archivált freeride, országúti férfi kerékpár
Valós felhasználók által ajánlott kerékpár termékek
váz (freeride): Gepida Karaton, Dirt I.S.C.G. | villa (teló): RST Launch T8 | hajtókar: Truvativ Isoflow, 22-32-42/175 mm | hátsó váltó: Shimano Alivio
anyag: 500-as sorozatú OCLV karbon, KVF (Kammtail Virtual Foil) cső forma, E2, BB90, belső bowden vezetés, DuoTrap kompatibilis, Ride Tuned vázra húzható nyeregcső | hajtókar: Shimano Ultegra, 50-34 | hátsó váltó: Shimano Ultegra | fokozatok száma: 2x11 | féktest: Bontrager Speed Limit integrált
váz (freeride): Kona Shred | villa (teló): Marzocchi Dirt Jumper 3 | hajtókar: FSA Step Up | hátsó váltó: Shimano Altus | tárcsafék: Hayes MX4 | tömeg: 14.7
váz (országúti): Aluminium Superlite, AMF, RFR-Geometry, belső kábelvezetés | anyag: Duplán húzott alumínium | hajtókar: Shimano Sora, FC3503, Hollowtech II, 50x39x30T, 170 mm (47/50/53/56/58 cm), 175 mm (60/62 cm) | hátsó váltó: Shimano Sora, RD-3500GS | fokozatok száma: 3x9
anyag: Alumínium | hajtókar: Shimano Tiagra | hátsó váltó: Shimano 105 | fokozatok száma: 3x10 | féktest: Shimano Tiagra | fékváltó kar: Shimano Tiagra | tömeg: 9,2
villa (teló): RST Launch T | hajtókar: Truvativ Ruktion 1.0 | hátsó váltó: Shimano Alivio | tárcsafék: Avid BB5
váz (országúti): Via Nirone 7 Alu | anyag: Alumínium | hajtókar: Shimano Claris Octalink, Compact 50-34 | hátsó váltó: Shimano Claris 8sp | fokozatok száma: 2x8 | féktest: Tec RCT-466-E | fékváltó kar: Shimano Claris, 8sp
váz (országúti): Via Nirone 7 Hydro alu | anyag: Alumínium | hajtókar: Fsa Vero Compact, 50-34 | hátsó váltó: Campagnolo Xenon 10sp | fokozatok száma: 2x10 | féktest: Reparto Corse RC-471 aluminium | fékváltó kar: Campagnolo Xenon QS/ESCAPE 10sp
váz (freeride): 2010 Hardy Comp Disc | villa (teló): RST SLOPE, 100mm | hajtókar: Truvativ Blaze kéttányéros | hátsó váltó: Shimano Alivio | tárcsafék: Tektro Auriga | tömeg: 14.5












