Scott Spark 10 mtb

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév: 2012 (frissítve: 2012.06.)
  • Listaár: 1.390.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

oliboi avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Bár nekem nem RC-m van hanem a 10-es változat,az XTR szettet van szerelve ezt nem hiszem,hogy be kellene mutatnom működik teszi a dolgát.

A váz igazi maratonozó váz a hátsó tagot 3 módban tehet használni a kormányról kapcsolva. Full merev (tényleg nem mozog), úgymond Traction mode ez kb.70-75mm mozgást enged és van a teljes nyitás. Finoman simán mozog a 8db zárt csapágynak köszönhetően.

A geometria kényelmes hosszú távon sem éreztem fárasztónak. Nagyon merev szerkezet.

Hátrány

Problémamentes, egyetlen alkatrészt kellett cserélnem a 8db csapágyból 4db-ot. Ezeket viszont probléma mentesen be lehet minden csapágyboltban szerezni korrekt áron. A csere sem tartott fél óránál tovább. Minden működik!

Tapasztalat

Csak jókat tudok mondani róla!

Erre ajánlom

Maraton versenyzésre feltétlen!

Ennyiért vettem
1.3M
Mért tömeg
9875 g
Csatolt képek
Scott Spark 10  2008 mtb
..
9 olvasó 56%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Karbon


méretek:
  • S
  • M
  • L
  • XL

 
színválaszték:

Ezüst


villa (teló):
Rock Shox Sid RLT DualAir,

RLT 3

  • 120 mm rugóút
  • Kormányról vezérelhető

 
hátsó rugóstag:

Scott DT Nude2

  • 190×50 mm
  • Kormányról vezérelhető

Meghajtás

hajtókar:
Sram X.0,

GXP PF

  • Karbon
  • 39-26T

fogaskoszorú:
Sram PG-1070,
  • 10 sebességes
  • 11-36T

középrész:

Sram GXP PF

  • 41×89,5 mm

első váltó:

Sram X.0


hátsó váltó:
Sram X0,

Hosszú kanala


 
fokozatok száma:

2x10


pedál:

nem tartozék


Kerék

külső gumi:
Schwalbe Rocket Ron,
  • EVO
  • 26×2,25"
  • 127EPI
  • Kevlár
  • Tubeless

 
komplett kerék:

DT Swiss XR10

  • Disc
  • Tubeless

Irányítás

kormány:
Ritchey WCS Lowrizer Carbon UD,
  • 18 mm hajlítás
  • 680 mm széles

kormányszár:
Ritchey WCS,
  • C-260
  • 31,8 mm befogó
  • 1,1/8"
  • 6° emelkedés

kormánycsapágy:
Ritchey Pro Press Fit,

Tapered

  • 1,5" - 1,1/8"
  • 50-61 mm

nyeregcső:
Ritchey WCS 1 csavaros,
  • Karbon
  • 31,6 mm

Fék

tárcsafék:

Avid Elixir 9RS CarboN


 
féktárcsa:
  • 180 mm (első)
  • 160 mm (hátsó)

fékkar:

Avid Elixir 9


Geometria

váz geometria kép
Scott logó

Scott márka bemutatás

A svéd Scott Sports cég kerékpárok, téli felszerelések, motoros cuccok és sportruházat gyártásával foglalkozik. 1958-ban az idahói mérnök és síelő Ed Scott kifejleszt egy alumínium síbotot, mely magasan veri az akkori bambusz és acél botokat. A sikeren felbuzdulva a cég sporteszközök gyártásába kezd. A vállat 1978-ban Svédországba helyezi a központját.

Az első mtb-t 1986-ban mutatja be, de a legfontosabb találmány 1989-es aerodinamikus kormány, mellyel Greg LeMond rögtön meg is nyerte a Tour de France-t. Manapság ez a kormány szinte kötelező tartozék az időfutam és triatlon versenyeken.

Az első Scott teleszkópos villa, az Unishock 1991-ben érkezik, egy évvel később követi az első összteleszkópos kerékpár. 2002-ben Patrice Halgand remekelt Scott bringával a Touron. Manapság a cég a Team Columbia-High Road csapat szponzora.

A cég 2008-ban ünnepli 50 éves fennállását. A mottó még mindig ugyan az: „Innováció- Technológia- Design”.

A Scottnak több súlyrekorder kerékpárvázat köszönhetünk, többek közt a 2007-es 790 grammos Addict országúti, és 2011-ben bemutatott 899 grammos Scale mtb vázat, mellyel Nino Schurter világbajnokságot nyert. Ez évtől a Bosch-al karöltve elektromos kerékpárokat is gyárt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Scott Spark 10 termékkel kapcsolatban: