Kellys ARC 3.0 országúti

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév:
    2018
    (frissítve: 2018.03.)
  • Listaár: 279.990 Ft

Kellys Arc 30 (2022-as modell, L, új)
299.000 Ft
új árához képest: 7%

HASONLÓ országúti TERMÉKEK



1-3 (3 vélemény)
Rendezés

sanada avatar
4 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • Teljes Shimano Tiagra szett
  • Ritchey kiegészítők
  • Szép fényezés, design
  • Kényelmes zselés bandázs
  • Szegecselt felnik
  • Ülés is viszonylag kényelmesnek mondható
Hátrány
  • Nem találkoztam még ilyennel. 
Tapasztalat

Régóta gondolkoztam a régi országútim cseréjén, ami egy épített kerékpár volt. Nagyon szerettem volna egy teljes Shimano szettes kerékpárt vásárolni, de ilyen, mint ismeretes ritka, vagy megfizethetetlenül drága. Hosszas nézelődés, keresgélés után akadtam erre a szépségre a helyi kerékpárboltban. (Debrecen, Regina kerékpárbolt) egyből beleszerettem, hiszem a szükséges feltételeim teljesültek a kerékpár felszereltségében. Előző országútimhoz képest kényelmes, pedig az is hasonló vázméretekkel rendelkezett. Simán gurul, pontosan vált. Eddig meg vagyok elégedve a teljesítményével. Azt mondanom sem kell, hogy a fehér fényezés rendszeres tisztogatást, ápolást igényel, hiszen minden szennyeződés meglátszik rajta. De, aki szeret pepecselni vele, mint én, annak ez csak kikapcsolódás. :)

 

Update: 2018.04.02
Eltelt ~5 év és még mindig imádom. :) Történtek alkarész cserék, Mavic OpenPro felniket kapott, illetve Ultegra fogaskoszorút, illetve láncot, ettől függetlenül még mindig eredetinek mondható. :)

 

Update: 2018.05.21
Megvolt az első Balaton kerülés is, szegény annyi mocskos kátyút kapott, de meg sem rezzent, imádom! 

Erre ajánlom

Hosszú túrákra, kikcsolódásra, felfrissülésre. Kezdőknek is tökéletes lehet. :)

Ennyiért vettem
200000
Mért tömeg
9400 g
Csatolt képek
Kellys ARC 3.0  2012 országúti
Kellys ARC 3.0  2012 országúti
Kellys ARC 3.0  2012 országúti
Mostanában. :) (2018.05.21)
16 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

vr1990 avatar
6 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 98%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • karbon villa
  • full tiagra szett
  • lenyűgöző fényezés
  • könnyű súly
  • ennyiér az ár / teljesítmény legjobb
  • bandázs egész kényelmes

Meglepően a kátyúkat és a sz*r magyar utakat nagyon jól viseli a Kellys ARC 3.0, 1-2 alkalommal sikerült megkátyúzni, de a felni nagyon jól viseli. Dombot mászni vele a monti után, hát meseszerű... nemtudok vele betelni.

 

Szept 22. :  Gyorsan összeszoktunk, nagyon jó edzőtárs. Egyvalamit bánok ezzel a biciklivel kapcsolatban hogy nem előbb vettem meg !

Hátrány

Mondanom sem kell hogy az ülés kuka, rettenetes kényelmetlen. Ezen kívül hála az istennek nincs más. Számomra hibátlan gép a Kellys ARC 3.0!

 

Szept 22. : Lassan túl az 700 km-ren nem tapasztaltam rajta semmi hibát, egy valami bosszant de ez a fehér festéssel jár, iszonyú kényes.

Tapasztalat

Lassan meg van az első 100km-rünk, ráadásul tartalmasan! Eláztunk elég bitangul, majdnem borultunk. Esőben kicsit bátortalanul mentem még vele, végülis első országútim nem akartam száguldozni vizes aszfalton. De egy S kanyart majdnem benéztem és elfékeztem magam, de nem lett baj nem feküdtünk el. Meglepően a hátam sem húzza a szokatlan testhelyzet. A full tiagra szett leírhatatlan, soha nem volt még ennyire komoly felszerelés biciklimen, azt csinálja amit mondok neki, terhelés alatt sem vitatkozik.

Szept 22.: Pár hete elütöttem egy motorost sikeresen kikacsázott elém és frontálisan elütütöttem! Az első szegecselt felni totálkárra zúztam, felnibe akkora nyolcas és tojás lett hogy kiengedett féknél is épp hogy átfordult. A vázon és a karbon villán egy karcolás nincs és semmi máson a felnin kívül. A motor sárvédője szétvágta a lugano gumim és a stutni kicsit elmozdult de örülök hogy ennyivel megúszta a gép, masszívan össze van rakva szinte megse kottyant neki pedig a tepmóm olyan 40-50 km/h lehetett. És ez egy remek alkalom volt arra hogy elkezdjem kicsit tuningolni a bicajt, be is szereztem első keréknek egy Mavic OpenPro-t, remélhetőleg ez majd jobban bírja a kátyúkat és a motorosokat is !:D

Tapasztalat: A bőr aszfalton rohadt gyorsan kopik és a nők háztartást vezessenek ne motort ! Ne vegye mindenki magára mert férfiak között is sok a defektes.

Erre ajánlom

Montiról ültem át erre, de a legjobb választás volt kezdésnek. Edzésre, hosszú túrázásra és versenyre is.

Ennyiért vettem
199.900
Csatolt képek
Kellys ARC 3.0  2012 országúti
Kellys ARC 3.0  2012 országúti
45 olvasó 98%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

botvos avatar
74 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

- teljes Tiagra szett
- HollowTech 2 hajtómű (kompakt verzió: 50, 34 fogszám)
- merev alu váz, karbon villa
- jó ár/teljesítmény arányú a Kellys ARC 3.0
- hátul 10 sebesség (fogszám 11-15 egyes lépésekben, 15 felett 2-es lépésekben 25-ig)
- szép design
- könnyű súly
- kormánybandázs szép és kényelmes
- nagyon egyben van ez a Kellys országúti

Hátrány

- a nyereg nem túl kényelmes, kb két út után cseréltem
- személy szerint nekem nem tetszik a 2012-es Tiagra hajtómű nagy lánckerekének szürke színe, de valószínűleg ez ízlés kérdése
 

Tapasztalat

Még nagyon friss szerzemény ez a Kellys országúti, komoly tapasztalataim még nincsenek, csak az első benyomások. Szerintem nagyon egyben van a bringa, könnyű, a Tiagra szett pedig álom, teljes terhelés mellett is szépen váltja a sebességeket. Ezt gyakran meg is kell tenni köszönhetően a 2x10 sebességnek, illetve a fogszámonkénti, feljebb két fogszámonkéti lánckerék kiosztásnak. Ez egyébként egyáltalán nem hátrány számomra, sőt egyértelműen előny. A váltás nagyon simán, gyorsan zajlik, fékek jól működnek.
A hajtómű kompakt kiosztású, azaz 50, 34 fogszámmal, 115 mm lyukkör átmérővel rendelkezik. Ez mindenképpen előnyös a magam fajta, hobby biciklistának, de kevés lehet a profiknak.
Eredetileg a 2011-es elődöt szemeltem ki, a Kelly's ARC 2.9-et, mely még Sora szettel volt szerelve. Sajnos az már nem volt beszerezhető az én méretemben, így a kereskedő jelentős árengedménnyel a 2012-es ARC 3.0-t ajánlotta fel helyette.

 

Frissítés 1000km:

Közben megtettünk együtt  több mint 1000 km-t. A gép továbbra is nagyon egyben van, jól összeszoktunk. A felnik hihetetlenűl jól bírják a hazai utakat, pedig nem vagyok harmat súlyú, a gumikat max nyomáson használom (7,5 bar). Az eddig elszenvedett ütések semmi nyomot nem hagytak a kerekeken. Viszont a hátsó Schwalbe Lugano külső szemmel jól látható kopás nyomokat mutat, jó fél cm szélességben teljesen lekopott a mintázat, jelen jelek szerint nem lesz túl tartós darab.

Erre ajánlom

Országúti sportolásra, száguldozásra, edzésre és versenyzésre is bátran ajánlom.

Ennyiért vettem
209900
Csatolt képek
Kellys ARC 3.0  2012 országúti
43 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-3 (3 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (országúti):

ALUMINUM Endurance Concept - Aluminium alloy, tapered HT, internal routing


anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • S
  • M
  • L

 
színválaszték:

Fekete-fehér


villa (merevvilla):

KELLYS Carbon (1.5 tapered steerer)


Meghajtás

hajtókar:
Shimano Sora,

R3000 compact (50x34)


lánc:

KMC X9


fogaskoszorú:
Shimano CS-HG300 (Acera),

11-32


középrész:

SHIMANO BB-RS500


első váltó:
Shimano Sora,

R3000


hátsó váltó:
Shimano Sora,

R3000


 
fokozatok száma:

2x10


Kerék

felni:

KELLYS Spark 622x15 (32 holes / 1 eyelets)


külső gumi:
Schwalbe Lugano,

K-Guard 25-622 (700x25C)


Irányítás

kormány:

KLS Active Road - diam 31.8mm / width 400m (S), 420mm (M), 440mm (L)


 
bandázs:

KELLYS bar tape


kormányszár:

KLS Expert S.B.


kormánycsapágy:

Ritchey Logic Zero integrált


nyereg:

KLS SlipStream cr-mo


nyeregcső:

KLS Active Road - diam 30.9mm / dĺžka 350mm (M), 400mm (L)


Fék

 
féktest:

TEKTRO R312


 
fékváltó kar:
Shimano Sora,

ST-R3000 Dual Control


Kellys logó

Kellys márka bemutatás

„A Kelly's a szabadidő kihasználása. Minél kevesebb szabadidővel rendelkezel, annál jobban megfontolod, hogyan használd ki - minél örömteljesebben és minél aktívabban.”

A Kelly's, mint kerékpár és kiegészítők márkája 1994-től létezik és jelenleg a világ 29 országában van bejegyezve.

A kerékpárokat a Szlovák MAMA társaság gyártja, mely a New York-i Cycle Source Group tagja. Az Európa-szerte évente eladott 50.000 Kelly's kerékpár a Cycle Source Group gyártásának 10%-át képviseli.

A név mögött amerikai és szlovák know-how, tervezés, logisztika, műszaki fejlesztés, divat, és precizitás egyesítése áll. Széles skálában kínál szabadidő, sport és verseny kerékpárokat, melyek terepen és aszfaltúton egyaránt használhatóak.

A Kelly's kerékpárokra 2 év teljes körű és 3 év vázgarancia vonatkozik.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Első Országútinak a Kellys ARC 3.0 ?
5 válasz
utolsó: 2013. jan.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Kellys ARC 3.0 termékkel kapcsolatban: