Gepida Nedao városi/cruiser/fitnesz

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[2.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[2.3]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2013.12.)
  • Listaár: 80.000 Ft

HASONLÓ városi/cruiser/fitnesz TERMÉKEK



1-3 (3 vélemény)
Rendezés

kredit avatar
2 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 88%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- jó gumik
- erős váz
- kényelmes

Hátrány

- a kormány 2 hetente kilazul
- a hajás 2 havonta elkezd kotyogni
- a küllők úgy lazulnak/hullanak, hogy én ilyet még nem láttam
- a gyári világítás közelít a béka...

 

Tapasztalat

Kicsit több mint 1 éves a kerékpár, ezalatt összesen 10!x volt szervizben, 2x garanciálison, utána pedig különböző/nevesebb műhelyekben szerelték. Konkrétan selejt a bicikli, ezt azért is gyanítom, mert testvérem egyidőben kapta a női párját, ami még nem látott szervizt pedig triplaanyit tapos bele egy nap, mint én. Most megint összrakták és nagy örömmel gurultam vele haza, de többször eljátszottam a gondolattal, hogy elviszem a Gepida központ elé és demonstráció gyanánt szétverem egy 10kg-s kalapáccsal,  mert kritikán aluli, hogy ettől a bringától csak és kizárólag azt várom el, hogy egy átlagos hétköznap megtegyen 2x5,5km-t (munkába be-ki) és az sem megy neki tisztességesen...

Gyűjtöm a lelki erőt, hogy kiszedjem a garázsból és végre rendesen megcsináljam. 

Erre ajánlom

pénzkidobásra tökéletes, bár szerencsére ajándékba kaptam

Ennyiért vettem
-
Mért tömeg
17000 g
8 olvasó 88%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Dimitri99 avatar
7 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 89%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-jó gumik (schwalbe big apple)

-pumpát is adtak hozzá (absolut gratis!!!) 

-semmi több

Hátrány

-a gyári pedál a "legjobb minőségű" (Egy egész hetet túlélt!!!)

-a dinamós világítás egy kalap sz*r 

-a gyári festés szintén nagyon zsír ( 2x2cm-es darabokban válik, pattog le )

-az agyváltóról a váz precíz megmunkálása miatt letört az anyacsavar (a villasatutávolság 130mm az agyváltót pedig 120-as hoz tervezték)

-Túl széles kormány, nehéz a lépcsőn felvinni, könnyen fent lehet vele akadni mindenen,

-a gyári nyeregcső pár hónap után epkezdett kotyogni

-a küllők is kezdenek rozsdásodni

-a hajtókar és a lánctányér elvált egymástól ( a csóka akitől vettem azt mondta hogy túl erősen taposom a kontrát, Nem arra van? Később egy másik szerelőnek aki régóta a szakmában van le esett az álla mert ilyet még életében nem látott > ez ezek szerint szintén gepida sajátosság )

-a kontrafék nem fék (ha súlyból taposom akkoris 30m en áll meg ez a tanyabájk) , a kerék blokkolása és a farolás csak álom 

-a gyári felnizabáló "Logan made in Gagyisztán" első fékről és annak nemlétező erejéről ne is beszéljünk (minden fékezés hangereje felér egy 130-al robogó vonat fékezésével)

Többet még nem tapasztaltam de van egy olyan érzésem hogy jobb lenne az egész gépet úgy ahogy van kivágni a kukába. (ha beleférne, már rég megtettem volna)

Tapasztalat

Kerékpár jellegű készítmény

Terveim szerint nyári bringának építek egy valódi kerékpárt (szélsebes outit) és ez a kerékpárhoz megszólalásig hasonlító silány minőségű készítményt pedig pár tél alatt teljesen elrohasztom a sós hólével. (erre azárt van szükség mert egybe nem fér bele a kukába és a flex tárcsát is kár lemme a "szemét" átmératezésére pazarolni.

Erre ajánlom

egy valag pénzt lehúzni a budin

HA JÓ BRINGÁT AKARSZ NE LÉGY LUSTA ÉPÍTENI/ÉPÍTTETNI!!!

Ellenkező esetben teljesen meg utáltathatod magaddal a kerékpározást

Ennyiért vettem
Én 75 000 ft-ot húztam le a budin.
Mért tömeg
50000 g
Csatolt képek
Gepida Nedao városi/cruiser/fitnesz
a kerékpár oldalról
Gepida Nedao városi/cruiser/fitnesz
a villogók
Gepida Nedao városi/cruiser/fitnesz
hasonlóval mértem :)
19 olvasó 89%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

MrPawnsop avatar
2 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 92%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Mielőtt elkezdeném le kell írnom hogy a biciklit használtan vettem azaz alig használt-újszerű állapotban.Nekem ezelőtt Schwinn-Csepel Cruiser Classic volt, nemigazán lehet őket összehasonlítani mert teljesen eltér a felszereltségük, de a Gepida igényesebben van összeszerelve és jobb alkatrészekkel.Például gyors záras az üléscső, és igényesebb gumi van rajta.A világítással is meg vagyok elégedve mert annak ellenére hogy dinamós rendszer van rajta hátulra úgynevezett standlicht-es lámpát raktak azaz ha megállunk  egy kereszteződésben és a dinamó nem forog akkor még a hátsó lámpa világít egy kis ideig.A bringa nagyon jól fordul mivel elég rövid a váz valamint  alacsony a súlypontja tehát járdán elég jól lehet vele kerülgetni az embereket persze normál krúzolós tempónál.Ez egyébként egy agyváltós-kontrás modell.Az agyváltó nagyon jól végzi a dolgát, nagyon meg vagyok vele elégedve(pedig állandóan tekergetem).Az első fék pont elég a kontra együttes használatával, mondjuk kontra nélkül is megállítja a biciklit mert és utálom a kontrát és nem használom.A csomagtartó határait még nem feszegettem csak egy párszor használtam, de rendben van a kitámasztó is jó.A Gepida keró rosszabb minőségű úton is jól viselkedik, valamint esőben nem csap fel a jó sárvédők miatt.Ja és  egy lényeges dolog, mindennap dolgozni járok vele, valamint piacra és  napi dolgaimat is ezzel intézem mit például posta, piac, kisebb bevásárlás.

Hátrány

A gyári ülés kényelemetlen ezért le lett cserélve.A kormány hossza nekem rövid és pont úgy kell rajta görnyednem hogy az már nagyon kényelmetlen, ezért ha lesz lehetőségem lecserélem egy "busz" kormányra.Ami legjobban zavar ezen a Gepida cruiser biciklin az a középrész, mert annyira alacsonyan van hogy tekerés közben többször leér a cipőm orra, ha meg fel megyegyek a padkán és lenti pozícióban van a pedál akkor meg a az ér le és elég nagy a taknyolás veszélye.Tudom hogy ez nem prémium kategória, de a azért a fényezés is hagy némi kívánni valót maga után.

Tapasztalat

Ahogy fentebb írtam Schwinn-em volt.A Gepida jobb minőségű alkatrészekből van összerakva, kisebb, rövidebb vázzal, egy lehellettel  jobb fényezéssel, és könnyebb vázzal.De Schwinn jobban tetszik főleg a váza, meg sokkal gazdagabb a választék, fapadostól a fullosig.Nekem ez azért is nagyon fontos mert nem akartam kontrásat hanem simaváltósat V-fékekkel.Sajnos a Gepidából csak kontrás van amit hatalmas csalódásként éltem meg főleg mikor észrevettem hogy nincs hátul fékcsonk, de ez az én hibám mert figyelmetlen voltam.Mondjuk még a súlyra visszatérva nekem classic-om volt és azzal a felszereltséggel olyan nehéz volt az a cruiser mint egy tank.

Erre ajánlom

Sima biciklizés, gurulás, krúzolás.Esetleg aki megteheti második biciklinek.

Ennyiért vettem
55000
Csatolt képek
Gepida Nedao  2011 városi/cruiser/fitnesz
25 olvasó 92%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-3 (3 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Acél


méretek:

Női:

  • 44 cm

Férfi:

  • 47 cm

 
színválaszték:

fekete


villa (merevvilla):

Acél


Meghajtás

hajtókar:

Prowheel 38T/170mm


középrész:
Neco monoblokk,

Neco acél BSA


 
fokozatok száma:

3


Kerék

felni:
Beretta Alu MT-240,

36 lyuk


első agy:

Gepida Alu


külső gumi:

Innova Crusier 26x2.125


Irányítás

kormány:

Gepida Cruiser Acél 680 mm


kormányszár:

Gepida Alu


kormánycsapágy:

Steel Black


nyereg:

Gepida Crusier


nyeregcső:

Gepida Acél 25.4x300 mm


Fék

 
féktest:
Logan V
fékkar:

Logan Alu-Plasztik


Kiegészítők

 
első lámpa:

Halogen


 
hátsó lámpa:

Basta Delayed


 
további kiegészítők:
  • Csomagtartó
  • Láncvédő
  • Kitámasztó
  • Csengő
  • Sárvédő

tömeg:

16.8 kg


Gepida logó

Gepida márka bemutatás

Az első Gepida kerékpárok 90-es évek elején, Hódmezővásárhelyen készültek. Nevüket egy ókori nép után kapták, melynek sírjait a város környékén tárták fel. A márka sikeres volt, kerékpárjait importálták is, 1996-ra azonban az ületi kapcsolatok megszakadása miatt a gyártó cég tönkrement.

A Gepida nevet 1998-ban vásárolta meg a fővárosi Olimpia Kft, amely ugyanebben az évben, a kelet-európai kerékpárgyártók közül elsőként bevezette az ISO 9002 minőségbiztosítási rendszert, és a tömeggyártásról átállt a komolyabb fejlesztésre és minőségi termelésre.

2005-re többek között Hollandia, Belgium, Horvátország, Németország, Svédország, Ausztria, Luxemburg, Oroszország, Szerbia, Finnország, Szlovákia, Románia utcáin is futnak Gepida bringák, az eladott kerékpárok 80%-a exportra kerül.

A Gepida kínálatával jól igazodik a piaci igényekhez, mind az országúti, mind a terepkerékpárok terén akad választék, a legkisebbektől a legnagyobbakig mindenkire gondolva. Található köztük divatos fixi is, és 2008-tól az elektromos kerékpárok piacán is jelen van a cég. Vázaira örök garanciát vállal.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Gepida Nedao termékkel kapcsolatban: