- 6500-ös TFS alumíniumból készült 4 forgáspontos AM váz
- XT hátsó váltó
- Deore első váltó, illetve váltókarok
- Alex DP 17, 32 lyukas, duplafalú felnik (470g!)
- SR Suntour Epicon zárható, levegős rugóstag (190mm, 5cm úttal)
- SR Suntour Raidon zárható teleszkóp (120mm)
A bringa rugózása sokak szerint nem tartozik az előnyei közé, de ez szerintem nem így van! (270000-ért ne várjunk FOX-ot) A váz geo-ja nagyon jó, minden hegyet le lehet vele küzdeni, ugyanakkor lefelé is élvezetesen lehet szaggatni :) Az X-mission cuccok megintcsak sokak szerint szarok, ám véleményem szerint, egyáltalán nem rosszak, sőt a kormány nekem kifejezetten tetszik.
- Shimano M485 hidraulikus fékek (180mm-es tárcsákkal)
- A gyári alu XC pedálok
A fékek jól adagolhatóak, hidraulikusak meg minden, de a hátsó féktárcsa állandó csörömpölése már az idegbajt hozza rám :) A Merida Trail gumik jól fognak mindenhol, de elég gyorsan kopnak. Az X-mission stucni nekem egy kicsit hosszú (175cm vagyok, a váz pedig 17-es). Ja és a pedálokról annyit, hogy úgy is kopó alkatrészek, és mellesleg szerintem nemsok bringához adnak jó pedálokat ;).
Összességében szerintem megéri az árát a Merida AM 500-D, és ennyiért nemnagyon kapsz jobb All Mountain bicajt.
All Mountain, Trail