Caprine Mx Freeride mtb

13 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.2]
  • Modellév: 2002
  • Listaár: 69.900 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-13 (13 vélemény)
Rendezés

spark01 avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
A váz elég masszív, szerintem fejleszthető. A gyári fék, felni az árhoz képest jó minőségű.
Hátrány
Monoblokk kotyog, a váltók hamar elállítódnak. A gyári telós villa egy szar, érdemes lecserélni minél hamarabb. Nehéz a váz.
Tapasztalat
Ennyi pénzért szerintem megéri.
Erre ajánlom
XC-re, enyhe DH-ra talán, terepre mindenképp.
Ennyiért vettem
55000
4 olvasó 25%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Körmendi Tamás avatar
Körmendi Tamás
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Masszív
Hátrány
Nincs
Tapasztalat
Ebből elég a barátomnak ilyen van dhzik vele és eddig semmi baja nem volt vele szerintem király bicó és olcsó szóval ennyit arról hogy szar én is el tudom törni egy jókora kalapáccsal
Erre ajánlom
Bárkinek bármire
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Laci bácsi avatar
Laci bácsi
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny
Nekem még nem volt vele sok problémám, a váz olcsó és nagyon zsír!!! Sürűn kell olajozni és nem lesz vele gond. 61 ezer HUF volt+extrák. A teleszkoppal nekem még nincs gond!!!!!
Hátrány
A váltó egy picit gané nekem már az új Simano Altus váltó van rajta, de nem bírja az erőltetett földúti meneteket!
Tapasztalat
Hauser Leopardal hasonlítottam össze és rájöttem hogy a CAPRIN minden téren veri!!!!!!!!!!!!!!!!!! Egy 20-assal drágább a Caprin, de megéri!!!!!!!!!!!!!!!
Erre ajánlom
A városi és RITKÁN földúti túrákra + hősködni hogy fasza biciklid van!:-)
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Csupaszcsipesz avatar
Csupaszcsipesz
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Jó a bycó! nekem naon bejön a kerék + a pedál...
Hátrány
hát, ugrálni nem az igazi... de aki csak úgy gurikázni akar, anak naon jó kis bycó!!!
Tapasztalat
Ja, jó a bycó! ha eleget olayozod, akó menni fog... ja + az ülést cseréjjétek ki, me az naon nem az igazi... na csá
Erre ajánlom
ajánlom annak, aki megveszi, me annak csak jó lesz..
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Piskóta avatar
Piskóta
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Álomgeometria, kényelmes, kurvajó rajta ülni és tekerni! 50-55-ért van egy jó acél vázad (ha nem számít, hogy nehéz).
Hátrány
A vázon, a nyeregcsövön, a kormányon a v-fékeken a felniken kívül mindent cserélni kell rajta minél hamarabb. Ha pedig már fasza alkatrészek vannak rajta akkor kell egy jó és könnyű vázat is venni! De legalább állandóan van biciklije az embernek. Corabájk kinézet, geci nehéz mint egy dízelmozdony. A gyári összeállításban lightos trekkingre való, még a kockaköves útön is életveszélyes (mert az alkatrészek gyengék rajta) Nincs tárcsafék lehetőség (nem lehet bele 24 colos tárcsás hátsókereket rakni emiatt)
Tapasztalat
Aki komolyan gondolja úgysem ilyet vesz. Aki még nem tudja, hogy komolyan fogja-e gondolni az vegyen ilyet. Lehet tuningolni egészen addig míg a váz is le lesz cserélve és legalább addig is van egy bicó kéznél. Ez így olyan mint a részletfizetés. A végén pár év múlva a számla a sok tuningolástól úgyis 150-200 ezernél fog megállni.
Erre ajánlom
Gyári állapotban aszfaltra, tuningolva bármire. 96-ban ilyesmi bicókkal DH világbajnokságokon versenyeztek (láttam régi videókon). Persze ma már van Kona, Orange, Santacruz stb...
3 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Szalu avatar
Szalu
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Messziről jól nézki, Viszonylag jó.
Hátrány
Váltók hamar tönkremennek, vízbe mész azonnal olajozni kell MINDENT, gyenge rugók.
Tapasztalat
Eddig nem volt vele sok problémám, de a váltó már szar, és soxor kell olajozni is, inkább még GYŰJTSETEK HOZZÁ egy keveset és akkor jobban jártok...
Erre ajánlom
Városba menőzni, kezdő downhillosoknak, akik 1%-os lejtőn jönnek le!
3 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Raba avatar
Raba
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nem is tom hogy van e neki ??? :D esetleg annyi hogy eddíg nem tört szét :P
Hátrány
Az van bőven. A hátsó háromszög összevissza jár rúgózás meg tekerés közben. Nyikorog mint az isten nyila. Nekem első bukta után cserélni kellett első agy hátsó agy első hátsó kerék :D a fékkarok valami irtózatosak mert állandóan kiesnek a helyükről de még az eredeti van rajta :P. A váltó szar !!!!! azóta már hátsó Shimano XT van elöl még a régi de amint tudom lecserélem. A teló olyan szar benne hogy ha meleg van akkor vagy 1.5 cm-t mozog ha hideg van akkor vagy fél centit :D
Tapasztalat
Nos .... Én eddíg egyszer ültem egy PolarXen de az SZÁZSZOR JOBB
Erre ajánlom
Ha akarsz menőzni hogy neked olyan össztelós bringád van ami elkergeti a nyikorgásával a madarakat a rétről akkor oké. De szerintem nem ér 50Ezret.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

NORCO avatar
NORCO
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Olcsó enyi pénzért kaptam volna egy CORÁS biciklit ami sokkal szarabb lenne de igy se jártam jobban (na jó csak egy picit)Jobban jártam volna ha hozzá adok még 15 ezret és kaptam volna egy Mali Cobrát.
Hátrány
Szar darabka hátsó teló, CORÁS kinézet, rohadt nehéz.
Tapasztalat
Erre ajánlom
A vitrin/kemping bicósoknak.VAgy a gazdaoknak akik szeretnek sok pénzt kiadni egy recsegös ropogós bicikliért.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Don Karnage avatar
Don Karnage
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
A váz király, kb 17"-os. Nekem bejön. Iszonyat kényelmes a bringa!!!!!!!!, számomra kényelmesebb mint egy Trek 4100, vagy egy Giant Yukon. 175 cm magas vagyok 65 kg. V-fékje igen jó fejreállósan blokkol még ma is. A felsőcső hiánya miatt könnyű leugrani vészhelyzetben a bringáról :-) Mivel igen nehéz jószág, úgy megcombosodtam, hogy öröm nézni!!! Bruce Lee féle szálkásítás rulez!!!
Hátrány
Hátrányok 1 év alatt: 1.) teló kotyog, ropog, recseg, szar! (Insync) 2.) Monoblokk ropog-zörög, szar! 3.) Hajtókar oldalirányú kotyogása állandó, utánhúzástól számítva 1-2 hét alatt visszajön.! 4.) Felni Remerx Dragon szar, állandó ütése van elöl hátul (mondjuk nem tudok technikásan bringázni, átmegyek simán a kidőlt fatörzseken bunny nélkül 20-al ha muszály, meg focilabda nagyságú köves lejtőkön zúúúzás)! 5.) Gyári fékkarok szar műanyag házasok, rossz fékhatás. 6.) Hátsó rugóstag jó lenne, csak puhább rugót kő beleraknyi! A hátsó rugóstag olyan hangokat ad mint amikor villával kapargatja valaki az alamínium lábost (fémes visítás) :-) 7. Kormányszár megoldás szar, azonnal cserélni A-head-esre mert életveszélyes. Nekem eltört az első héten, beleállt mellkasom húsába!!!!!! 8. hátsó háromszög kiállva tekerésnél elcsavarodik, agresszív kanyarodásnál szintén. 9. Hátsó váltó szar, csak 5-öt tud már váltani a 7-ből... Konklúzió: 1 év után az egész bringából az első váltó működik még rendesen. :-( Szóval 44e Ft-ért vettem egy urva jó geometriájú vázat, ami nem is jó mert k****va nehéz!!!
Tapasztalat
Raktam rá Maxxis Larsen TT 2.35 gumikat előre és hátra hogy legalább valami reszelje kanyarban a vázat :-)!!! Csak terepen használtam 1 évig. Fékkarokat kibasztam picsába, kapott B+-t fémházas fékkart. Kapott B+ fekete platformpedált. B+ fékpofákat. Arra jó volt, hogy rájöjjek miért nem veszek soha többet 150e Ft-nál olcsóbb bringát terepre!!! Megyek venni GT Moto-t vagy valami több forgáspontos össztelósat amivel felfelé is lehet jól haladni....
Erre ajánlom
Terepre olyanoknak akik szeretik, ha felverik az erdő csendjét az állandó nyekergéssel, nyikorgással, aki nem fél attól, hogy bármikor elreccsenhet valami a bringán és akkor kampec... Akik nem szerettek biciklizni terepen azok megszerethetik ezzel a géppel, aztán vehetnek komolyabbat.
2 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kuru avatar
kuru
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
1. Auccsó: a téli leárazás miatt 40e HUF. 2. Idáig bírta a földutakat, erdei ösvényeket, havat, jeget, sárdagonyázást, kiálló gyökereket, sípályás DH-t, ja és a jóminőségű magyar utakat is. Mondjuk csak 65 kg vagyok, ezért nem hinném hogy 8-as tudok majd gyártani a kerekeibe. (max ha átmegy rajta egy autó) 3. Hátsó váltó úgy vált, hogy nem is hallani ezért eleinte mindig odanéztem, mert azt hittem rossz valami :-) Szóval pöpec egyenlőre. 4. Jó váz, kitűnően irányítható, szépen mászik felfele, jó vele lefele...:-) 5. Marokváltós, ami NEKEM tetszik. 6. Dupla alufelni.
Hátrány
Első váltó terheléskor már nem vált, vagy ledobja a láncot (de egy alsó kategóriás Shimano miért is váltana rendesen?ehehhee.) Fékbowdenek nyúlnak mint állat, után kell állítani. Műanyag a pedálja.
Tapasztalat
Ezért a pénzért csak nagyságrendekkel szarabb dolgokat láttam, pld. olyan montikat ahol műanyag a fék is!
Erre ajánlom
Minden évszakban mindenhova jó, kivéve nagyonesztelen DH.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

PaliBácsi avatar
PaliBácsi
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Fekete narancs színben egy igazán szép kerékpár. Nagyon ritka, és még egyet-kettőt láttam belőle. Jó geometria, stabil váz. Olyan egzotikum féleség.
Hátrány
Gyenge felszereltség, de ez 55 böllendősért nem rossz. Cserébe kaptok egy komolyabb HI-TEN vázat.
Tapasztalat
Én egy hónapot dolgoztam érte a Balcsin. Nem rossz, csak első nap vadultam, és a kezdő ugratásnál beleállt a seggembe az ülés, és eltörött. Pajtásnak volt még 12 küllő. Majd a gyári fékpofák cseréje jött, amik első nap óta visítottak, de azóta sem tudták az IQ betyárok beállítani a hátsó fékem. A hátsó váltó (Shimano Megarange II) addig pöpec, amig nem terheled váltás alatt. Én már eljutottam oda, hogy nem lehet bekalibrálni. Az lánterelő terhelés alatt nem dobja a láncot felfelé. Hát ez egy Shimno TOP-UP-SWING. A Lánc 4-hét után megnyúlott (KMC-Z), de nálam még nem volt olyan, ami 5 hónapnál tovább bírta volna. Az villa (InSinc 230A) iszonyatosak, a rugósta Ju-Teng Tech. A racsni (Shimanó MF-TZ207) viszonylag hamar kopik. A felnik egész jók (Remex 719), a gumik (Kenda Nejlon)iszonyatosak hidegben, melegben viszont páratlanok. A két évszak között pedig mindenki radírozza el öket.
Erre ajánlom
Gyári cuccal csak városra, és ritkán földesre. És olyanoknak, akik nem Gyiloknak érzik magukat.
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kerub avatar
kerub
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
jó felépítés,esztétikus és erős!!!
Hátrány
Nehéz,érzékeny a váltó(soxor kell utánállítani) az első teló eléggé gyengus...
Tapasztalat
ebben a géposztályban ez az első bicóm...
Erre ajánlom
freeride
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Helo mi avatar
Helo mi
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny
Trinity alkatrészek, olcsó, a váz jó minőségű, és jó a geometriája!
Hátrány
Szar hátsó váltó, ócsó komponensek, az első teló egy...
Tapasztalat
Ez nem egy Madárház (Auchan) bike, megéri az árát! Könnyű egykerekezni vele!!! Érdemes a villát kicserélni egy mozo rm 500-ra!
Erre ajánlom
erre-arra
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-13 (13 vélemény)
Rendezés
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Caprine Mx Freeride termékkel kapcsolatban: