Csepel Royal Frisco városi/cruiser/fitnesz

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév:
    2018
    (frissítve: 2018.04.)
  • Listaár: 109.900 Ft

HASONLÓ városi/cruiser/fitnesz TERMÉKEK




nyowl avatar
2 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 81%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- Kicsi kerék könnyű, jól gyorsítható, lassítható. 
- A ballonos gumi kényelmesebb és jól tapad.
- Egy 20-as fixi kilóg a sorból.
 

Hátrány

Nehéz a váz. Sima egyszerű acél. 

Tapasztalat

Nekem csak vázszett volt. A gyári bicó 10.5kg-ját soknak találtam. 
Ha lemezpapucsos lett volna soha nem veszek ilyet. Szóval a papucs menő.
A gyári villa a nyak hossza miatt nagyon nehéz volt ezért cseréltem full karbonra. A 31.6-os nyeregcső nem elég rugalmas ezért 30.9-es került bele. A kormányt se lehet az egekbe hézagolni ezért egy Syntace VRO mellett döntöttem, így feljebb került a kormány és még jól is néz ki.
6500 Ultegra hajtókart és az 50-es tányért egy Dura Ace monoblokk tartja ez már octalink-es. Nem akartam négyszöges monoblokkot. Shimano Olive lánc.  (50/14)
Sikerült egy egész jó kerékszettet építeni. Elől 20, hátul 24 küllővel, Novatech agyakkal.  Tioga Powerblock külsőnél (1.75) nem találtam könnyebbet. 

Százezerért kapod meg a boltban a 10.5kg Frisco-t. Ehhez hozzátettem még egyszer ennyit, hogy 1.76 kilóval könnyebb legyen.

8.7kg-nál állt meg. 

Erre ajánlom

Városi rohangálásra kiváló. 

Ennyiért vettem
30000
Mért tömeg
8740 g
Csatolt képek
Csepel Royal Frisco  2013 városi/cruiser/fitnesz
27 olvasó 81%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):

SingleSpeed / Fix


anyag:

HiTen acél


 
színválaszték:
  • narancssárga
  • piros
  • barna
  • fehér
  • lila

villa (merevvilla):

1 1/8”, HiTen acél


Meghajtás

hajtókar:

Csepel Teta 48T


lánc:

KMC Z510H 1/2” ×1/8”


fogaskoszorú:

Dicta 16T


Kerék

felni:
Csepel Ringo,

20”


első agy:

Csepel AtomPista, magas peremes, Flip-Flop


hátsó agy:

Csepel AtomPista, magas peremes, Flip-Flop


külső gumi:

Kenda


Irányítás

kormány:

Csepel Chrono


markolat:

Csepel 1337


kormányszár:

Csepel Goto, 25,4mm


kormánycsapágy:

Csepel Corba, 1 1/8”, A-Head


nyereg:

Csepel Puhos


nyeregcső:

Csepel alu, 31,6 ×500mm


Fék

 
féktest:

Csepel Stupor hosszú


fékkar:

Csepel Lumber


tömeg:

10,2 kg


Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Royal Frisco termékkel kapcsolatban: