolt képek
Gepida Alboin 200  2011 trekking
47 olvasó 96%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 48 cm
  • 52 cm
  • 56 cm

 
színválaszték:
  • Barna
  • Fekete

villa (teló):

ZOOM ENJOY 123 E TRAVEL: 40MM


Meghajtás

hajtókar:

Prowheel A541 28-38-48/170 mm


lánc:

KMC Z50


fogaskoszorú:
Shimano Tourney,

MF-TZ500 14-28T 7S


középrész:

PROWHEEL A541 48-38-28T 170MM


első váltó:
Shimano Tourney,

FD-TY510 TOP SWING DUAL PULL 31,8MM


hátsó váltó:
Shimano Tourney,

RD-TY300D


 
fokozatok száma:

3x7


pedál:

XERAMA SP872N PP


Kerék

felni:

BERETTA MT240E 28" 36H


első agy:

SHIMANO DH-C3000-3N 6V 3W 36H


hátsó agy:

FORMULA FM31 36H


külső gumi:

WTB/FREEDOM SCORCHER 700X38C


Irányítás

váltókar:
Shimano Revoshift,

SL-RS35


kormány:

GEPIDA STEEL 155TP W: 640MM RISE: 30MM BB: 25,4MM


markolat:

VELO VLG-207 KRATON


kormányszár:

GEPIDA MQ-417 EXT: 80MM BB: 25,4MM


kormánycsapágy:

FSA TH807ST THREADED 1 1/8"


nyereg:
Selle Royal Alpine,

HRC


nyeregcső:

GEPIDA ALLOY SP-C207 27,2X300MM


Fék

 
féktest:

Gepida alu TX-117 V-fék


 
fékváltó kar:

SHIMANO ST-EF 41


Kiegészítők

 
első lámpa:

Axa Echo15


 
hátsó lámpa:

Basta késleltetős


 
sárvédő:

alu-plasztik


 
további kiegészítők:
  • Kitámasztó
  • Csomagtartó
  • Csengő
  • Láncvédő

tömeg:

17,3 kg


Gepida logó

Gepida márka bemutatás

Az első Gepida kerékpárok 90-es évek elején, Hódmezővásárhelyen készültek. Nevüket egy ókori nép után kapták, melynek sírjait a város környékén tárták fel. A márka sikeres volt, kerékpárjait importálták is, 1996-ra azonban az ületi kapcsolatok megszakadása miatt a gyártó cég tönkrement.

A Gepida nevet 1998-ban vásárolta meg a fővárosi Olimpia Kft, amely ugyanebben az évben, a kelet-európai kerékpárgyártók közül elsőként bevezette az ISO 9002 minőségbiztosítási rendszert, és a tömeggyártásról átállt a komolyabb fejlesztésre és minőségi termelésre.

2005-re többek között Hollandia, Belgium, Horvátország, Németország, Svédország, Ausztria, Luxemburg, Oroszország, Szerbia, Finnország, Szlovákia, Románia utcáin is futnak Gepida bringák, az eladott kerékpárok 80%-a exportra kerül.

A Gepida kínálatával jól igazodik a piaci igényekhez, mind az országúti, mind a terepkerékpárok terén akad választék, a legkisebbektől a legnagyobbakig mindenkire gondolva. Található köztük divatos fixi is, és 2008-tól az elektromos kerékpárok piacán is jelen van a cég. Vázaira örök garanciát vállal.

1-3 (3 kérdés)

Kérdések Statisztika
Gepida Alboin 200-at vagy Csepelt válasszak?
3 válasz
utolsó: 2020. jún.
Melyiket válasszam: Gepida Alboin 200 vagy Gepida Alboin 200 Pro?
5 válasz
utolsó: 2019. máj.
Melyik cross trekinget választanátok? Kross, KTM, Gepida, Kelly's?
171 válasz
utolsó: 2020. aug.
1-3 (3 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Gepida Alboin 200 termékkel kapcsolatban: