Az előnye miatt vettem meg... " ALL MOUNTAIN"
Szinte minden terepen jól viselkedik, és higgyétek el nekem, ez hatalmas előny...
Előbb utóbb elő fognak jönni a hátrányok is, tökéletes bringa nincs..
Talán csak annyi hogy az előző gazdája kicsit trehányúl bánt vele...
Black'n'green vagy Black'nWhite
Hayes Strocker Trail 180/160 mm
FSA NO.10 felintegralt
Shimano Deore Xl RD-M772 Arnyek
Shimano Deore SL-M590 Down-Swing
Shimano Deore SL-M590 Rapidfire-Plus , 9 sebesssqes
Shimano Deore FC-M532, integralt tengely
Fasten A1u
Schwalbe Nobby Nic / kevlar Racing Ralph 2.25
Easton EA30 tulmeretes
Sunringle Ryde XMB
HPA 7005 Hydroform Triple Buted, FSP 4-link
Easton EA30 tulmeretes Lowrizer
RFR terrneszetes forrnajat
Easton EA30
Manitou Radium RL 100mm, Lockout
12,7 kg
16 ", 18",20 ", 22"
Rock-Shox Reba SL 100mm
Nagyjából ezek az adatok...
A bicikli használt, ezért generál átnézés előtt áll, alaposan letakarítottam, nagynyomású vizes tisztításon esett át..
Cirka 10 kilométert tettem meg vele, hogy ez most kevés vagy sok ?
Mivel összteleszkópos a rugózását be kellett állítanom az én méretemre, nagyon könnyen beleszerettem, ezt a rugózást nekem találták ki, kurvára idegesítő hogy Budapest utcái árkokkal van tele, és mindegyik árok seggbe rúg..
12,7 kiló, ezzel már nem gond a Rózsadomb sem, nem túlzok, kényelmesen fellehet tekerni, na jó egy két izzadság csepp azért kell hozzá
Lefelé teljesít a legjobban, mert merev vázas bringával, elharapod a nyelved, annyira szar az út lefelé ( 40-50 km sebességnél )
A fékkel még nem vagyok kibékülve, de lehet hogy új pofákkal más lesz, én a kemény fékezés híve vagyok, nem szeretem ha picit csúszik..
Megbízhatóságával még várnék vagy fél évet
Sunringle Ryde XMB kerekek vannak rajta, ezt a márkát nem ismerem, az agyak ipari csapágyasak, nem lehet velük gond elvileg, a hátsó váltó újszerű, a fogaskoszorúk újak, és a lánc is..
A kerékpár mérete 20"-os, gyakorlatilag ez a méret ritka mint a fehér holló, nekem meg ez a méretem, és ez sem egy elhanyagolható szempont, beletelt egy csomó időbe mire ráakadtam erre a bringára, ár és értékarányban verhetetlen..
Folyt...
Azóta közel 100 kilométert mentem vele, a hátsó rugóstag terepen bizonyos határig elképesztő, persze nem kimondottan DH-s gép, de terepen nagyon ott van
a seggem azért megérezte a 100 kilométert ezért is nem vagyok marathonista, 70 kilométer aszfalt, 30 kilométer terep, az a terep amit inkább kátyúnak hívnak..
Furcsa, de én azt ajánlom hogy ha tehetitek, próbáljátok ki az össztelós bringákat
Minél kényelmesebb egy bringa, annál könnyebb beleszeretni..
Főleg ha az ember hajnalban kell, hogy bringával menjen a munkahelyére...
Cirka 35 év tapasztalatából mondom ezt...
Talán nem tartozik ide, de a bringa felvonulásokon látok olyan csótány bringákat...
Bárcsak érteném, miért ez az igénytelenség...