- Könnyű, félkézzel arrébb teszem.
- Szép (annyira, hogy betegesen féltem egy karcolástól is) a fekete-piros összhatás jól eltalált, ezüstös felnik "komoly" külsőt kölcsönöznek neki (főleg sárhányók nélkül laza).
- Könnyű tekerni, simán megy, a vékony kereken szinte siklik a jobb minőségű aszfalton.
- Jól eltalált áttétek. Egy lazább emelkedőnél alig kell egy-két fokozatot leváltani.
- Kellemes első "rugózás"
- Sajna elég alap verziót vettem meg lábtámaszt kellett egyből venni hozzá (speckó fajta kell neki, emiatt + 4000 huf a számlára).
- Az első váltónál a legkisebb fogasra nagyon nehezen vált, zörög. Le is dobta már többször ott a láncot.
- Az ülés kicsit kényelmetlen.
- Hamar kaptam egy nyolcast az első kerékbe, pedig az ajánlott terepen használtam csak.
- A markolattal sem vagyok igazán megelégedve.
Hosszú évek kihagyása után pattantam ismét nyeregbe. Kölyökkori noname bicaj utána valóságos álom egy modernebb kerékpárt hajtani. Magasságom miatt kicsit szűkebb volt a választék a helyi boltban, a Neowampot, mint utolsó példányt kaparintottam meg. Azóta szerelem lett, mint a bicaj, mint maga a sport. Eddig megfogott, könnyen hajtható, laza a megjelenése (letámasztva, nélkülem persze :D)
Tudom mindenki ezt mondja a sajátjára, de tényleg megérte a pénzt.
Piros-fekete az enyém :)
Folyamatosan tesztelem, és majd frissítem a véleményem, tapasztalatim. ,
Bicajozásra, újrakezdőknek.