Merida S-Presso 100-D városi/cruiser/fitnesz

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2012.12.)
  • Listaár: 179.900 Ft

HASONLÓ városi/cruiser/fitnesz TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

Zuger avatar
8 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Városi rohangálósnak használom. Sajnos csak XS-s méretben tudtam beszerezni, amihez 26-os kerekek és váz dukál. A hajtás és váltás lehetne kicsivel magasabb kategória. A MATT BARNA szín gyönyörű.

Hátrány

XS-s méretben sajna 26-os, de valszeg le tudom majd cserélni 27,5-re a kerekeket. A hayes olajos fékek közepesek, de ezzel a bringával nem xc-zel, szóval nem igazán próbléma. Hangja viszont nem csak esőben van.

6 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

krizsian avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • könnyü alu váz
  • hidraulikus tárcsafékek erősek és határozottak csomagokkal megpakolva, leejtön, nagy sebességnél is
  • csomagtartó és sárvédő szerelhető rá
  • széles áttétezés miatt alkalmas emelkedön, leejtön, vízszintes úton is
  • erős duplafalú felni
  • szép:)
Hátrány
  • gyárilag csak 1 kulacstartó felszerelésére van hely
  • gyári nyereg kényelmetlen volt nekem, cseréltem bőr nyeregre
Tapasztalat

Főként túrázásokra használtam, megpakolva 35-40 kilósra. 32 mm-es kerekeken nagyon jól suhan, 4000 km alatt egy defektem se volt és semmilyen szervizelésre nem volt szükség, pedig használva volt aszfalton, murván és könnyebb terepen is. A felni jól bírja a rossz utakat, sok kátyúba belekényszerültem nagy sebességnél is de semmilyen 8-ast se kapott. Jók az áttétek komolyabb hágómászáshoz is és a leejtőkön is rá lehet gyorsítani az erősebb áttétekkel. 
 

Erre ajánlom

fitness használatra, és 1-2 napos vagy akár több hetes túrázásra aszfalton vagy könnyű terepen. Városban is jó lehet de én nem merem otthagyni az utcán, mert a szép külseje vonza a tekinteteket (a tolvajokét is)

Ennyiért vettem
159000
Mért tömeg
13000 g
Csatolt képek
Merida S-Presso 100-D  2013 városi/cruiser/fitnesz
nagycsomagos túrán
Merida S-Presso 100-D  2013 városi/cruiser/fitnesz
Merida S-Presso 100-D  2013 városi/cruiser/fitnesz
alap felszereltséggel
17 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):

S-Presso-D-Single

  • Smooth-welding hegesztési eljárás
  • Cone-Hero fejcső-kialakítás
  • TFS Technológia (sajtolási eljárásokkal készített váz)

anyag:

6061 Alumínium


méretek:

Férfi

  • 50 cm
  • 55 cm
  • 60 cm
  • 60 cm

Női

  • 45 cm
  • 50 cm
  • 55 cm

 
színválaszték:

fekete-zöld


villa (merevvilla):

Alu, egyenes szárú, tárcsafékes


Meghajtás

hajtókar:
Shimano Tourney,
  • FC-M171
  • 48-38-28T

lánc:
KMC Z7
fogaskoszorú:

Shimano CS-HG31-8 11-32


középrész:

Shimano Cartridge


első váltó:
Shimano Altus,

31.8-48


hátsó váltó:
Shimano Alivio
 
fokozatok száma:

3×7


pedál:

Alu


Kerék

felni:

Spresso Comp Disc


első agy:

Disc-F Alu


hátsó agy:

Disc-R Alu


külső gumi:
Maxxis Overdrive Excel,

32 60


Irányítás

kormány:

Merida Comp OS

  • Egyenes
  • 580 mm széles

markolat:

Ergo Comfort Pro


kormányszár:

Merida Comp 1 OS

  • 31,8 mm befogó
  • 10° emelkedés

kormánycsapágy:

FSA No.11p Neck


nyereg:

Cross/Juliet Sport


nyeregcső:

Merida Comp

  • SB12°
  • 27,2 mm

Fék

tárcsafék:

Tektro HDC-300


 
féktárcsa:

160 mm


fékkar:

Tektro Draco


Kiegészítők

 
sárvédő:

Plasztik, rozsdamentes pálcával


 
további kiegészítők:
  • Heibi K-Mount kitámasztó
  • Merida Aero 32 Allen ST nyeregcsőbilincs

tömeg:

13,2 kg (55 cm)


Geometria

váz geometria kép
Merida logó

Merida márka bemutatás

A Merida kerékpárokat gyártó céget 1972-ben alapította DH Ike Tseng, a vállalat jelenlegi elnöke. 1986 óta németországi központtal rendelkezik. Itt tervezik és tesztelik a vázakat, a gyártás pedig Tajvanon történik, így vázaik megbízhatóak, ugyanakkor elérhető árúak.

A Merida név 3 kínai karakter: a Me szépséget, a Ri kényelmet, profitot, a Da megérkezést jelent. A Merida jelentése: egy cég, ami segít téged abban, hogy odaérj, ahova tartasz!

1990-re már 15 ország piacán jelen van, és már AutoCad-et a használnak a váztervezésben. E téren a Merida a mai napig az elsők közt van, egy váz gyártásba kerülése előzetes szimulációkat is végeznek, majd az első példányokat versenyzők közreműködésével, és jeladók segítségével tesztelik.

A Merida világszintű sikeréhez nagyban hozzájárul a versenyzésben szerzett tapasztalat. Szponzoráltjaik közt van a Merida Multivan Team, mely 2011-ig 11 világbajnoki aranyérmet és számtalan más győzelmet zsebelt be. Az ő színeikben versenyez többek közt a norvég Gunn-Rita Dahle Flesja, az egyik legsikeresebb és legismertebb női kerékpárversenyző, és Merida nyergében nyert világbajnokságot José Hermida 2010-ben. Támogatja a több mint 70 fős Merida Maraton Team CST csapatot, és a Merida Hungarian Cycling Team-et.

2011-től a Lampre World Tour csapat Merida kerékpárokkal vesz rész a Tour de France-on és a többi kerékpárversenyen.

Vázaira 5 év garanciát vállal, élen jár a karbon-technológia alkalmazásában, illetve 2011-től scandium-alu ötvözetet is felhasznál a csúcskategóriás alu vázaihoz. 70 országban elérhető kínálatában található a legfiatalabbaknak szánt kerékpártól kezdve a városi, hobbi, férfi vagy női kerékpárokon át a versenyszintűig rengeteg komplett kerékpár és vázszett, akár a hegyek, az országúti vagy a bmx megszállottainak is.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Merida S-Presso 100-D termékkel kapcsolatban: