Termék összehasonlítás

Continental Mountain King II 2013 Schwalbe Energizer 2013
Continental Mountain King II Schwalbe Energizer
Ár 6.500 Ft 6.490 Ft
Értékelés
3 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
1 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
méret
  • 26×2,2" (ETRTO: 55-559)
  • 26×2,4" (ETRTO: 60-559)
  • 29×2,4" (ETRTO: 60-622)
  • 26 x 1.75
  • 700 x 35C
  • 700 x 38C
ajánlott nyomás (bar)

3,5 (UST: 3,1)

 
nyomás (bar)

max. 4,5 (UST: max. 4)

 
szövetsűrűség (TPI)
  • Mountain King II: 84
  • Mountain King Racesport: 180
  • Mountain King Protection: 240
  • Mountain King II UST: 330

50

ajánlott kerék

Első és hátsó

első vagy hátsó

hajtogatható változat

Van

nincs

defektvédelem

Van

van, KevlarGuard

tubeless változat

Van

nincs

oldalprizmás változat

Nincs

Igen

tömeg

2,2":

  • Mountain King II: 680 g (26×2,2", drótperemes)
  • Mountain King II: 620 g (26×2,2", hajtogatható)
  • Mountain King II Racesport: 550 g (26×2,2", hajtogatható)
  • Mountain King Protection: 590 g (26×2,2", hajtogatható)
  • Mountain King II UST: 820g (26×2,2", hajtogatható)

2,4":

  • Mountain King II: 740 g (26×2,4", drótperemes)
  • Mountain King II: 800 g (29×2,4", hajtogatható)
  • Mountain King Protection: 650 g (26×2,4", hajtogatható)
  • Mountain King II UST: 880g (26×2,4", hajtogatható)
  • 26 x 1.75 KevlarŸGuard Energizer 690 g
  • 700 x 35C KevlarŸGuard Energizer 620 g
  • 700 x 38C KevlarŸGuard Energizer 650 g
további információk  
  • Kiváló olcsó alternatíva. ActiveLine 50 EPI. Kevlar Guard defektvédelem és LiteSkin oldalfal.
  • Speciálisan E-Bike-okhoz készítve. A minőségi alapanyagok alacsony gördülési ellenállást és nagyon jó tapadást garantálnak. Ez egyet jelent – biztonságot, még gyors kanyarokban is. Minden Energizer ECE-R75 jelzéssel van ellátva ami azt jelenti, hogy a gyorsabb akár 50 km/h-val közlekedő E-bike-okon is használhatóak. Ez az ECE szabály az egész EU-ban érvényes, ezért egyedi eljárásra és gyártói megbízhatósági tanulmányokra nincs szükség.