Aluminium váznak köszönhetően sokkal könnyebb az Ibiza mint elődje, hosszabb, megnővelt nyakcső még kényelmesebb ülléspoziciót adott, 3-sebeségi fokozat, kényelmes bör markolat, széles üllés felület, nagyon jó a kontrafék, ezen a Capriolo cruiseren már nem az-a nagyon széles, balonos gumi van gyárilag.
A sztender gyárilag nem igazán sikerült eltalálni a vázfogatásához...,a sebeség váltó bowden nekem nem a vázban fút végig, hanem a vázon kivül, a 3-as fokozathoz igen erős lábaknak-comboknak kell lenniük, kicsit lehetne könnyebb, az első fék, az V-fék, és mivel ezek festett felnik, így a V-fék le fogja koptatni, lehetne komolyabb festése, egy kicsit.
A véleményem pozítiv! A hosszabb tengelytávnak köszönhetően, nagyon stabil az Ibiza, annak ellenére, hogy a testünk súlya főleg a hátsó kerekekre nehezedik, ennek ellenére mégis meg marad a biztonság érzet, és egy pillanatik sem merül fel benünk, hogy mindjárt ki csúszik a bicikli elleje... Nagyon jól, pontossan lehet vele ravirozni, még nagyobb sebbeségnél is! Nagyon kényelmes az üllés poziciója, a váznak a formája, olyan érzésed van, mintha előtted egy képzeletbeli "üzemanyag tank" lenne, 3-ban igen nehéz tekerni, ez által csak 1-es, és 2-es fokozattot használom, és sajnos a jó első V-féket le kell cserélni dobfékre, he nem akarjuk, hogy a fékpofa idővel le koptasa a felnink színre fújt oldalfalát...Ár érték arányban, nekem Cruiserek közül ez tetszik a legjobban, és jó döntés volt ez a Capriolo Ibiza! Bátran ajánlom, aki ilyenen gondolkozik!
Kirándulásra, munkába járáshoz, vagy csak egyszerüen bringázáshoz, aszfalton.