Gepida Alboin 700 CRS trekking

12 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév:
    2019
    (frissítve: 2019.04.)
  • Listaár: 288.900 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK




sunboy avatar
2 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- Szuperesztétikus, finoman kidolgozott váz a felső vázcső külön kiemelendő, mert szerintem ez a kerékpáros ipari formatervezés egyik gyöngyszeme a jelenlegi piacon. A neten található képek ezt nem adják vissza.

- Nemcsak szép, hanem szuper merev is a váz, s ez adja a bringa magas élményfaktorának az alapját.

- A full deore, illetve xt hajtásrendszer prémiumosan végzi a dolgát, finoman, hatékonyan működik, a komponensek összhangja tökéletes.

- Az Avid Elixir 1-es hidraulikus fékrendszer méltó ehhez a prémium bringához, főleg az adagolhatóságát emelném ki.

- Kiemelném még a Gepida saját fejlesztésű tenyértámaszos markolatát, ami szerintem a piac egyik legjobb darabja, illetve a Selle Royal Respiro nyerget, ami tényleg szuperkomfortos, akár hosszú távon is. 

- Kellemes meglepetés, hogy a gyári specifikáció szerint 13,6 kg-os bringát 12,5 kg-nak mértem. 

UPDATE: Sajnos az állandóan leragadó rosszul működő Rst Vita teleszkóp végleg megadta magát. Mint kiderült a felső szimering rögzítéséhez használt ragasztó befolyt a villaszár és a külső rész közé. Tehát gyári hibás!!!!!!!

Hátrány

Sajnos azért néhány negatívumot is meg kell említeni:

- A kormány csapágyház melletti bowden vezetők sajnos csiszolgatják a fényezést, s ez már néhány kilométer után meglátszik. Érthetetlen, hogy ebben a kategóriában néhány filléres védőelemen minek kell spórolni.

- Az első váltó bowdene gyárilag túl hosszú, s így eléri a pedált. Gondolom ez nem csak az enyémen ilyen, hanem lehetséges típushiba. Persze ennek javítása mindössze 2 perc...:)

- Prémium nyereghez méltatlan, hogy a Respiro felirat 100 km után lekopik, mert hajszálvékony anyagból készítették a betűket és gyengén ragasztották fel. Persze ez nem a Gepida, hanem a beszállító hibája.

- A pedálok nem méltóak a bringához, mert keskenyek és műanyag alapúak. Egyértelműen ez a hajtásrendszer leggyengébb pontja.

- A legnagyobb gondot szerintem az RST teleszkóp jelenti. A leglágyabb állásba téve is túl kemény szerintem. Ennél nagyobb gond, hogy minden fokozatban hajlamos a leragadásra. Ez szerintem méltatlan a bringa presztízséhez.

 

 

Tapasztalat

Valójában a negatívumok eltörpülnek a sok pozitívum mellett, tehát Én mindenképpen ár/érték arányosnak találtam a bringát. Nagyon lényeges a vázra adott örök, s az Avid fékekre járó 2 év garancia.

Verdikt: A leges-legnagyobb hibája a Gepida Alboin 700 Crs-nek, hogy egyszer erről is le kell szállni, mert nemcsak a Gepidáról szól az élet.....sajnos......:):):)

 

 

Erre ajánlom

Igazából mindenkinek, elsősorban épített útra, de tapasztalatom szerint a keményebb terepen sem igényel sok kompromisszumot, egyedül az 1,35 colos gumik miatt kell "észnél" lenni.

Ennyiért vettem
175000
Mért tömeg
12500 g
Csatolt képek
Gepida Alboin 700 CRS  2012 trekking
19 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 48 cm
  • 52 cm
  • 56 cm

 
színválaszték:

Matt fekete


villa (teló):

SUNTOUR NCX-D 700C LO TRAVEL: 63MM


Meghajtás

hajtókar:
Shimano Deore trekking,

SHIMANO DEORE FC-T521 48-36-26T 170/175MM


fogaskoszorú:
Shimano CS-HG500 (Deore,Tiagra),

11-34


középrész:

Shimano BB-ES300


első váltó:
Shimano Deore,

FD-T6000


hátsó váltó:
Shimano Deore LX,

RD-T670 SGS


 
fokozatok száma:

3x9


Kerék

felni:

Rodi Excalibur XC Disc 32H


első agy:

FORMULA DC-20LW QR 32H


hátsó agy:

FORMULA DC-22W QR 32H


külső gumi:
Schwalbe Smart Sam,

700Cx40c


Irányítás

váltókar:
Shimano Deore,

SL-T6000


kormány:

GEPIDA ALLOY MTB AL-118 600MM BB: 31,8MM


markolat:

VELO VLG-1185D3


kormányszár:

TRANZX JDST-58A EXT: 70/80/90MM


kormánycsapágy:

FSA NO.11N


nyereg:

SELLE ROYAL DARDO GEL HRC


nyeregcső:

GEPIDA ALLOY SP-226 27.2X300 MM


Fék

tárcsafék:
Shimano Acera,

BR-M396


 
féktárcsa:

160 mm


fékkar:

SHIMANO ACERA BL-M395


Kiegészítők

 
további kiegészítők:
  • Kitámasztó
  • Láncvédő

tömeg:

14,1 kg


 
további információk:

Mach1 küllők


Gepida logó

Gepida márka bemutatás

Az első Gepida kerékpárok 90-es évek elején, Hódmezővásárhelyen készültek. Nevüket egy ókori nép után kapták, melynek sírjait a város környékén tárták fel. A márka sikeres volt, kerékpárjait importálták is, 1996-ra azonban az ületi kapcsolatok megszakadása miatt a gyártó cég tönkrement.

A Gepida nevet 1998-ban vásárolta meg a fővárosi Olimpia Kft, amely ugyanebben az évben, a kelet-európai kerékpárgyártók közül elsőként bevezette az ISO 9002 minőségbiztosítási rendszert, és a tömeggyártásról átállt a komolyabb fejlesztésre és minőségi termelésre.

2005-re többek között Hollandia, Belgium, Horvátország, Németország, Svédország, Ausztria, Luxemburg, Oroszország, Szerbia, Finnország, Szlovákia, Románia utcáin is futnak Gepida bringák, az eladott kerékpárok 80%-a exportra kerül.

A Gepida kínálatával jól igazodik a piaci igényekhez, mind az országúti, mind a terepkerékpárok terén akad választék, a legkisebbektől a legnagyobbakig mindenkire gondolva. Található köztük divatos fixi is, és 2008-tól az elektromos kerékpárok piacán is jelen van a cég. Vázaira örök garanciát vállal.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
"Pihekonnyu" trekking bicikli
1 válasz
utolsó: 2018. okt.
Gepida Alboin 700 CRS
30 válasz
utolsó: 2014. szept.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Gepida Alboin 700 CRS termékkel kapcsolatban: