"Gentile", ezt neked írom! Új bringa, most vettem, csak hazatekertem vele, mondjuk a távolság az én esetemben jelentős volt, ezért úgy érzem egy első benyomást szereztem a bicajról. Egy szó, mint száz, bitang jó. 2013-as évjárat, tourney cuccokkal, m375 tárcsafékkel. Minden vaj puhán, finoman, határozottan, és főként hibátlanul műkszik. XL-es méret, fehér, gyönyörű. A mérete nekem ideális, 190 cm vagyok. Elöl suntour NEX, gondolom a vájtfűlűeknek gagyi, de nekem tökéletes, puhán és diszkréten teszi a dolgát, sajnos kockakövön is kellett tekerjek, és enélkül biztos inkább áttoltam volna. Szóval jó, hogy van.
A kerékpár tulajdonságait talán az jellemzi a legjobban, hogy kocabringásként (NAGGGGYON kocabringás ám, csak boltba jártam eddig bicajjal) simán letoltam vele 30 km bőrcipőben, farmerban, dzsekiben, és nem éreztem, hogy nem bírnék még tovább menni. Ez szerintem más bicajjal nem ment volna. Ellenben a "Dunaparti megálló" nevezetű műintézményben egész jó a barna sör. És pont féltávon van.
Ápdét 300 km után. 100 km-nél szervíz, zsírozni kellett a monoblock-ot, mert kattogott. Azóta jó. Ez talán nem is hiba, na de akkor is, egy több, mint 100.000.-Ft-os bringán ne nyekeregjen már semmi. Pedál csere egy xlc-re, igazából a gyári működött, de olyan gagyi kinézete volt, az XLC komolyabb. A harmadik update a negatív dolgokhoz került, lásd alant.
Nincs. Eddig, remélem így is marad. Talán az ára, bár állítólag az is alkalmi volt, de amikor letettem az asztalra a pénzt, nem tűnt annak.
Szóval a nyereg, hát az katasztrófa. én nem vagyok egy nagy kerékpárnyereg tervező, de ennél félrészeget jobbat gyalulok. Csere egy Monte Grappa Argo-ra, melyről még nem tudok semmit írni, de a Viper-nél csak jobb lehet. A nyereg a leginkább felháborító része egy amúgy komoly, és jó minőségű bicajnak. Aki Kross-t vesz ilyen nyereggel, hallgasson rám, és vásárláskor cserélje le, mert ....hát nem is tudom.....háthogyilyet, ejnye. Szar és kész, na.