Eltelt 5 év. Gyakorlatilag ami az eredeti azzal nem is lesz baj. Ezekről csak jót tudok mondani
Fel is sorolom: Váz, első villa, nyeregcső, agyak, váltás, világítás, agydinamó,hajtókarok, lánckerekek
A legnagyobb előnye úgy látom , hogy az ára volt (akkor).
A következők lettek cserélve elhasználódás miatt (nem hiba): gumik (külső- belső) ,lánc 2db,rengeteg halogén izzó, sárvédő.
Egy érdekesség a pedál, ami nagyon gagyinak néz ki, de 5 év után is bírja.
Az első teleszkóp: nem kell több a városban. Rendesen működik még ma is.
A v fékek és karok nagyon alapok, nem illenek ide
Az egyik leggyengébb pont a kormány rész(cső+ szár) Egy városi kerékpárnál sokkal erősebbnek kellene lennie.
A hátsó kereket újra kellett fűzetni a gyenge küllők miatt (a mai típusnál már más a kerék remélem ez orvosolva)
A láncvédőt tartót megette a rozsda. A monoblokk megszorult kb 3 év után ez csere.
Az eredeti lánc nagyon gagyi. Ajánlom a nexus láncot hozzá.
A sárvédő elég gyenge darab.
A bovdenek elvezetése és hossza nagyobb odafigyelést igényelt volna.
Bosszantó, hogy nem volt rajta küllö prizma.
Elmondható a kerékpárról, hogy azok az alkatrészei amelyek neves gyártótól származnak azzal nem lesz baj.
A gepida logósak cserések.
Van egy két nagyon gyenge minőségű alkatrész: kormány, belső gumik, lánc
Alapvetően azért elmondható, hogy soha nem hagyott cserben (nem kellet hazatolni)
Nem volt kímélve sokat mentem vele.
Amire kitalálták: városi közlekedés