Kicsi, jópofa, igénytelen, tetszőlegesen variálható. Több színben készül és más színes alkatrészekkel szabadon variálható, így egyedi lehetsz. Tuti nem maradsz észrevétlen.
Igazából két dolog. Talán az ára de ez viszonylagos. Nem kevés az a 110 ezer, de mondjuk ha egyediséget, könnyű manőverezést, cipelhetőséget, és az ingyenes szállíthatóságot nézzük akkor nincs ezzel az árral gond.
Nagyon nagyon akciós áron sikerült hozzájutnom. Bár lehet anélkül is vettem volna egyet, de így meg aztán pláne nem tudtam otthagyni.
Amikor először megláttam ezt a kis gépet az jutott eszembe mekkora egy elb.szott camping. Aztán ahogy teltek az évek egyre inkább elfogadtam, végül beleszerettem. Volt pár zavaró dolog rajta amit cseréltem élből. A hajtás szerintem áttétel szempontból egy kalap... Ugyanez a kormány esete is. Én is megtettem azt amit minden frisco tulaj, jött a bmx kormány és a hajtás ésszerűsítés. Mindig szerettem volna egy olyan bringát amin nincs bowden, így nem idegesít a felni kopás és koszolódás, a bowden ázás-oxidáció. Repültek a fékek, a fékkar, illetve a hátsó agy... Igen a hátsó agy. Nem azzal variáltam amivel mindenki, vagyis nem a nagy tányért cseréltem nagyobbra, hanem kapott egy agyváltót.
Pontosan. Egy agyváltót, bowden menteset. :-D Egy Sturmey archer s2 duomatic-ot. Kontrás változatot, így meg van oldva a fékezés és a használható áttétel egyben. Az áttét 48-15-re módosult, ami 3,2-es áttét. És itt jön a csavar: az agyváltó egy könnyed mozdulattal azonnal rádob 38%-ot, ami 4,4-es áttételt eredményez.
Na és akkor kicsit egyedivé varázslás maradt. Kapott egy fehér sárvédőt, két zöld gumit, ettől a magyar zászló színei teljesen megjelentek, ha már magyar bringa, akkor büszkén vállaljuk. Kapott két lámpát, egy BBB-t meg CatEye-t, egy kis békás zöld csengőt, meg koponyás szelepsapkát hogy legyen benne némi marcona is. Tervben van még egy felsővázcső matrica, magyar népmesék mintával. Garantáltan megnéznek és fotóznak.
Városi kis szédelgőnek, meg annak aki egyedire, feltűnőre vágyik.