Neuzer Courier országúti

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév:
    2020
    (frissítve: 2020.04.)
  • Listaár: 115.900 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

TR75 avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Könnyű --> mozgékony

Ez még az eredeti láncvillás változat, nem a nagyon szélesedő.

Shimano Acera hátsó váltó

Pontos váltás

Elfogadható ár

 

Hátrány

Shimano Tourney első váltó

Pár hét után korrigálandó fékek

Szűk első villa --> keskeny külső (kevésbé tolerálja a kátyús, vacak utakat)

Alacsony középcsapágy ház --> figyelni kell kanyarban a pedál helyzetére (a klipsz simán le tud érni, ha nem sikerül elsőre beletalálni a klipszbe, vagy alsó pedálállásnál tolni kell a bicót)

Az előzőből következően rövid hajtókar, nekem szokatlan volt, de pár hét alatt (azt hiszem,) megszoktam

A bicaj jellegéből adódóan sportosabb testhelyzet, kényelmetlen lehet egy city/trekking után (nem igazi hátrány, de ha valaki erre nem figyel, meglepődhet)

Tapasztalat

2022 tavaszán-nyarán már keresgettem valamit a Landriderem helyére, mert már háromszor volt hegesztve, negyedszer már nem akartam toldoztatni-foldoztatni (most épp a láncvillánál lyukadt ki). A Neuzer akkor jött szembe, amikor épp nem is gondolkoztam a dolgon, csak kormányt kerestem a Landriderre. Egy üzletben valaki megrendelte a bicajt, de aztán nem tetszett neki.

Egy próba és néhány napi gondolkodás után megvettem, a nyerget (nyeregcsövestől), a pedálokat és a markolatot nem kértem, a gumikat (valami Kenda izé, ha jól emlékszem) 37 mm-es Continental Ride Tourra cseréltettem. A Landriderről megmaradt a két 42-es Continental Ride Tour külső, nincsenek még agyonkopva, elvileg az első villába is simán befér (kipróbáltuk), bár a villanyak aljától tényleg csak 2-3 milliméter választja el (szerintem alkalomadtán reszelővel vagy akármivel ezen segíteni fogok).

Nagyon-nagyon meglepett a fürgesége, nem csak a Landridernél gyorsabb (naná, hi-ten acél vs. alumínium), de a cromo Breezernél is sokkal fürgébb (igaz, kisebb váz, kisebb kerekek). Az én városi bicajozós szokásaimnak pont megfelel: általában gyorsan odaérni bárhová, megállás/lassítás után gyorsan visszanyerni a sebességet egy fordulékony és mozgékony bicóval.

Feltettem rá egy csomagtartót - sajnos a csavarokat nem tudom betekerni, így ideiglenesen gyorskötözővel oldottam meg a dolgot, valószínűleg a festékréteg kicsit túlnyúlik a lyuk peremén, ezért nem kapja el a menetet.

Szóval jól megy, a fék utánállításra szorul, az első tripla tányért idővel lecserélem majd egy duplára, 46(48)/32-es elég lesz. A fékpofákat is majd valami komolyabbra cserélem alkalomadtán, addig hadd kopjanak. Olyan négy és fél hónapja használom. Most már kevésbé mozgékony a csomagtartó és a bazinehéz zár miatt, de még mindig sehol nincs a 17-18 kilós Landriderhez képest.

Idővel szerintem lecserélem a kormányszárat egy 35 mm-esre, csak kell még hozzá egy excenteres betét.

Jó kis bicó ez.

 

(Megjegyzem, rájöttem, hogy ez a vélemény nem erre a modellre vonatkozik, hanem az archiváltra, a 2016-os évből. Ott a képek is fent vannak.)

Erre ajánlom

Városban tekeregni, melóba járni, némi kiegészítővel bevásárlásra, és a szabadidő hasznos eltöltésére.

Ennyiért vettem
115000
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 52 cm
  • 54 cm
  • 56 cm
  • 58 cm

 
színválaszték:
  • Antracit-cián
  • Fehér-türkiz

villa (merevvilla):

Cr-Mo


Meghajtás

hajtókar:

Suntour XCC T208 48/38/28T


első váltó:

Shimano C050


hátsó váltó:
Shimano Acera
 
fokozatok száma:

3x7


Kerék

felni:

Mach1 CFX700


első agy:

Alumínium


hátsó agy:

Alumínium


külső gumi:

Michelin Dynamic 28-622


Fék

 
féktest:

Alhonga V-fék


 
fékváltó kar:

Shimano Ez-fire EF50


Neuzer logó

Neuzer márka bemutatás

„Egyébként: mi is a különleges a bringáinkban? Menjetek egy kört velük, érezni fogjátok!” (Neuzer András)

A magyar Neuzer Kerékpár Kft. – melynek jogelődje 1987-ben alakult meg - Magyarország vezető kerékpárgyártó üzeme és forgalmazója. A saját gyártmányú, Neuzer (régebben Altrix) márkanevű kerékpárok választéka szinte valamennyi felhasználási igényt- hegyi, országúti, trekking, verseny, városi, BMX, illetve gyermek- kielégít. A céget megalakulása óta a cég fő tulajdonosa, Neuzer András vezeti.

A Neuzer kerékpárok többek közt kitűnő ár-érték arányuk folytán komoly piaci elismerést vívtak ki. Az Esztergomban gyártott évi mintegy 100,000 kerékpár közel 50%-a exportra kerül, az Európai Unió számos országába.

A cég kínálatában Altrix márkanéven kerékpáros alkatrész és kiegészítő család is helyet kapott, mely két szintre oszlik: Premium és Basic. A kerékpárok gyártásán kívül a cég a GT és Giant kerékpárok, UVEX, SUN Ringlé, TACX, Michelin, Suntour, Velo, Alligator, Lookin, Polisport, Novatec, és Alhonga termékek kizárólagos magyarországi terjesztőpartnere.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Neuzer Courier termékkel kapcsolatban: