Csepel Rapid 3* országúti

9 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév:
    2018
    (frissítve: 2018.04.)
  • Listaár: 138.800 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK



1-9 (9 vélemény)
Rendezés

gazsibá avatar
1 vélemény
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2020, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

ÁR-ÉRTÉKE SZÁMOMRA IDEÁLIS.ERŐS MASSZÍV VÁZ,ERŐS KEREKEK,ÉLÉNK FÉNYEZÉS.50/34-S HAJTÓKAR ALUMÍNIUM LÁNCKEREKEKKEL ,KATEGÓRIÁLYÁBAN EGYEDÜL ÁLLÓ. MINDEN ALAKTRÉSZE AZONNAL RENDELHETŐ A CSEPEL ALKATRÉSZ KATALÓGUSÁBÓL.-85KG -FELETTI BICAJOSOKNAK IDEÁLIS.

jÓ FÉKEK,PONTOS VÁLTÁS,KÉNYELMES ÜLÉS/SZÁMOMRA/.JÓL TAPADÓ ,SZÍVÓS KENDA GUMIK.

MINDEN ALKATRÉSZE MEGFIZETHETŐ JÓZAN TERMÉK.RENGETEG TÁSKA KAPHATÓ HOZZÁ.-KEDVELEM.-

TÚRÁZÁSRA JELENLEG ,MÉG HASONLÓ SEM KAPHATÓ.....MADE IN HUNGARY....

 

Hátrány

TALÁN A SÚLYA....A BARÁTOM DECATHLONOS BICAJA CSAK 1.4 KG -MAL KÖNNYEBB...MONDJUK EZ PONT KÉT KULACS....EZÉRT EZ AZ ADAT ENGEM NEM ÉRDEKEL....

KÖZÉPCSAPÁGYAT ÉRDES EGY IPARI CSAPÁGYASRA CSERÉLNI KB-2000KM UTÁN / SUNRACE/

Tapasztalat

SHIMANÓ ALSÓ KATEGÓRIÁS SZETTJE ,NEKEM JOBBAN BEJÖTT MINT A MICROSHIFT-EL SZERELT TRIBAN-120.

Erre ajánlom

TÚRÁZNI,BEVÁSÁROLNI,MELÓBA JÁRNI, KIRÁNDULNI.

Ennyiért vettem
13000
Mért tömeg
13 g
Csatolt képek
Csepel Rapid 3*  2020 országúti
Csepel Rapid 3*  2020 országúti
13 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ferencdajnics avatar
1 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 91%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2020, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Sokáig szemezgettem a Csepel Rapid 3 -ra keresztelt kerékpárral.Hosszú vacilálás után megvettem.A specifikációból kiindulva arra gondoltam, hogy hazai viszonyokra talán megfelelő lesz. A képek alapján tetszett a vázgeometria és az hogy tele van furatokkal, feltételeztem, hogy jól fel lehet rá pakolni előre-hátra.Megérkezett a kerékpár, kicsomagolom. Nézem, hogy a specifikációban megadott dolgok élőben nem stimmelnek... Pl:hajtómű a várt 53-39 osztás helyett, 50-34. A 25-ös gumi helyett, 32-sel kaptam. Egy csavar sem volt meghúzva, a váltók szarul voltak beállítva, a bandázs úgy volt felrakva mint a hányás. Na, mondom fasza..... Egy-két nagy levegő után elkezdtem megcsinálni a dolgokat. Nehezebbé tettem magamnak a szerelést, hogy a biciklit a munkahelyemre rendeltem, tehát lábra kellett állítani, hiszen haza kellett tekerni vele. Sokat látott kerékpáros postás ember vagyok, mindig van nálam valamilyen szerszám, úgyhogy pár káromkodás után már suhantam is haza szélsebesen. Első tapasztalatok alapján éreztem, hogy az ülés kuka. 2-300km után meg is váltam tőle. Ha kell valakinek, négy dobozos sörért odaadom! Az első kerék rosszul volt kicentírozva, de azért még gurul. A hátsó kerék 1000km után már kotyog és a végét járja, amúgy sem adtam neki 1500 km-nél többet. A fékpofákat kb. a huszadik km-nél már cseréltem is. a gyárilag adott fékbetétből kiálltak aluminium darabok és csíkot húztak a felni oldalába. Egyik éjszaka nagy szisszenés... reggel lemegyek az emeletről nézem a hátsó keréken defekt...Szétszedem, aztán látom, hogy hitvány felniszalag van felrakva rá és természetesen elcsúszva van a felnin. Ez is csere. A külső gumi jól fogja a kanyarokat és murvás úton is viszonylag haladósan lehet vele menni, esőben is megállta a helyét, csakhát nem defektvédelemmel ellátott. Az első keréken már a második defekten is túl vagyok. A tourney váltók silány alapkategóriás cuccok, semmi extra.Értsd. fínomhangolásra sincs lehetőség. Eddig a kerékpárral 1300 km-t tettem meg hat hét alatt. Eddigi tapasztalataim szerint a rajta lévő kiegészítőktől hosszútávú együtműködést nem lehet elvárni. Ha ezt a biciklit választod, készülj fel, hogy költeni fogsz rá! Én azt bánom, hogy nem az eggyel jobbat választottam a Csepel Rapid 2.0 Sorát. Sora szettem volt már, nem azt mondom, hogy világbajnok, de jobb mint a tourney. Meg aztán a hátsó kerék ezen a bicón már kazettás, a tourneyn menetes a hátsó agy.

Előny: Ha csak ennyi pénzed van és szeretsz szerelgetni, akkor ez a bicikli a te legjobb választásod! A v-féket én szeretem! A sok furat nekem tetszik!

Hátrány

Hátrány:Fentebb leírtam, ami hirtelen eszembe jutott.

Tapasztalat

Tapasztalat:

Ez a bicikli kétlem, hogy problémamentesen kibírna napi 200 km-et mondjuk egy hétig egy ezer km-es túrán. Sajnos most válok a feleségtől, ilyen tesztekre nincs most lehetőségem, de alkalmi 200km-re lesz előreláthatólag. További élményekről majd a későbbiekben beszámolok! Modellévre 2020-at írtam, mert a papírok szerint idén szerelték össze, amúgy 2018-as...

Tapasztalat 2:

Megvizsgáltam tüzetesebben a gumikat és a kopást figyelembe véve és a benne talált tüskéket látva lecseréltem egy sportosabbra őket.Continental Grand Prix 4000S II 23-622mm országúti gumiszettet kaptam használtan az egyik cimborától. Ha már kaptam, akkor ki is próbáltam őket. Letekertem Budakesziről Győrbe és tekertem még egy száz felettit és ugye a munkába menet és ide-oda tekerés is volt. 1600 km-nél tartok. Ez a gumi sokkal merevebbé tette a kereket és sokkal élvezhetőbb és gyorsabb a tekerés. Viszont a mérete miatt nem javaslom a nagycsomagos turázást így, kivéve ha valaki nem nagy súlyú és nem nagy súlyt akar felpakolni a gépre. A bandázs kuka sajnos. Menet közben fellazúlt, amin nem csodálkozok, mert egy hitvány, gagyi, olcsó szar valami. Most rendeltem másikat. A fékbowdeneket is cserélni kell, mert kiszálkásodott a bowden a sok állítgatás miatt. Nincs fínomhangolásra lehetőség, ez így nem fasza. Azt is rendeltem...

Eddig összegezve a következőket cseréltem le: nyereg, külső gumik, belső gumik, felniszalagok, fékpofákat is lecseréltem már, bandázst most fogom, fékbowdeneket most fogom, a váltóbowdeneket is le kell majd, mert az is vacak, a pedál is furán kattan néha, a hátsó kereket addig nyúzom ameddig ki nem leheli a lelkét, de az is cserés mert racsnis és szar. Szétszedtem több helyen meg van ütve a kónusz és eléggé kopottnak is tünt.

A váz tetszik.

Tapasztalat3:

2100 km-nél járok. Közécsapágy kattog. A hajtómű enyhén meghajolva. Rendeltem másik hajtóművet. Középcsapágyat is kell majd úgy néz ki. Jobban jártam volna, hogy ha csak a vázat rendelem meg úgy csak simán és felépítek rá egy rendes biciklit. A télnek így megyek neki, rohadjon el rajta minden úgy ahogy van. Kíváncsi vagyok, hogy mennyit bírok vele még menni.....

Erre ajánlom

Alkalmi túrázásra, munkábajárásra. Leugrani sörért. Eltekerni a szeretőhöz kis távolságra.

Ennyiért vettem
140900
Csatolt képek
Csepel Rapid 3*  2020 országúti
Balaton
Csepel Rapid 3*  2020 országúti
Győr
Csepel Rapid 3*  2020 országúti
Budapest
23 olvasó 91%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Balázs362 avatar
1 vélemény
[ az olvasók 90%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2019, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Strapabíró
  • Ár (nekem a Sora-val felszerelt van, megéri)
  • Kezdőknek nemkell több
  • Terepen is szépen teljesít
Hátrány
  • Zörögős kicsit nagyobb igénybevételnél
  • Fékek... kopás miatt muszáj újrahúzni a bovdent, így hamar számíthatunk bovdencserére
Tapasztalat

Amire tervezték tökéletes belépő szinten, és ennyi pénzért azért annyira nem sajnálja az ember ha valami baja lesz

Erre ajánlom

Gravel, városi utakra (nem ilyed meg a rossz minőségű magyar utaktól)

Ennyiért vettem
210000
10 olvasó 90%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

deferazirox avatar
1 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2017, kevesebb mint 1 hónapig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Van ilyen? Botrány ez a színvonal amit képvisel ez a kerékpár, azért az összegért, amit kérnek érte.

Hátrány

Ahhoz képest, hogy mit nyújt, rettenetesen drága.

Vázanyag HiTen acél. Váltók Shimano Tourney, Joytech agy, Kenda külső, Xerama pedál stb. stb. 13 kiló?? Ne már....

HA az volt a cél, hogy hogyan rakj össze minél gagyibb dolgokból egy borzalmas kerékpárt, az szépen összejött. Taps-taps.

A Csepelnek kár ilyennel égetni magát, inkább ki se adták volna. 

Erre ajánlom

Szeretsz idegeskedni? Nem tudod hová költsd már a pénzed? Örömöd leled benne, ha idő előtt nyekereg, kerreg és rozsdásodik a bringád a silány alkatrészek miatt?

- Akkor a Csepel Rapid remek választás a  számodra.

31 olvasó 48%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

free avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, csak kipróbáltam, virsli gumis/oútisként
Előny
  1. Olcsó és jól néz ki.
  2. Amiatt, hogy nehéz, lehet hogy strapabíró is, ezt nem tudom. Csak kipróbáltam
Hátrány
  1. nem érzem a minőséget rajta.
  2. nehéz, nehezen gyorsul,
  3. a váltás sokszor pontatlan és lassú.
  4. a festés szép, de szerintem sérülékeny
14 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

boca avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 93%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Fiatalos külső, eszméletlen sok szinvilág az alkatrészeknél, lehet variálni. Egyszerű, de merev és tömegében pont megfelelő kivitelezés, az irányíthatósága az ívelt kormánynak és a picit hosszabb stucninak hála nagyon jó, minden szűk helyen remekül manőverezhető ez a Csepel városi bringa. A gyári áttétel és a 7-es marokváltós hátsó váltó teszi megfelelő városi cangának, robbanékony, jól gyorsítható. A 3***-os verzión alap dolgok kaptak helyet felszereltségben, talán a középrész kivételével, de szerintem ennek a gépnek nem ront az összhatásán.

Hátrány

Mivel a Csepel Rapid 3* alapfelszereltségű, ezért a fékeket sokszor kell utánállítani. A láncátdobót érdemes lecserélni, a marokváltó ellenére pontatlan kissé a váltás bármennyire is próbáltam beállítani. Első és hátsó agyak a leggyengébb láncszemei a gépnek....szorul, nem fut simán, emiatt lassítja a gépet, pedig suhanni lehetne vele, minden adottsága megvan hozzá. A kulacsfurat nagyon mélyre került, nagyon le kell nyúlni a kulacsért, hely lenne bőven egy kissé feljebb fúrni őket.

Tapasztalat

Alapjábavéve egy kezdő szintű városi suhanót kapunk a pénzünkért, a Rapid 3* eredeti ára szerintem magas, a konkurenseknél azért ezen az áron kissé jobban felszerelt bringát is lehet kapni. Én akcióban 50.000 ft-ért vettem, ez viszont így ennyiért verhetetlen! Az áttételt lehet variálni, mert hosszú egyeneseknél nekem kevés, előre egy nagyobb befér. A középrésznél recsegés hallatszott terhelésnél, 3x szervizeltük, egyszer csak elmúlt....Ami nekem különösen tetszik, hogy: MAGYAR! CSEPEL! :) Szép a szinvilága, szerintem kitettek magukért az alkotók, gratulálok nekik, csak így tovább!!!

Erre ajánlom

Városi lóti-futihoz, vagy rövid-közepes távokhoz

Ennyiért vettem
49990
Csatolt képek
Csepel Rapid 3*  2012 országúti
Csepel Rapid 3***
15 olvasó 93%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Dancika05 avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Masszív felépítés
  • Jó gyursulás és úttartás
  • Váltó áttételezése tökéletes, (3 sebességes agyváltó) városi használatra ideális
  • Erős Saccon fékek, bár használatuk megszokást igényel
  • Jól viseli a magyar utakat a Csepel Rapid 3*
  • Design,kialakítása véleményem szerint gyönyörű, a kidolgozása pedig minőségi. Igazi magyar termék !
Hátrány
  • Fényezés könnyen sérül
  • Presta szelep, kb két hetente min. fél bar-t esik a nyomás a belsőkben, hátul már a 3ik szériát koptatom
  • Gyári sárvédők kátyús úton eléggé zörgősek
Tapasztalat

A szingó szelepet leszámítva eddig nem csalódtam benne. Hajtom öltönybe és rövidgatyába egyaránt, úgy hogy az eredeti szlogent követve,bárhol bevethető !

Erre ajánlom

Városi hazsnálatra és rövidebb túrákra. Eddig főleg sík terepen használtam,de kisebb emelkedőket is gond nélkül legyőzi.

Ennyiért vettem
90.000
Csatolt képek
Csepel Rapid 3*  2012 országúti
Csepel Rapid 3*  2012 országúti
10 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

vargamilan avatar
5 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 95%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- egész korrekt a felszerelése (Shimano váltó egységek , Saccon fékek)

- a nyereg az én 50pár kilómmal meglepően kényelmes, pedig vékonynak és keménynek tűnik elsőre, de azért 100 km-es túrákhoz jól jön egy cangásnadráh

- kisebb homokos utakon is el lehet vele lavírozni, de azért aszfaltra termett ez a Csepel kerékpár

- akciósan vettem (utolsó volt a Csepelboltban)

- nagyon bejött a bordó-fehér színkombó

Hátrány

- a 42-es első tányér a 26"-os montin edzett lábaimnak kevés volt, cserélve lett 48-38-28 trekking hajtóműre (pedig a gyárival szebb a gép)

- nagy csalódás volt, hogy az állítólag triplafalú felni menetes racsnis

- a presta szelepet szokni kell, ill. átalakítózni (először azt sem tudtam, hogy működik és csak nyomtam neki a pumpát betekert szeleprögzítő anyával :P )

Tapasztalat

Mivel akciósan vettem a Csepel Rapid 3*-at (utolsó, kiállított darab), nem sajnáltam rákölteni még egy kis pénzt és igazi trekking gépet építeni belőle. Először csak csupasz vázat akartam venni, de a kerekek és gumik miatt egyben jobban megérte ez a Csepel városi bringa.

Erre ajánlom

- városi szaladgálásra és aszfaltos kisebb túrákra

Ennyiért vettem
40000
Csatolt képek
Csepel Rapid 3*  2012 országúti
fejlesztve
Csepel Rapid 3*  2012 országúti
hajtás csere
19 olvasó 95%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Daninho avatar
6 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 98%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- A design véleményem szerint nagyon ütősre sikerült, fiatalos, sportos.

-Gyors bringa, az acél váz sem teszi nehézkessé.

- A váltó  7 sebességes (Shimano TX-50) szépen viszi, szerintem városban bőségesen elég ennyi is.

Hátrány

-A feliratok elég sérülékenyek. Az ülésen lévő Csepel logó 1 hét használat után lekopott, s félő, hogy az elején lévő jel is le fog jönni.

- A Saccon fékkel nekem nem volt még bajom, de más típusoknál voltak vele problémák az ismerettségi körömben.

- Egy kitámasztót igazán dobhattak volna hozzá, mégha ez nem is nagyon fér bele ebbe a stílusba.

Erre ajánlom

Elsősorban városba, de könnyebb terepen is el lehet vele boldogulni.

Ennyiért vettem
60000
Csatolt képek
Csepel Rapid 3*  2010 országúti
Csepel Rapid 3*  2010 országúti
40 olvasó 98%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-9 (9 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

HiTen acél


méretek:
  • 51 cm
  • 54 cm
  • 59 cm

 
színválaszték:
  • zöld
  • narancs
  • fekete

villa (merevvilla):

1 1/8”, HiTen acél


Meghajtás

hajtókar:

Csepel Teta 53/39T


lánc:

KMC


fogaskoszorú:

Shimano 7sp, 12-21, menetes


első váltó:

Shimano Tourney A050, 2sp


hátsó váltó:

Shimano Tourney A050, 7sp


Kerék

felni:
Csepel Ringo,

622 ×14


első agy:

Joytech Alu, gyorszáras


hátsó agy:

Joytech Alu, gyorszáras


külső gumi:

Kenda


Irányítás

kormány:

Csepel Race


 
bandázs:

Csepel Flux


kormányszár:

Csepel Goto, 25,4mm


kormánycsapágy:

Csepel Corba, 1 1/8”, A-Head


nyereg:

Csepel Puhos


nyeregcső:

Csepel alu, 27,2 ×400mm


Fék

 
féktest:

Mini-V


fékkar:

Csepel


tömeg:

13,1 kg


Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Csepel Rapid 3* 2017?
2 válasz
utolsó: 2017. szept.
Gepida Alboin 300 CRS vs Csepel Rapid 3*
1 válasz
utolsó: 2013. júl.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Rapid 3* termékkel kapcsolatban: