Neuzer Bora 30 Disc mtb

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.2]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.08.)
  • Listaár: 55.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-4 (4 vélemény)
Rendezés

Dani94 avatar
83 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

-Nagyjából egyben van a bicó,ahova kell elvisz.

-Olcsó,ennyi pénzért sajnos csak ilyen alkatrészek dukálnak hozzá.

-Maga a váz az elég jó,össztelós,elég kényelmes.Ezen kívül még a felnik érnek valamit.

Hátrány

-Hát sajnos a bringa főbb alkatrészei nem sokat érők:teleszkóp zoom,úgy beállt mint a klinikai halál,darabokban kimozog 2 cm-t.Elöl tárcsafék van,de a hátsó V-fék sokkal jobban fog.Kormány,váltók stb. szintén nagyon gyenge minőségűek,könnyen és gyorsan eltörnek.

Tapasztalat

Nos,nem az én bringám,és nem is volt ilyenem,haveromé,de már sokszor mentem vele,és sok tapasztalatot leszűrtem róla.Legtöbbször városban gurulgta,néha eljön velünk erdőbe,de nem használja keményen,ennek ellenére keveset bírnak rajta az alkatrészek.

Erre ajánlom

Városba járkálni,erdőben 'gurulgatni',nem lejtőzni!

Ennyiért vettem
35.000 Ft
Csatolt képek
Neuzer Bora 30 Disc  2009 mtb
jobb képet nem találtam =/
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gyömbér avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 91%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-jó rugázás

-erős váz

-jó fékek

-szép festés(a kéknél) :)

-kényelmes

-sokan megcsodálják :"D

-a gumijai és felnijei nagyonjók (szerintem még a könnyebb DH pályákat is bírná :D)

-viszonylag könnyű (talán)

Hátrány

-az ülésén a burkolat nagyon könnyen feladja(nem szétszakad,de nem tökéletes)

-a váltó ha nem megfelelő a beállítás,akkor nem annyira jó(ha elviszed kerékpároshoz akkor párszáz forintért tökéletesre állítja)

-ha sárvédőt akar venni rá az ember akkor egy speckó(5000-Ft-set kell venni hozzá)<--- a hátsóra

-a nyeregcsőről a festék könnyen lejön(vagy csiszold le vagy ne húzogasd vagy állítsads alacsonyra) :D

 

Tapasztalat

szerintem jó bike...

akik előtte kommentálták azok a 08-as évet komizták...azóta már sokat javított a cég :)

ajánlom azoknak akik városban járkálnak és néha rátévednek valami terepre...

A bicikli az öcsémé,de mentem vele ezért van "tapasztalatom"vele  :"D

Erre ajánlom

-város mindenképpen

-földesút

-xc

-néha egy könnyebb dh pálya belefér

Ajánlom 10-12 éveseknek, mert ennek a korosztálynak nagyon tetszett...

Ennyiért vettem
56.000 Ft+extrák
11 olvasó 91%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1 avatar
13 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Hát enyhe használatra jó,olcsó,jók a fékek
Hátrány
hát a váltot cserélni kellet mert az egy kalap fos markolatot,meg a telót ha már többet akarsz rá szánni nem érné meg
Tapasztalat
nekem teccik,nhem futja többre
Erre ajánlom
enyhe terep,xc
Ennyiért vettem
kipróbáltam
9 olvasó 56%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Balázs737 avatar
29 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Jól néz ki, nagyon erős váz, fordulékony, ez a legjobb rajta. Nem jön mindig szembe:)
Hátrány

-váltó (nekem már helyette deore lx-em van)

-gumik

-telók(hátsó nyikorog vagy recseg , és nem lehet úgy megcsinálni hogy 2 hétnél tovább bírja nyekeregés nélkül, a rögzítése a hibás a szerelők szerint, az elsőt olajozd be, vajpuha lesz és nem lehet majd lekoppantani, de lehetne állítható)

-pedálok

 -első tárcsafék egy darab szar

Tapasztalat
ha hegyre mész akkor mindenképpen gumicsere.ha kicsit felpofoztad akkor jó kis biciklid lesz. szerkesztés: Tévedtem, senki ne vegye komolyan az előző sorokat. Ilyet senki ne vegyen, egy kalap szar az egész!!! Minden szar rajta ami csak lehet. Löyög az egész, ki tudja mik lötyögnek benne, a tag egyszerűen borzalmas, a felniket óránként centírozhatod, alkatrészek nagy része Noname és gyorsan kopik, gumik gyorsan elkopnak, szarok, csúsznak, híres Tourney váltó hozza a megszokott szar formáját, alap váltókarok, fékkarok, és a rettenetesen nehéz váz, ami olyan 14 kg körül van asszem.fékek sem valami nagy titánok, ennyiért bárhol sokkal jobb biciklit találni. egyszóval minden. aki ilyet akar venni, az gyűjtsön még mert ezzel nagyon elcseszi az idejét. SZARSZARSZAR és nem zúztam egyáltalán, XC-re használtam, meg sulibajárás, ilyesmik. Ne vegyétek!
Erre ajánlom
Azoknak akik szeretik kicserélni az egész biciklit, és a szart szeretik. Amúgy senkinek semmi másra az ég világon.
Ennyiért vettem
49000
24 olvasó 58%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-4 (4 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Acél


méretek:

16"


 
színválaszték:

Szürke - fekete


villa (teló):

Zoom, acél


Meghajtás

hajtókar:
Prowheel Acél,

48-38-28T


fogaskoszorú:

7S


első váltó:
Shimano Tourney,

FD-TZ30


hátsó váltó:
Shimano Tourney,

RD-TX31


 
fokozatok száma:

3x7


pedál:

Műanyag


Kerék

felni:
Mach1 Exe
első agy:

Assess acél


hátsó agy:

Assess acél


külső gumi:

Kenda 26x1,95"


Irányítás

váltókar:
Shimano Revoshift,

SL-RS31


kormány:

Acél


kormányszár:

Acél


nyereg:

Selle Royal


nyeregcső:

Acél


Fék

tárcsafék:

Assess mechanikus tárcsafék (Csak elöl)


 
féktárcsa:

160 mm


 
féktest:

Logan "V"


 
további információk:

19,3 kg


Neuzer logó

Neuzer márka bemutatás

„Egyébként: mi is a különleges a bringáinkban? Menjetek egy kört velük, érezni fogjátok!” (Neuzer András)

A magyar Neuzer Kerékpár Kft. – melynek jogelődje 1987-ben alakult meg - Magyarország vezető kerékpárgyártó üzeme és forgalmazója. A saját gyártmányú, Neuzer (régebben Altrix) márkanevű kerékpárok választéka szinte valamennyi felhasználási igényt- hegyi, országúti, trekking, verseny, városi, BMX, illetve gyermek- kielégít. A céget megalakulása óta a cég fő tulajdonosa, Neuzer András vezeti.

A Neuzer kerékpárok többek közt kitűnő ár-érték arányuk folytán komoly piaci elismerést vívtak ki. Az Esztergomban gyártott évi mintegy 100,000 kerékpár közel 50%-a exportra kerül, az Európai Unió számos országába.

A cég kínálatában Altrix márkanéven kerékpáros alkatrész és kiegészítő család is helyet kapott, mely két szintre oszlik: Premium és Basic. A kerékpárok gyártásán kívül a cég a GT és Giant kerékpárok, UVEX, SUN Ringlé, TACX, Michelin, Suntour, Velo, Alligator, Lookin, Polisport, Novatec, és Alhonga termékek kizárólagos magyarországi terjesztőpartnere.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Neuzer Bora 30 Disc termékkel kapcsolatban: