Schwinn-Csepel Boss Fully mtb

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.4]
  • Modellév: 2012 (frissítve: 2012.08.)
  • Listaár: 30.000 Ft - 46.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




Bibic0213 avatar
5 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Erős, masszív váz
  • Egész jó felnik, gumik
  • Olcsó
  • Egész jó ár-érték arány
  • Jó minőségű fényezés
  • Jó fékhatás
Hátrány
  • A kínai hátsó váltó és a markolatváltók semmire sem jók
  • Az első teleszkóp minősége is gyenge
  • A hátsó teleszkóp nem sokra való
  • Hajtókarok gyengék
  • Az ülés elég kényelmetlen
  • A matricázása elég sérülékeny
Tapasztalat

A kerékpárt 2009 januárjában vettem, de már akkor is látszott, hogy a hátsó váltó és a markolatváltók nem lesznek hosszú életűek, így két hét után le kellett cserélnem rendes Shimano-ra. Aztán egy hónap múlva beszorult az első teleszkóp és utána soha többé nem mozdult. A racsni, és a hajtány rekord idő alatt elkopott, így ezeket is cseréltem rendesekre. Négy éves korában egyszer szétesett menet közben a hátsó rugóstag is. Ezt a biciklit a gagyi, kínai alkatrészek tették használhatatlanná. Rengeteg hibát produkált, szinte hetente kellett szerelni,mindaddig, amíg lecseréltem szinte minden alkatrészt. Jóformán csak a váz és a kerekek maradtak gyáriak. Utána viszont gondtalanul használtam. Persze ennyi pénzért az ember ne is várjon jobbat. A hasonló árkategóriában lévő Tesco-s bicikliknél sokkal jobb, és minőségibb volt, úgyhogy ennyi pénzért egész jó vétel volt. Végül 2014-ben eladtam.

Erre ajánlom

Munkába/Iskolába járásra, nem túl nagy távokra, terepen csak kímélve.

Ennyiért vettem
28000
Csatolt képek
Schwinn-Csepel Boss Fully  2009 mtb
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Acél


méretek:

16"


 
színválaszték:
  • Piros - fekete
  • Narancs - fekete
  • Grafit - kék

villa (teló):

Zoom


 
hátsó rugóstag:
Ballistic LE-SA,
  • 165 mm szemtáv
  • állítható rugóerő

Meghajtás

hajtókar:
Prowheel Acél,
  • 170 mm
  • 48-38-28T

fogaskoszorú:
Shimano Tourney,
  • Menetes
  • 6 sebesség

középrész:
  • Négyszögtengely
  • 116 mm

első váltó:
Shimano Tourney
hátsó váltó:
Shimano Tourney TZ50
 
fokozatok száma:

3×6


pedál:

Plasztik


Kerék

felni:
  • Szimplafalú
  • Alumínium

első agy:

Acél


hátsó agy:

Acél


külső gumi:

Kenda

  • 26×1,95"

Irányítás

kormány:

Acél

  • 600×50 mm

kormányszár:

Acél

  • 22,2×100 mm

kormánycsapágy:
  • Menetes
  • 1"

nyereg:

MTB 360


nyeregcső:
  • Acél
  • 25,4 mm

Fék

 
féktest:

Saccon "V"


fékkar:

Saccon Alu-Plasztik


 
további információk:

Kerékméret:

  • 24"
  • 26"

Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Schwinn-Csepel Boss Fully milyen színben kapható?
1 válasz
utolsó: 2015. júl.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Boss Fully termékkel kapcsolatban: