jól néz ki a Neuzer Mistral FS
a váza erős, masszív (ez a legjobb része)
a hátsó rugó nagyon keveset csillapít, de városi úthibákhoz elegendő
hát az lenne bőven (műanyag fék-váltókar, szar fékpofa, olcsó hajtás, olcsó teleszkóp..)
nem részletezem őket, mert rá kell nézni az árcédulára, utána pedig el kell fogadni hogy ennyiért ez jár.
gyári állapotban is megfelel túrázgatásra ez a Neuzer össztelós de előbb-utóbb az olcsó alkatrészek cserére szorulnak...inkább előbb.
a hátsó rugó érdekes dolog, mert egy noname valami kb 6-7 cm mozgással. De nem nyikorog, recseg és a városi úthibákra kifejezetten jó. Nem bólogat erős hajtáskor.
egy átalakítással egy elfogadható bringát lehet csinálni belőle, természetesen erre anyagilag áldozni kell.
69000 Ft alapár...aztán költöttem rá kb 160000 Ft-ot (minden alkatrész, postaköltségek, zsírozás olajozás). Szerintem megérte. Városi és túrázgató bringás vagyok, aki rengeteget teker és így sokkal tartósabb az egész, durvulni nem szoktam.
bringázni.
Teljesen átépíteni ajánlom. A vázzal nincsen semmi baj, de a kerekek, fékek, váltó, teleszkóp és hajtás...azonnali csere.
én teljesen átépítettem. a képeken meg lehet nézni a gyári és a mostani állapotot.