Trek 7200 trekking

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.03.)
  • Listaár: 159.000 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK



1-3 (3 vélemény)
Rendezés

stadlergábor avatar
2 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Egy éve vettem használtan kereskedőtöl, látszott rajta, hogy aki utoljára használta az nem igazán törődött vele. De némi karbantartás és állítgatás után tökéletesen teszi a dolgát azóta is ez a Trek trekking. Két gumit vettem rá, mert a gyári bountrager az botrányosan lukad! És esküszöm ragad(mint akiköpött rágógumi) a forró aszfalthoz. Jó a szine, szép a hagyományos formájú kerek csövekből épült váza. Nem tünik különösebben drága bringának (nem is az) talán nem ezt lopják el. Semmi kirívóan értékes vagy menő alkatrész nincs a gépen mégis minőségi érzetet kelt, mert minden cucc teszi a dolgát. Átlagos felhasználónak ennyi elég és felépítéséből adódó multifunkciós használat teszi az eggyik legjobb városi bringává a Trek 7200-at.

Hátrány

Persze ne várjunk el egy 30erós telótól,hogy tökéletesen rugózik és csillapít de állítható ami nagy szó,mert legalább belőhetjük mennyit üljön össze a súlyunk alatt. Meg a drágának látszó markolat, ami ergonómikusra formált létére forog, hamar megtalálja helyét a felső polcon. Helyette lett 500ft-os betétes szivacs a madarasteszkóbol. Még valami a felsőcső tetején elvezetett bowdenekre a piros lámpánál lábletételhez ráülni is tilos!

Tapasztalat

Egy teljesen hétköznapi bringa nem csak hétköznapokra de hétvégékre is jó ez a Trek trekking!

Erre ajánlom

Bringázásra!

Ennyiért vettem
60000
Csatolt képek
Trek 7200  2010 trekking
Trek 7200  2010 trekking
Trek 7200  2010 trekking
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

XABBA avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Nekem a festése tetszett meg annyira, hogy azonnal megvettem. Előtte már jó egy éve nézegettem gépeket a KTM Life One -ja volt a vetélytárs. A váz a geometria a felső bovdenvezetés, az állítható kormánystucni nagyon jók. Én közel 80 kg vagyok, városban és túrázáshoz is használom a Trek 7200-at. Sárvédőket és csomagtartót is vettem rá és kosarat is hátra. Így már nem olyan szép mint gyárilag, de használni akarom nem csodáltatni. Elég durva lakatolást tartok megfelelőnek, így a lakattartót is rászereltem. Napi szinten megyek vele rossz időben is. A váz nagyon jó, kaptam rá örök garanciát is úgyhogy most sokáig kell élnem! A Bontragger külső nagyon pöpec, közepén van egy síma kiemelt sáv ami aszfalton nagyon hasznos, de kell bele dudálni levegőt rendesen.

Hátrány

Nekem Sram kazettával szállították és nem szerette a Shimano láncot ezért 100 km-nél lecseréltettem a láncot Sram PC870 re. (gariban megcsinálták) Most frankón megy. Kellett 500 km mire összekoptak az alkatrészek és néha szokatlanul reccsen egyet, szerintem a gagyi műanyag fémkeretes pedál. Ez lesz a következő csere, de előbb lehajtom róla. Hátul az agynál kattog, peng valami, remélem nem a kerékagy. Az az igazság, hogy az országúti biciklimen Shimano 105-ös komplett szett van és lehet, hogy egy kicsit elkényeztetett. A váltó és a váltókarok szépen mennek (acera fékváltókarok alívió hátsóváltó). A rugós üléscső kissé furcsa kb 5mm kotyogása van az ülésnek jobbra-balra, ha maxi meghúzom akkor meg nem rugózik jól. Mivel nagy a súlyom ezért nem bántom hogy rugózik, nagyobb gödrökben jól jöhet. Egyszer esőben belefutottam egy tankcsapdába, akkorát ütött a gépen azt hittem szétesik, de még 8-ast sem kaptam. A fék gyakran jajgat, talán előbb utóbb abbahagyja. Ami engen a legjobban zavar, hogy a csomagtartónak és a sárvédőnek csak 1 (közös) furata van a vázon, én jobbnak tartom a külön furatokat. Hegyre jól megy a Trek 7200 a teló elég kemény, nem nyel el túl sokat. Amit még eldobtam az a forgó markolat volt! Kényelmes, de használhatatlan.

Tapasztalat

Rengeteget nézegettem vásárlás előtt, a KTM Life One hasonló felszereltségű, de annak egyenes a kormánya és nem állítható a kormánystucnija. Nekem bevált a Trek 7200, bár kíváncsi lennék a másikra is, de ilyen szép grafitmetál fényezésű bringát még nem láttam.

Erre ajánlom
Városi utak, túra, enyhe terep, Magyar utak, kerékpárutak, éles kövek nélküli egyhe erdei túrázás. Nagyon durvulni szerintem nem ilyen gép való, de ezzel világgá mehetsz!
Ennyiért vettem
95000
22 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

alexangyr avatar
alexangyr
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny

kitűnő vázgeomteria, ami a teljes TREK cross széria egyik fő erőssége.

Hátrány

Nagy súlyú embereknek (amilyen pl én is vagyok) nagy eséllyel szükségük lesz egy komolyabb első telóra.

Tapasztalat

A többi hasonló cross/trekking brnigához képest a kiváló vázgreometria teszi jobbá a 7200-ast.

Erre ajánlom
Az ideális sokcélú járgány. Városi közlekedésre a vékonyabb kerék adta alacsonyabb gördülési ellenállás miatt sokkal jobb mint egy MTB - Gyors lehetsz vele, akár egy országútis csávó. És egy lazább terpen is simán elmegy.
25 olvasó 76%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-3 (3 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Alpha ezüst alumínium


méretek:

Férfi:

  • 15
  • 17.5
  • 20
  • 22.5
  • 25

Női:

  • 15
  • 17.5
  • 20
  • 22.5

 
színválaszték:

Fehér-Ezüst (Matte Crystal Pearl White-Bright Silver)


villa (teló):

SR Suntour NEX

  • állítható előfeszítés
  • mechanikus Lock-out
  • 50mm kerékmozgás

Meghajtás

hajtókar:
Shimano Tourney,

FC-M171, 48-38-28 láncvédővel


fogaskoszorú:
Shimano Acera,

CS-HG41 11-32, 8 sebességes


első váltó:
Shimano Altus,

FD-M191


hátsó váltó:
Shimano Alivio
 
fokozatok száma:

3x8


pedál:

Műanyag taposó


Kerék

felni:

Bontrager 750, Alu, 32L


első agy:

Alu


hátsó agy:
Shimano Acera hátsó,

FH-RM30


külső gumi:

Bontrager LT2, 700x35c


Irányítás

kormány:

Férfi:

  • Bontrager Approved Low Riser, 25mm-es emelkedés

Női:

  • Bontrager Low Riser, alumínium, 25mm-es emelkedés

markolat:

Bontrager Satellite Plus, ergonómikus


kormányszár:

Alumínium, állítható magasságú


nyeregcső:

Alu, csillapítással


Fék

 
féktest:

Tektro Alu


 
fékváltó kar:
Shimano Altus/Acera
Trek logó

Trek márka bemutatás

A Trek kerékpárokat gyártó cég 1976-ban kezdte meg működését és először acélvázas túra kerékpár vázakat gyártottak. A cég fejlesztéseinek fő iránya nem az olcsó tömegtermelés, hanem a minőségi kerékpárok gyártása volt, és erről az irányvonalról azóta sem tért le.

Az acél vázak után áttért az alumínium csöves gyártástechnológiára, amit 1985-től folyamatosan fejlesztenek.

Az első karbon csöves kerékpárt 1987-ben kezdte el árusítani, két évvel később már fém nélküli teljes karbon vázakat is gyártott! A karbon technológia fő fejlesztője azóta is.

1999-től 2005-ig Lance Armstrong zsinórban 7 Tour de France győzelmet szerzett, mindet Trek kerékpáron.

A cég 2002-től Bontrager márkanéven egyre több alkatrészt és kiegészítőt is forgalmaz, 2004-től a Gary Fisher országúti és monti kerékpárok, 2006-tól a MirraCo BMX kerékpárok gyártója és forgalmazója is.

Jelenleg Észak-Amerikában 50% fölötti piaci részesedéssel a legnagyobb gyártó és már az egész világon ismerik a Trek kerékpárokat.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Trek 7200 termékkel kapcsolatban: