- A kerékpár főbb részegyégei jók:
- Kontrásfék, csak nagyon minimálisan nyújtja meg a láncot, rendkívül jól lehet vele fékezni.
- Hajtás is jó könnyedén lehet vele tekerni és nagyon lassan kopik el, először a fogak indulnak kopásnak kb. 8000 km megtétele után.
- Jól fordul és jó az egyenesfutása.
- Nagyon megbízható kerékpár, csak arra kell használni amire terveztés és akkor nem lesz vele problémád.
- A kerékpár felszereltsége tökéletes:
- Kényelmes nyereg.
- A csomagtartó akár 40-50 kg tömegű csomagot vagy gyermekt is könyen elbír.
- Világítás nem jár nagy hanggal, és mondhatni nagy fényerőt tud produkálni.
- Magyar utakat is jól tűri, bár a kátyukra érdemes figyelni mert ha az ember belemegy egy nagyobba, akkor a 8-as hamarbele megy a kerékbe.
Még nem tapsztaltam.
A 2001 modelleken a sárvédő és a láncvédő fémből van ami elkezd rozsdálni egy idő elteltével, így ezeket az alkatrészeket cserélni kell.
De ez manapság már nem fordul elő mert a mostani kerékpárokon már ezek az alkatrészek rugalmas műanyagból vannak ami nem rozsdál, nagyon merev és rugalmas, és szebb is, mint a fémes változat.
2001 -ben apám vette magának, én kb. 6 hónapig használtam, boltba járásra vagy nagyobb csomag szállítására, vagy ha olyan helyre mentem ahol le kellett lakatolni és nem volt szem előtt a kerékpár, ugyanis az UMF-emet nem is merném lelakatolni olyan helyre ahol nem tudok rá lesni.
Több mint 10 év-e használja apám én ebből kb.6 hónapot használtam én (500km keresztül), kb.16000 km van benne, és nagyrészt még a gyári alkatrészekkel futt, párat kivéve (sárvédő, láncvédő, külsőgumi).
Még mái napig is használja apám.
Csak ajánlani tudom én is meg apám is, mindenkinek aki egy ilyen fajtájú kerékpárt keres és városban akarja használni.
város kerékpározás