Nekem ez a fajta nem Sunrun váltó hátsó, hanem ami shimano turney alap.
Olcsó de mondjuk 21ft-ért és sehol nem láttam kapható darabot max valami bennragadt termék, de lehet nincs is készleten. Lehet, mert az alapár nem 21ezer Ft az biztos.
N-tech!
Eddig 200km tökéletesen működik. Hasonló rugóshoz képest váz szerkezete és kialakítása miatt jobban rugózik így kiküszöbölve a terep egyenetlenségeit. Tehát nem kemény a rugózás, hanem puha.
Ha cserélsz alap dolgokat, akkor tökéletes napi használatra 3 7 km sima aszfaltra a Neuzer Bora-II Hurricane.
Hátsó menetes racsni csere simano típusúra. A racsni imbolygó futású menetben. Persze lehet mindegyik ilyen, de én személy szerint nem szeretem, legyen jó. De simano is az csak kevésbé imbolyog.
Ülés valami egybe kiöntött csere!
Sárvédő felszerelése nehézkes, de akinek van érzéke megoldja én megoldottam de nem az ülésnyerge rögzített megoldással mert az tré.
A hátsó csomagtartó felszerelésé nem hagyományos módon szerelhető nagy a kialakított csavarhely
Kitámasztója nem az igazi. Persze működik de speckó kialakítása van.
Gyári fényezés néhol leverve, lepattogózva. Nem vészes, de ne legyen rajta. Tescós és magyar termék. Lehet, ugyan hogy máshol verték le szállítás közben.
A fékvezető egyik része megnyomva így nehezebben ment be a bovden védő. Így fényezve tehát nem szállítás során nyomták meg, hanem gyártás során benyomták majd nem ellenőrizve így fényezték le.
Hegesztése ránézésre tréül néz ki nem szép gyöngyhegesztés.(aki hegesztett valaha is tudja milyen szép hegesztés). Nem szép illesztés a tagok összehegesztésénél.(vagyis tréül van kivágva) Persze tuti bivalyerős nem hinném, hogy ettől még statikai hibája lesz, de akkor is nem gyári gyöngyhegesztés és illesztés.
Nem szokványos vázszerkezetű a Neuzer Bora-II Hurricane.
.Hegesztése ránézésre tréül néz ki nem szép gyöngyhegesztés.(aki hegesztett valaha is tudja milyen szép hegesztés). Nem szép illesztés a tagok összehegesztésénél (vagyis tréül van kivágva a cső). Persze tuti bivalyerős nem hinném, hogy ettől még statikai hibája lesz, de akkor is nem gyári gyöngyhegesztés és illesztés.
Nem szokványos vázszerkezet.
Napi 3 7 km kerékpározásra tökéletes lehet.Akinek nincs 40ezer ft-ja egy kerékpárra de kell valami ami 10évre jó és olcsó.